Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van H.

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 200 bijdrage(n) van H. (Pagina: 11 van 20)

Topic: Full Color laser kopen, of toch beter nog niet? (20-4-2005 17:42:00)
een laser met dat soort manuals zou ik toch niet kopen... zeker niet als je over zo'n duur product praat.
Topic: Full Color laser kopen, of toch beter nog niet? (17-4-2005 15:48:00)

ws soundexpresse schreef:

P--S> denk ook niet echt dat die showtec dingentjes te vergelijken zijn met een systeem waar wij het over hebben..... Hoop ik tenminste, anders toch n n keertje gaan nadenken wink ;)
het gaat toch om een laser van ongeveer 10.000 euro die volgens mij in een vrij complete set netjes geleverd word... daarom ben ik best benieuwt of iemand er meer over weet happy :)
Topic: Verdwijnen van pars uit de drive-ins (17-4-2005 13:30:00)
ik vind het wel zonde, je kunt zoveel mooie dingen doen met parren.
Topic: Full Color laser kopen, of toch beter nog niet? (17-4-2005 10:19:00)

SP-Audio schreef:

Showtec heeft 2 leukere bakjes erbij gekregen.

shotgun 3d RGY

shotgun 3d RGB
die bedoel ik inderdaad, maar volgens mij is het shogun wink ;)
Topic: Full Color laser kopen, of toch beter nog niet? (16-4-2005 21:12:00)
Showtec (ja showtec) komt binnenkort met een paar fullcolor lasers (en andere laserproducten).

Ik weet niet de precieze specificaties. De grootste fullcolor laser had 350 mW groen (rood en geel weet ik even niet uit mijn hoofd), deze laser kan animaties aan, de software wordt erbij geleverd, en hij wordt geleverd in een case...

Weet iemand hier al meer over?
Topic: Het bouwen van een case (10-4-2005 10:46:00)

SoundExperience schreef:

Een meatrack maak je op maat naar jou afmetingen. En als jij metaalen profielen op maat leverd dan is een goede lassen binnen 30 min daar mee klaar. Bespaard je nogal wat geld.
ik zoek al een lasser happy :)
Topic: Het bouwen van een case (9-4-2005 19:44:00)

Powerbeat schreef:

Kan iemand mij een afbeelding bezorgen met een meatrack?
google happy :)

meatrack
Topic: Het bouwen van een case (9-4-2005 18:49:00)

CyberDance schreef:

Laten lassen razz :p Vraag eens bij kennissen/familie oid of er niemand is die kan lassen of iemand kent die kan lassen.
Of kopen, maar dan worden die krengen wel aardig duur
waar koop je zoiets dan?

maar ik geloof dat ik wel iemand weet die kan lassen happy :)

wat is het kostenplaatje van zoiets ongeveer? ik heb 4 t4's met par64's, kan ik dan het beste 1 of 2 maken, ik denk zelf 2... aangezien je op de kleinere feestjes maar 2 t4's meeneemt, maar... een rack van 4 t4's is wel beter voor het optimaal benutten van de ruimte in het busje...
Topic: Het bouwen van een case (9-4-2005 17:55:00)

SoundExperience schreef:

Las gewoon en meatrek in elkaar. Kost veel minder en is ook perfecte bescherming. In de theater werled gebruiken ze niet anders.
hardstikke goed idee, maar hoe kom ik aan een meatrack? happy :)

lassen dus... en als ik nou niet kan lassen happy :)
Topic: Het bouwen van een case (9-4-2005 09:42:00)
Je ziet wel eens kant en klare cases staan voor een T4 met 4 par56's eraan. Maar deze komt je dus nooit tegen voor een T4 met 4 par64's eraan, of ik kom die nooit tegen dan. Ik heb het liefst een kant en klare case, maar als deze er niet is word het zelf bouwen. Weet iemand een case waar ze inpassen?

Kan iemand me een schatting maken voor de prijs van een case voor een T4 met 4 par64's?

Alvast bedankt happy :)