Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djjurgen
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 139 bijdrage(n) van Djjurgen (Pagina: 10 van 14)
Topic: nieuwe geluidsset (22-9-2009 16:28:00)
als je enige tijd wacht en in het stopcontact laat zitten, doet ie het dan wel?
Dan heb je namelijk een modificatie nodig.Jep, het duurt enige tijd voordat hij aangaat. (alleen laatste tijd langer dan normaal, en soms wel helemaal niet)
Modificatie? Wat moet er dan mee gebeuren?Topic: Showtec T4 balk met problems (2-11-2008 02:32:00)
iemand beetje ervaringen met kleine line arrays?
bijvoorbeeld elke kant 4 topjes
ik wil eigenlijk beetje multifunctioneel zijn met de set.
dus zang, bands, drive in....
en het word eigenlijk een set voor de grotere dingen en buiten.
Topic: nieuwe geluidsset (22-9-2009 13:02:00)bijvoorbeeld elke kant 4 topjes
ik wil eigenlijk beetje multifunctioneel zijn met de set.
dus zang, bands, drive in....
en het word eigenlijk een set voor de grotere dingen en buiten.
op het moment is dit me apparatuur lijstje:
6 x hk pro premium 12
8 x hk pro premium 18
6 x t.amp 2400
1 x synq digit 3k6
3 x behringer DCX2496 ultradrive pro
nou doe ik vooral veel drive in show feesten.
maar ook steeds meer artiesten begeleiden.
nou wil ik een nieuwe set gaan aanschaffen.
deze gaat vooral gebruikt worden voor artiesten te begeleiden.
dus goeie top met goeie hoogdriver enz.
nou was ik beetje rond aan het kijken.
zag onder andere,
dynacord
martin audio
dap lt touring
electro voice.....
cvx
.....
het mag een grote set zijn met bijv. dubbel 18 en dubbel 12
de kleinere dingen doe ik wel met de hk set.
budget rond de 10000 a 15000.
graag tips.
Topic: Martin hazer (6-4-2009 17:40:00)6 x hk pro premium 12
8 x hk pro premium 18
6 x t.amp 2400
1 x synq digit 3k6
3 x behringer DCX2496 ultradrive pro
nou doe ik vooral veel drive in show feesten.
maar ook steeds meer artiesten begeleiden.
nou wil ik een nieuwe set gaan aanschaffen.
deze gaat vooral gebruikt worden voor artiesten te begeleiden.
dus goeie top met goeie hoogdriver enz.
nou was ik beetje rond aan het kijken.
zag onder andere,
dynacord
martin audio
dap lt touring
electro voice.....
cvx
.....
het mag een grote set zijn met bijv. dubbel 18 en dubbel 12
de kleinere dingen doe ik wel met de hk set.
budget rond de 10000 a 15000.
graag tips.
dus in de martin magnum 2500 hz kan je gewone vloeitstof indouweN?
er staat namelijk op use only martin haze fluid
Topic: Kerst Party Knallers (14-12-2008 17:07:00)er staat namelijk op use only martin haze fluid
cascada - last christmas
Topic: Showtec T4 balk met problems (4-11-2008 16:54:00)ik heb de balk gemodiferceerd en hij doet hetw eer helemaal
Topic: Showtec T4 balk met problems (3-11-2008 19:02:00)
Frank76 schreef:
@ Jurgen:als je enige tijd wacht en in het stopcontact laat zitten, doet ie het dan wel?
Dan heb je namelijk een modificatie nodig.
Modificatie? Wat moet er dan mee gebeuren?
ik heb ook een probleem met 1 t4tje.
als ik de bar aansluit doet de balk niks.
nou heb ik al vandaag een nieuwe print voor de zekerheid besteld.
maar iemand hier ook al ervaring mee?
alvast bedankt
Topic: Geslaagd?!?! (26-6-2008 23:34:00)als ik de bar aansluit doet de balk niks.
nou heb ik al vandaag een nieuwe print voor de zekerheid besteld.
maar iemand hier ook al ervaring mee?
alvast bedankt
vandaag geslaagd voor auto theorie
Topic: Advies kleurenfilters (3-6-2008 23:22:00)
ik wil deze week nieuwe filters gaan kopen omdat ik nu van die goedkope filters heb wie door branden. al zijn het maar par 56 short met 300 watt lampen erin.
maar nou is mijn vraag is het nodig om de HT serie te nemen van lee?
alvast bedankt
Topic: ideen voor thema feest? (25-5-2008 19:56:00)maar nou is mijn vraag is het nodig om de HT serie te nemen van lee?
alvast bedankt
ik heb binnenkort een feest voor de hbo studenten wie verpleegkundige gaan doen.
maar toen ik het thema hoorden moest ik toch wel even lachen het is namelijk the red light district.
nou dus mijn vraag iemand leuke ideen voor de licht show?
ik ga ook al 2 danspalen huren.
maar toen ik het thema hoorden moest ik toch wel even lachen het is namelijk the red light district.
nou dus mijn vraag iemand leuke ideen voor de licht show?
ik ga ook al 2 danspalen huren.