Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Timmiej

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 147 bijdrage(n) van Timmiej (Pagina: 10 van 15)

Topic: Geslaagd?!?! (19-6-2005 09:32:00)
communicatie en multimedia design
Topic: Geslaagd?!?! (18-6-2005 22:20:00)
Zeuh, de havo is voor mij ook achter de rug. happy :) Nu maar eens gaan storten op een vervolgopleiding. C&M hoop ik op, maar daar zit een loting op, dus het is even afwachten.

Wel mooi dat slagen, komt geld binnen en hup, weer lampjes erbij razz :p
Topic: Heb ik zo een complete lijst om licht op een feestje te doen? (13-6-2005 20:29:00)
Zorg gewoon voor een goede controller. Scans en mh's programmeren als je het nog nooit hebt gedaan is af te raden in een uurtje wink ;) Heb je nu een controller met figuurtjes erin, klik figuur en hup scan maakt figuur. Flitsende show binnen 5 minuten. Direct aan te passen, dus gaat ook niet vervelen.
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (1-6-2005 22:00:00)

sandervandermaat schreef:

1 x bewerkt. Laatst door Timmiej op 1-6-2005 / 21:49sneaky :V
Dat was omdat ik een punt vergeten was. Niet doorvertellen wink ;)

Het gaat er gewoon om, ik ben aan mijn budget grotendeels gekomen door gewoon veel te werken. Of dat nu 60 uur per week of per dag is razz :p
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (1-6-2005 21:50:00)
Wel goed lezen jongens er staat toch duidelijk week en niet dag. razz :p Bah bah, mijn quote veranderen wink ;)
Topic: Hoe zijn jullie aan jullie budget gekomen om... (1-6-2005 21:24:00)
Tja, zelf heb ik zoiets van, nu je jong bent kun je veel besteden aan je drive-in. Omdat ik niet zou weten waar het geld anders heen zou moeten gaan. Als je dalijk rond een jaar of 25 komt en je gaat denken aan een huis of aan samenwonen. Lijkt me niet slim om thuis te komen: Ja sjat deze week droog brood, ik heb een nieuwe versterker nodig razz :p Daarom let ik er persoonlijk op het moment niet veel op hoeveel er wel niet in de drive-in gaat zitten. Het zijn inderdaad vaak bedragen waar menigeen leeftijdsgenoot nog nooit van heeft gehoord. Hoe ik aan het geld kom? Voor de zomer (nu dus) misschien iets lenen, en in de zomervakantie. Werken Werken Werken. Met dagen van 13 a 14 uur per dag. 60 uur per week is gemiddeld. Helaas komt er nog weinig geld van de drive-in zelf binnen omdat we pas driekwart jaar bezig zijn, dus nog geen naam hebben. Maar je moet wat over hebben voor je hobby happy :)
Topic: Wat is nou beter behringer of jb cross-over. (23-5-2005 18:50:00)

DJ.T schreef:

Daar heb je wel gelijk in, ik ben langzaam aan het overstappen naar A-merken en ik heb wel door dat als er al iets mankeert aan zo'n apparaat, hij erg snel weer terug is.
En na tig jaar dat het apparaat uit de rolatie is zijn de onderdelen nog te bestellen. Moeten we ook niet vergeten. Ben benieuwd bijvoorbeeld hoelang de challenger van Showtec nog leverbaar is. Aangezien nu de Phantom uit is die nog minder kost.
Topic: Terminator? (18-5-2005 17:16:00)
Tekst gejat van dit topic zie boven wink ;)

Deze vraag is al eens eerder gesteld. In 90% van de gevallen werkt een dmx-lijn ook goed zonder terminator, en ook met microfoonkabel i.p.v. 110 ohm-kabel. Alleen: geen garantie. Dus douw er nou maar zo'n ding in. De kosten of moeite om er een te maken zijn het niet).
Topic: spots samenstellen (11-5-2005 17:57:00)
Wat is duur?

sweetlight

Het kost nu eenmaal iets, een parcan en scan sturing is vanaf 1250 - 1500 euro. Vanaf ze gaan tot de 35000 door, maar dit is hardware.

Waarom het zoveel kost weet ik ook niet, misschien eens opbellen dat ze het voor 100 euro moeten wegdoen razz :p
Topic: spots samenstellen (11-5-2005 17:48:00)
Je pc of andere sturing heeft juist alleen een output. Kan ook een input hebben maar daar gaan we maar even niet op in. Je pc zend via de output een signaal naar de input van de bar / scan of ander dmx apparaat.

Wat is eigenlijk de bedoeling van het licht? Gewoon voor op de slaapkamer of moet het ook nog ergens anders voor inzetbaar zijn?