Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van M|A Audiotechniek
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van M|A Audiotechniek (Pagina: 10 van 20)
Topic: nieuwe merken op new line (10-12-2006 12:21:00)[edit]heel verhaal verwijderd...[/edit schreef:Gebaseerd op wat?Op gewicht
Als zo'n hele brede klitteband strook een krachtstroomkabebel van 15 meter bij elkaar kan houden, dan kunnen 2 of 3 van die klitteband stroken zeker wel een ledtube omhoog houden. Die G-klemmen eraan zou heel mooi zijn, alleen bij de showtec tubes die wij hebben is het meganisme om die klemmetjes aan de tube te monteren nog minder betrouwbaar dan klitteband.Topic: domein aanvragen: twijfels over DJ naam (23-11-2006 15:38:00)
Veel producten van Chauvet staan in de webshop, met een ander merk erop geplakt.
Topic: Grootste spiegelbol ter wereld (9-12-2006 15:01:00)Het lijkt er wel op dat hij uit delen bestaat: foto
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (5-12-2006 16:31:00)Hoort dit trouwens niet meer thuis bij 'Slechtste ervaringen'?
Topic: Grootste opschepperij, bloopers en andere (eerlijke) onzin (2-12-2006 13:54:00)Ik heb zijn Vj Dvd, en daar zit ook een muziek cd bij met een mix. Klinkt erg goed vind ik zelf.
Topic: led tubes bevestigen (29-11-2006 13:15:00)Dré schreef:
timcooijmans schreef:
Ik acht de kans dat een ledtube bevestigd met Tiewraps naar beneden komt zeer klein.Als zo'n hele brede klitteband strook een krachtstroomkabebel van 15 meter bij elkaar kan houden, dan kunnen 2 of 3 van die klitteband stroken zeker wel een ledtube omhoog houden. Die G-klemmen eraan zou heel mooi zijn, alleen bij de showtec tubes die wij hebben is het meganisme om die klemmetjes aan de tube te monteren nog minder betrouwbaar dan klitteband.
Ik heb een domeinnaam : flexx-pictures
VRESELIJK (ook niet zelf geregistreerd)
Als je aan mensen moet uitleggen hoe je dat typt, dan willen ze nog vaak _ doen ipv -
Persoonlijk zou ik dus streepjes en andere apparte tekens vermijden!
Topic: New-line forum bestaat 5 jaar ! (18-11-2006 12:18:00)VRESELIJK (ook niet zelf geregistreerd)
Als je aan mensen moet uitleggen hoe je dat typt, dan willen ze nog vaak _ doen ipv -
Persoonlijk zou ik dus streepjes en andere apparte tekens vermijden!
Gefeliciteerd allemaal
Als kers op de slagroom, is het Forum sinds kort mijn Startpagina
Topic: Slechtste ervaring (16-11-2006 06:55:00)
Als kers op de slagroom, is het Forum sinds kort mijn Startpagina
Deze werkt ook op penlites
www.new-line.nl/v/13057
www.new-line.nl/v/14516
(of bedoel je nadrukkelijk één penlite?)
Topic: Martin Lightjockey vragen (10-11-2006 06:35:00)www.new-line.nl/v/13057
www.new-line.nl/v/14516
(of bedoel je nadrukkelijk één penlite?)
Lees dit eens door: https://www.fairlight.nl/Data/Data_alg/Lightjockey_NL.PDF
Topic: Zillion..... (8-11-2006 19:16:00)Of gewoon hier https://www.fou69.com/modules.php?name=Downloads&d_op=viewdownload&cid=8
(ik zie alleen dat de meeste download links nogal dood zijn)
(ik zie alleen dat de meeste download links nogal dood zijn)