Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djbidji
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djbidji (Pagina: 11 van 20)
Topic: Probleem met mackie srm 450 (7-9-2006 21:10:00)
ik heb het membraan goed bestudeerd en er is geen zichtbare schade (zoals zwart door verbranding, onderbreking door het schuren, enz...) alsook heb ik 1 uur lang de printplaat van de versterker bekeken en ook daar niks zichtbaar gevonden. Hoe kan ik dit best aanpakken (buiten op te sturen en maandenlang wachten)?
groeten,
bjorn
Topic: Probleem met mackie srm 450 (7-9-2006 19:19:00)groeten,
bjorn
Kan er mij iemand helpen?
Het probleem zit hem in het hoog, t.o.v. mij andere mackie. Hij speelt namelijk heel stil, dacht eerst dat de driver de geest had gegeven maar je hoort hem nog spelen weliswaar heel stil. weet er soms iemand wat er aan de hand kan zijn??
Alvast dank bij voorbaat.
groeten,
bjorn
Topic: Nieuw setje gebouwd. (29-6-2006 22:06:00)Het probleem zit hem in het hoog, t.o.v. mij andere mackie. Hij speelt namelijk heel stil, dacht eerst dat de driver de geest had gegeven maar je hoort hem nog spelen weliswaar heel stil. weet er soms iemand wat er aan de hand kan zijn??
Alvast dank bij voorbaat.
groeten,
bjorn
vandaag mijn topjes gehaald bij ivo (700 KM heen en terug!!!
).
Ik heb terwijl de nieuwe toppen gehoord, mijn mening prachtig geluid! mooi om te zien en te horen, geen agressieve klank maar een warm geluid i.c.m. de hybrydes.
Volgende maand ga ikzelf er twee van bestellen
.
groeten,
bjorn
Topic: Nieuw setje gebouwd. (12-6-2006 18:05:00)
).Ik heb terwijl de nieuwe toppen gehoord, mijn mening prachtig geluid! mooi om te zien en te horen, geen agressieve klank maar een warm geluid i.c.m. de hybrydes.
Volgende maand ga ikzelf er twee van bestellen
.groeten,
bjorn
Ik heb er ook 4 van deze hybride kasten (build by ivo
), en ik kan je verzekeren dat er heel wat laag uitkomt!
Zo heb ik ze eens uitvoerig kunnen testen op de carnavalwagen, en overal waar we voorbijkwamen gingen de auto's hun alarmen af, ook was er 1 huis bij
. Dit wil al wat zeggen in openlucht!
Dus ja, ik ben er enorm tevreden over.
groeten,
bjorn
@ ivo, deze week stuur ik je nog wel een mail i.v.m. de topkasten.
Topic: Niet tevreden van Denon CD speler (17-4-2006 19:09:00)
), en ik kan je verzekeren dat er heel wat laag uitkomt!Zo heb ik ze eens uitvoerig kunnen testen op de carnavalwagen, en overal waar we voorbijkwamen gingen de auto's hun alarmen af, ook was er 1 huis bij
. Dit wil al wat zeggen in openlucht!Dus ja, ik ben er enorm tevreden over.
groeten,
bjorn
@ ivo, deze week stuur ik je nog wel een mail i.v.m. de topkasten.
Ook ik heb de 9000 gehad, en idd. alle copy-controlled cd's leest hij heeel slecht en blijft zelfs haperen. er is misschien een mogelijkheid om hem te upgraden?
Topic: Nieuwe v-reeks van american audio? (7-4-2006 21:09:00)Laat maar iets weten. ben benieuwd!
Topic: carnavalswagen bouwen (1-4-2006 14:07:00)
Dat is al een klassieker hoor: IXXEL - Drop that beat
Topic: dynacord cl-1600 (22-1-2006 20:36:00)
aangezien mijn versterkers opgestuurd zijn voor contole naar het fabriek in duitsland. heb ik afgelopen weekend met amcron/crown gewerkt, en moet eerlijk zeggen dat mijn s1200 een warmere klank gaven dan de macrotech 3600.
Topic: Welke nummers passen lekker in de mix? (15-1-2006 22:09:00)ook even een 'foute' combinatie:
natalia-begon to fight-->Pointer Sisters-jump-->sylvester-do you wanna funk.
heb dit al vele malen in elkaar gemixt en werkt altijd
Topic: dynacord cl-1600 (7-1-2006 09:29:00)natalia-begon to fight-->Pointer Sisters-jump-->sylvester-do you wanna funk.
heb dit al vele malen in elkaar gemixt en werkt altijd
ikzelf heb ervaring met de s1200 en moet zeggen het zijn zeer kwalitatieve versterkers plus (en niet onbelangrijk) krijg je 3 jaar garantie!
met de cl heb ik geen ervaring.
met de cl heb ik geen ervaring.