Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Stinos
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Stinos (Pagina: 11 van 20)
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (1-11-2010 19:11:00)Heb nu gewoon alles gebonden met kabelbinders, kabels gelabeld zo dat ik weet wat wat is. ventilatie paneeltjes komen als het goed is vd week is kijken of dit een beetje wil passen :)Topic: pomp rookmachine stuk (27-10-2010 22:52:00)
nou shoot me !Hij was zeker erg mooi!
kon overigens ook niet missen, ook leuk met die pepernoten en snoepjes
Alleen jammer dat je geen oude hobbie spullen had die ik zocht.Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (25-10-2010 19:04:00)
Had nog wat foto'tjes beloofd,
Vandaag toch maar wat geschoten met nieuwe telefoon, kwaliteit is helaas niet heel erg super
hier de fototje's www.mijnalbum.nl/Album=IKXC8KGF
Zitten ook nog wat andere foto's tussen van de rookdoos.
Moet nog wel het e.a verbeteren aan de case moeten nog ventilatie platen achter en het samson plaatje wordt ook een ventilatie plaatje.
Graag hoor ik tips en commentaar.
Gr Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (31-10-2010 22:44:00)Vandaag toch maar wat geschoten met nieuwe telefoon, kwaliteit is helaas niet heel erg super
hier de fototje's www.mijnalbum.nl/Album=IKXC8KGF
Zitten ook nog wat andere foto's tussen van de rookdoos.
Moet nog wel het e.a verbeteren aan de case moeten nog ventilatie platen achter en het samson plaatje wordt ook een ventilatie plaatje.
Graag hoor ik tips en commentaar.
Gr Stijn
Martijn schreef:
Voor het organiseren van kabelmeuk kun je ook gebruikmaken van plakzadels. Zijn zelfklevende vierkante beugels waar tiewraps doorheen geregen kunnen worden waarmee de kabels gebundeld en aan de kant gehouden worden. Andere mogelijkheid zijn die kabelspiralen die om kabels heengewikkeld kunnen worden, maar da's voor in racks misschien wat overdreven.Klopt, Gaat inderdaad over de EP8 (die zit er nu in) Ik ga van het weekend een foto maken of er dus ook een EP5 of iets dergelijks in zal kunnen.
Groeten Stijn
Topic: pomp rookmachine stuk (26-10-2010 18:18:00)Groeten Stijn
zal ik doen
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (25-10-2010 22:53:00)
Dat zou inderdaad wel kunnen! goed idee
Zal nog eens verder rondneuzen. de stekkerdoos is bij mij het probleem niet. zijn meer de pluggen en de hoop kabels die met elkaar in knelling komen als ik er een plaat op schroef.
Topic: pomp rookmachine stuk (25-10-2010 22:49:00)
Zal nog eens verder rondneuzen. de stekkerdoos is bij mij het probleem niet. zijn meer de pluggen en de hoop kabels die met elkaar in knelling komen als ik er een plaat op schroef.
Ik heb besloten om toch voor de EP5 te gaan, deze komt inderdaad vaker voor in de rookdozen, is krachtiger en goedkoper bij de webshop waar ik het wil kopen.
Kwam er ook achter dat de EP8 in de rookdoos niet orgineel is dus daarom ga ik een EP5 proberen.
Maakt dit verder nog uit met wattage? 26w/48w
Gr Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (25-10-2010 22:32:00)Kwam er ook achter dat de EP8 in de rookdoos niet orgineel is dus daarom ga ik een EP5 proberen.
Maakt dit verder nog uit met wattage? 26w/48w
Gr Stijn
1x Dynacord paa 560
1x behringer cx 3400
1x Dynacord p1050
1x connectorpaneeltje
2x blind/ventilatie paneel.
dit alles zit een een 8he proelcase.(gekocht op musicasions)
Zoek alleen nog een oplossing om achter alles kabels netjes weg te werken en de achterkant dicht te schroeven met ventilatie panelen.
Iemand tips?
Is nu niet mogelijk door de berg kabels..
Topic: Musicasions 23 en 24 Oktober (25-10-2010 22:27:00)1x behringer cx 3400
1x Dynacord p1050
1x connectorpaneeltje
2x blind/ventilatie paneel.
dit alles zit een een 8he proelcase.(gekocht op musicasions)
Zoek alleen nog een oplossing om achter alles kabels netjes weg te werken en de achterkant dicht te schroeven met ventilatie panelen.
Iemand tips?
Is nu niet mogelijk door de berg kabels..
SpaceyDeeJ schreef:
tja en ik kreeg te horen dat onze stand TE MOOI was...
nou shoot me !
kon overigens ook niet missen, ook leuk met die pepernoten en snoepjes
Alleen jammer dat je geen oude hobbie spullen had die ik zocht.
Amprack is klaar, net af gekregen voor het echt donker werd. snel alle spullen ingepakt en in de schuur gezet, helaas heb ik nog geen foto'tje kunnen maken, zal eens proberen morgen
ben zelf erg tevreden over het resultaat.
Gr Stijn
Topic: Amp rack eindelijk helemaal klaar (24-10-2010 22:09:00)
ben zelf erg tevreden over het resultaat.
Gr Stijn
Ben vandaag ook begonnen aan m'n nieuwe amprackje, wordt een week projectje dus zal aan het eind van de week foto's posten als deze af is.