Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Mathijs_promix
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 199 bijdrage(n) van Mathijs_promix (Pagina: 10 van 20)
Topic: PA markt 2009 (24-10-2008 20:27:00)
Ik zat er ook al beetje raar tegen aan te kijken..
En de installatie verbruikt dan iets minder dan 600 watt?? Aangezien de 'kachel' 3000W verbruikt??Topic: Vette amp van Crown (21-10-2008 22:39:00)
Dat ie het na de val nog doet is knap, maar veel betrouwbaarder zal hij er niet op worden
Techniek wordt nooit betrouwbaar
Topic: SMS-party software (20-10-2008 23:11:00)als ik me niet vergis is de showmaster voor het aansturen van dimmers/parren e.d. en de scanmaster series voor intelligent licht,
je zou kunnen kijken in de shop naar scanmaster 1,2 of 3. of naar iets vergelijkbaars van JB-systems ofzo.Als ik mij niet vergis staat sarcasme hier hoog in het geding! haha
Topic: Grootste blunder tijdens draaien? (28-9-2008 13:40:00)
Ik had Electro voice Gladiator set meegenomen. (2 subs en 2 tops) en had ik maar 3 speakers kabels mee genomen! met één sub ging ook beste lekker.
Ik was ook de hout plaaten vergeten mee te nemen voor meubel. Dus daar even een oude plaat uit de sloot gevist op locatie.
Volgende keer een lijstje maken!Checklist is idd ideaal!
Ga even half uurtje achter de pc zitten en zo'n ding typen! Het scheelt een hoop stress!Topic: We hebben een nieuw vip lid (18-9-2008 19:32:00)
- 2 windup statieven
- rookdoosje (alleen weet je natuulijk nooit of t goed werkt etc)
- case voor 2 scans
- parren
- en meuk wat je dan tegekomt waarvan je denkt; 'ooja! is ook wel leuk'
Topic: Filmpje lichtset (24-10-2008 17:10:00)- rookdoosje (alleen weet je natuulijk nooit of t goed werkt etc)
- case voor 2 scans
- parren
- en meuk wat je dan tegekomt waarvan je denkt; 'ooja! is ook wel leuk'
Vind het niet echt spectaculair ofzo. Je scanner en moving head zijn amper te zien vanwege je parren. En na 3 series ben ik ook wel weer zat van dat programmatje van je parren...
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (24-10-2008 17:04:00)JeroenVDV schreef:
Ben ik de enige die een oliegestookte kachel die 3kW STROOM gebruikt vreemd vindt?
En de installatie verbruikt dan iets minder dan 600 watt?? Aangezien de 'kachel' 3000W verbruikt??
partyfish schreef:
Had het filmpje geloof ik al eens gezien, maar toch pijnlijk om te zien
Dat ie het na de val nog doet is knap, maar veel betrouwbaarder zal hij er niet op worden
Edit Mod: Dré: Topic opgeschoond.
Of je moet even contact opnemen met Roeltje van dit forum.
Zag net toevallig op zijn site dat hij ook gebruik maakt van SMS party
Site
Topic: beginners set moving heads (18-10-2008 11:03:00)Zag net toevallig op zijn site dat hij ook gebruik maakt van SMS party
Site
roystraver schreef:
Mr. Edie schreef:
De Showmaster 24 en 48 vind ik nog steeds hele leuke tafels voor het geld..je zou kunnen kijken in de shop naar scanmaster 1,2 of 3. of naar iets vergelijkbaars van JB-systems ofzo.
dj krissie schreef:
Ik was gisteren echt HEEL raar bezig.Ik had Electro voice Gladiator set meegenomen. (2 subs en 2 tops) en had ik maar 3 speakers kabels mee genomen! met één sub ging ook beste lekker.

Ik was ook de hout plaaten vergeten mee te nemen voor meubel. Dus daar even een oude plaat uit de sloot gevist op locatie.
Volgende keer een lijstje maken!
Ga even half uurtje achter de pc zitten en zo'n ding typen! Het scheelt een hoop stress!
Tom is van zijn moderator functie afgestapt, en heeft nu een stempeltje VIP op z'n naam
Topic: Ergenissen on stage/ tijdens het draaien (12-9-2008 13:28:00)
Had paar weken geleden een bruiloft. Stond daar met een setje voor wat achtergrond muziek. 2x RCF ART 322A.
Komt dr een klein knuppeltje van 12 á 13 jaar naar me toe en begint te zeuren dat RCF een slecht merk is, dat er lelijk geluid uit komt etc. Dus ik vraag; wat heb jij thuis staan dan? Hij heel trots: HQ power mengpaneel en 2 cd spelers van me papa gekregen!
-Welke speakers heb je?- Raveland boxen!!!
Doei knuppeltje
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (7-9-2008 19:45:00)Komt dr een klein knuppeltje van 12 á 13 jaar naar me toe en begint te zeuren dat RCF een slecht merk is, dat er lelijk geluid uit komt etc. Dus ik vraag; wat heb jij thuis staan dan? Hij heel trots: HQ power mengpaneel en 2 cd spelers van me papa gekregen!
-Welke speakers heb je?- Raveland boxen!!!
Doei knuppeltje
Ook zo'n soort gevalletje meegemaakt afgelopen vrijdag: Was draaien bij een bedrijfsfeest, ongeveer 60 mensen tussen de 20-35. Thema was Duitsland. Iedereen liep rond met van die bierpeulen en buiten stonden bij de BBQ van die lange stamtafels. Muziek genre was 'foute' muziek en ook Wolter Kroes, Jannes, de deurzakkers, Sjonnies etc etc.
Kom een Turkse mevrouw naar mij toe; Meneer? Heeft u ook Arabische of Túúrkísche musik? (Wel met zo'n leuk allochtoons accent).
Kom een Turkse mevrouw naar mij toe; Meneer? Heeft u ook Arabische of Túúrkísche musik? (Wel met zo'n leuk allochtoons accent).