Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van RobbieB
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 116 bijdrage(n) van RobbieB (Pagina: 10 van 12)
Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (18-4-2005 14:39:00)Klopt helemaal, je kunt nu ook langere loops 'cutten'. Overigens nog een puntje van kritiek op die review. Het testen van de shockproof wordt gedaan met een mp3 cd. Deze ligt bij een B-speler al op minstens 50 seconden. Hoe het met de gewone cd's is weet je nu dus nog niet. Maar Pioneer scoort sowieso wel goed op dit punt.Topic: Het Pioneer cdj-200 topic (16-4-2005 15:03:00)
Ik weet niet of 'schattig' wel de juiste woordkeus is voor een product dat vooral 'robuust' moet zijn :P.. maar ze zien er wel strak uit! Zou die van de 1000 ook geschikt zijn voor een 800? (vast wel..)Topic: Favo Nr. (16-4-2005 14:34:00)
Best grappige dingen als decoratie licht ofzo.. op je kamer :S.. heb je maar 2 lampen nodig voor je hele kamer, kun je overal op richten :PTopic: nieuwe knaller van dj tiësto? (1-4-2005 21:10:00)
quote schreef:Geloof mij, goed zoeken op I-Net en je kunt de Montana MX al volledig vinden
Topic: XONE: 3D !!! (22-3-2005 17:51:00)Leuk grapje van 3000 euro is me dat. Te gek voor woorden.
Je HOEFT het niet te kopen.
Natuurlijk zijn dit soort spullen in het begin duur.
Pioneer is duur.
Deze 2 bij elkaar wordt een prijzige combinatie, echter je betaald wel voor Pioneer kwaliteit.
Je zult zien dat het vanzelf betaalbaar wordt.
Daar moet je alleen even geduld voor hebben.Dan mag jij 1 Pioneer DJ product noemen dat in de loop van de jaren ook echt veel goedkoper is geworden. Ik bedoel, kijk alleen al naar de CDJ500, die kost nog steeds overal 800 euro.. Topic: XONE: 3D !!! (21-3-2005 21:00:00)
het is natuurlijk niet echt vj-en, maar leuk is het zeker.[mierenneukmode]het is daarENtegen, sorry net NL gehad en moest 't gewoon ff melden
[/mierenneukmode]Topic: Filmpje lichtset (15-3-2005 19:48:00)
Lichtset:
2x Jb-Systems's The Winner II
1x Jb-Systems's Scimitar
4x Par56 Silver NSP
1x 150Mw Groene laser beam
Eigenlijk absurt veel voor in een huiskamer (vind ik
)
De fotos zijn hier te vinden[mierenneukmode] het is 150mW (Jah sorry, ik heb ook natuurkunde [/mierenneukmode]Topic: Grote lasers en gelul in de ruimte (10-3-2005 17:10:00)
Dré schreef:
Beatcutter van de 200 lijkt me uitgebreider. Weliswaar met maar 1 toetsje MAAR je zit niet meer vast aan de 4 vooraf ingestelde deeltallen bij de 800.Net dat filmpje bekeken en vooral die functie dattie verder speelt als je op play drukt terwijl je de cue knop inhoudt is toch wel relaxxed, niet dat je het vaak zal gebruiken ofzo, maar dit is de eerste speler die ik ken die dit heeft en gewoon een heel simpele maar toch waardevolle toevoeging!
En voor overslaan hoef je ook al niet bang te zijn :)
Het enige wat ik toch wel mis is 100% pitch en een cdj800/1000 platter, maar jah, je moet ergens op bezuinigen bij een 'budget' speler..
Ps. Ik ben nu overigens wel aan 't twijfelen geraakt. Ik wou 2 800's gaan kopen, maar nu ik dit filmpje heb gezien is de verleiding voor een 200 wel heel groot. scheelt me 260 euro en het enige wat je dan niet hebt is die platter en 100% pitch. die beatcutter van de 800 heb je in principe ook, alleen dan in een 1 knops functie. Hmm.. toch nog maar eens goed nadenken!
Topic: Het Denon DN-S1000-topic (16-4-2005 14:49:00)En voor overslaan hoef je ook al niet bang te zijn :)
Het enige wat ik toch wel mis is 100% pitch en een cdj800/1000 platter, maar jah, je moet ergens op bezuinigen bij een 'budget' speler..
Ps. Ik ben nu overigens wel aan 't twijfelen geraakt. Ik wou 2 800's gaan kopen, maar nu ik dit filmpje heb gezien is de verleiding voor een 200 wel heel groot. scheelt me 260 euro en het enige wat je dan niet hebt is die platter en 100% pitch. die beatcutter van de 800 heb je in principe ook, alleen dan in een 1 knops functie. Hmm.. toch nog maar eens goed nadenken!
Tom. V schreef:
https://www.ultimate-dj-gear.com/index.php?dept=news&newsid=76 ze zijn er!!!!!!!!!!!! Die voor de DN-S1000 is echt schattig
Kheb weer een nieuw favo nummer. Lange tijd DJ Ernesto - Stop 9.5 (Phynn's Salvation MX) maar nu zeker wel de nieuwe Motorcycle:
Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden RMX)
Topic: TMF Awards 2005 (2-4-2005 14:14:00)Motorcycle - Around You (Gabriel & Dresden RMX)
sandervandermaat schreef:
Heeft iemand ook nog die kleine mh's gezien op het dj meubel van tiesto op live @ the bridge? Wat voor dingen waren dat nou weer?
ja gezien, en zoals je zelf al zei: kleine MH's 
Re-Ward schreef:
Mensen! goed nieuws ---> Tiësto - Goldrush kom uit, en wel half mei... Dit heb ik uit een vrij betrouwbare bron (Raf Jansen, medewerker uit Magik the Record Store) vernomen :Pquote schreef:Geloof mij, goed zoeken op I-Net en je kunt de Montana MX al volledig vinden
DJ.T schreef:
Skit schreef:
dj fleur schreef:
leuk is het zeker.
Natuurlijk zijn dit soort spullen in het begin duur.
Pioneer is duur.
Deze 2 bij elkaar wordt een prijzige combinatie, echter je betaald wel voor Pioneer kwaliteit.
Je zult zien dat het vanzelf betaalbaar wordt.
Daar moet je alleen even geduld voor hebben.
dj fleur schreef:
daarin tegen: hier in de buurt is een disco met een dvj van pioneer, en normaal worden op de beeldschermen allemaal kleine powerpoint presentaties met info afgebeeld, maar nu komt er soms ook een clipje doorheen, dat is wel erg tof!!het is natuurlijk niet echt vj-en, maar leuk is het zeker.
[/mierenneukmode]mini schreef:
Fuifje van afgl. zaterdag (.AVI, 1,09Mb)Lichtset:
2x Jb-Systems's The Winner II
1x Jb-Systems's Scimitar
4x Par56 Silver NSP
1x 150Mw Groene laser beam
Eigenlijk absurt veel voor in een huiskamer (vind ik
)De fotos zijn hier te vinden
Geeft wel weer een leuk 'spotlight' effect bij een zonsverduistering..