Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Harmen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 121 bijdrage(n) van Harmen (Pagina: 11 van 13)
Topic: Handleidingen lichtapparatuur/lichttafels (9-3-2004 20:17:00)
is dit niet handiger op een site?
mgoed ik zal ook even helpen, over die scenesetter 24/48:
je hebt ook nog de blind & de home functie, 2 knoppen voor als je in je programma (per ongeluk) een lamp hebt zitten die niet goed gesteld is of iets dergelijks,
terwijl het programma loopt druk je op blind en houd em vast en dan druk je op het kanaal in je a preset van de lamp die je uit je chase wilt halen.
met home doe je precies hetzelfde alleen dan schakel je hem weer in.
Topic: showmaster 24 | Verwijder progamma (29-2-2004 15:34:00)mgoed ik zal ook even helpen, over die scenesetter 24/48:
je hebt ook nog de blind & de home functie, 2 knoppen voor als je in je programma (per ongeluk) een lamp hebt zitten die niet goed gesteld is of iets dergelijks,
terwijl het programma loopt druk je op blind en houd em vast en dan druk je op het kanaal in je a preset van de lamp die je uit je chase wilt halen.
met home doe je precies hetzelfde alleen dan schakel je hem weer in.
heb je daar een handleiding voor dan?
ik werk er bijna dagelijks mee dus wat wil je weten dan?
Topic: sgm studio 24 scancontrol manual (23-2-2004 20:24:00)ik werk er bijna dagelijks mee dus wat wil je weten dan?
jep, dat was het probleem dat was ook de enige die ik had...
ik heb nu ook de engelse en da scheelt echt enorm met al die plaatjes!
veel duidelijker & dat t engels is is geen probleem
k snap t nu wel gloof ik
alleen de modes zijn nog onduidelijk maar daar ga ik nog even op puzzlen..
thnx!
mzzls
Topic: sgm studio 24 scancontrol manual (11-2-2004 20:12:00)ik heb nu ook de engelse en da scheelt echt enorm met al die plaatjes!
veel duidelijker & dat t engels is is geen probleem
k snap t nu wel gloof ik
alleen de modes zijn nog onduidelijk maar daar ga ik nog even op puzzlen..
thnx!
mzzls
uhmz ok, dat 99 kanale is dus niet standaard?
maare jij krijgt je parre dan gewoon binne op je presets of heb je die dr nooit aanhange?
trouwes ik vond het progge ook n btjuh vreemd,
1st chase en scene selectere (logisch)
maar dan moet je niet ergens op drukken om verder te gaan maar met de volgende scene...
dit hoort zo of snap ik t verkeerd?
als iemand nog goeie foto heeft waarop je opdruk kan zien (graag!!!)
thnx
Topic: sgm studio 24 scancontrol manual (11-2-2004 11:12:00)maare jij krijgt je parre dan gewoon binne op je presets of heb je die dr nooit aanhange?
trouwes ik vond het progge ook n btjuh vreemd,
1st chase en scene selectere (logisch)
maar dan moet je niet ergens op drukken om verder te gaan maar met de volgende scene...
dit hoort zo of snap ik t verkeerd?
als iemand nog goeie foto heeft waarop je opdruk kan zien (graag!!!)
thnx
nee, dit is niet het zoveelste welke console zal ik vandaag eens kopen...
ik heb hier de handleiding van de sgm scancontrol 24 maar een aantal dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk :
-Patching functies
Een dimmer kanaal patchen.
je gaat naar het dimmer patch menu, & je stelt het juiste dmx kanaal in (dat is gewoon het nummer wat dat kanaal van je dimmer ook heeft?)
dan ga je naar het channel veld waar je het channel nummer moet toewijzen.
maar waar is dat dan voor en waar komtie dan binnen?
dan de maximale waarden van het kanaal (100 of 225?)
en dan de curve (hoe stel je dat in en wat houd dat precies in?
en ook een unit patchen snap ik niet precies,
je gaat naar het unit patch menu en dan moet je de unit die je wil patchen selecteren, maar waar komtie binnen dan?
en hoeveel kanalen moet j vrijhouden voor je dimmer sectie?
voor de rest geloof ik dat ik het aardig snap,
als ik nog vragen heb stel ik ze wel...
alvast bedankt!
Topic: G 6.35, GX 6.35 of GY 6.35 Universeel of niet ??? (28-1-2004 20:23:00)ik heb hier de handleiding van de sgm scancontrol 24 maar een aantal dingen zijn mij nog niet helemaal duidelijk :
-Patching functies
Een dimmer kanaal patchen.
je gaat naar het dimmer patch menu, & je stelt het juiste dmx kanaal in (dat is gewoon het nummer wat dat kanaal van je dimmer ook heeft?)
dan ga je naar het channel veld waar je het channel nummer moet toewijzen.
maar waar is dat dan voor en waar komtie dan binnen?
dan de maximale waarden van het kanaal (100 of 225?)
en dan de curve (hoe stel je dat in en wat houd dat precies in?
en ook een unit patchen snap ik niet precies,
je gaat naar het unit patch menu en dan moet je de unit die je wil patchen selecteren, maar waar komtie binnen dan?
en hoeveel kanalen moet j vrijhouden voor je dimmer sectie?
voor de rest geloof ik dat ik het aardig snap,
als ik nog vragen heb stel ik ze wel...
alvast bedankt!
wij gebruiken gx en gy voetjes en de x of de y geeft de grote van het voetje aan,wel degelijk belangrijk dus...
Topic: showmaster 24 | Verwijder progamma (20-1-2004 11:23:00)na record 2x kort of flash button drukken...
Topic: showmaster 24 | Verwijder progamma (19-1-2004 20:44:00)wat nog makkelijker is is die record knop en dan achter elkaar 1423 dan wis je alles...
en tis idd record knop
Topic: Scanmaster programmeren (12-1-2004 13:11:00)en tis idd record knop
jep
Topic: Scanmaster programmeren (11-1-2004 20:31:00)owkey, laten we elkaar niet in de haren vliegen
maare iemand antwoord op mn vraagje?
thnx
maare iemand antwoord op mn vraagje?
thnx