Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Driveinteam
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Driveinteam (Pagina: 10 van 20)
Topic: dmx naar 0-10V (24-6-2008 23:25:00)
Kijk eens naar deze Link. Makkelijk te bouwen en kost je ook niet veel.
Topic: Nieuw: Driverack PX (5-6-2008 23:09:00)Ondertussen hebben wij een PX in gebruik, moet zeggen dat het zeker voor het geld wel heel erg leuk speelgoed is. Alles werkt en klinkt zoals we van dbx gewend zijn dan ook goed. Meetmicrofoontje erbij is ook een heel erg leuk extratje.
Crossover heeft het beestje overigens wel, maar hier zal ik binnenkort als ik er wat meer mee gespeeld heb wel eens meer. Overigens moet ik zeggen dat de backlight wel erg fel is van het apparaatje.
Wat ik dan weer wel jammer vind is dat hij voor de hele RCF Art serie wel presets heeft maar voor onze RCF TT+ weer niet.
Topic: Soepele CAT5 SFTP kabel (20-5-2008 15:31:00)Crossover heeft het beestje overigens wel, maar hier zal ik binnenkort als ik er wat meer mee gespeeld heb wel eens meer. Overigens moet ik zeggen dat de backlight wel erg fel is van het apparaatje.
Wat ik dan weer wel jammer vind is dat hij voor de hele RCF Art serie wel presets heeft maar voor onze RCF TT+ weer niet.
C700 Misschien, weet veder niet wat die kost eigenlijk en ofdat die soepel is maar die is in ieder geval ook shielded en zwart.
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (2-4-2008 14:55:00)Webbie, Check je mail even.
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (2-4-2008 12:02:00)Ja de .bin heb ik nu gedisaasembled hier. Maar ze kijken er even goed na als ze tijd hebben. Dat van de pin was ookal uitgedokterd overigens.Maar het moest opzich wel kunnen volgens de SE crew hier.
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (2-4-2008 11:20:00)Net even geklest maar volgens een pin out van de isa norm bestaat interupt 2 niet echt op welke pin zou deze zitten ?
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (2-4-2008 10:53:00)Webbie, ik kan de bin niet meer downloaden. Dus kan nu niet veel doen voor je maar dus zou je hem a.u.b. weer terug online kunnen zetten ?
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (30-3-2008 13:54:00)@ Webbie zal het allemaal eens in de groep gooien als ik woensdag weer ga werken.
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (28-3-2008 23:14:00)Webbie, overigens zal ik bij mij op het werk ook eens vragen of ze naar de bin kunnen kijken. Werk op de Hoge School Zuyd, als beheerder voor de faculteit ICT. En hier hooren dus ook enkele opleidingen bij die veel programmeren. Dus vraag als ik er woensdag weer ben eens even een van mijn aardige collega's of deze er eens na wil kijken.
Topic: Stage Accompany SAnet project: oude software weer aan de gang slingeren. (28-3-2008 00:18:00)En wat moet zo'n kaartje tegenwoordig nog kosten dan ?