Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Djblackdevil
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 200 bijdrage(n) van Djblackdevil (Pagina: 10 van 20)
Topic: numark d-2 director-denon dn-hc4500 of numark dmc (14-5-2008 20:02:00)
Waarom dan? 
Na dit half uur was ik op de hoogte van de functies van de speler en wist ik tevens hoe ik ze moest gebruiken, toen konden we beginnen! voor deze denons had ik draaitafels (nu nog 1 om te digitaliseren!) Toen ik begon op de denons ging er een wereld voor me open
samples (incl volume + pitch regeling), hot starts, loops, effecten, das pas mixen!!!
Nou is het natuurlijk ook goed als je minder nodig hebt (que/pitch(bend)) maar om daarvoor een handleiding van 30 min te skippen, kan ergere dingen bedenken!
Topic: BassBabe (7-12-2006 13:58:00)
minder effecen en volgens mij ook geen video (op mijn total control dan) Voor de rest lekker programma (met beetkeeper!) Ik zit ook te twijfelen om mijn denon (dn-s3500) set de deaur uit te doen en en er een dmc-2/cdn 90/95 er voor terug te halen...
Topic: Andere speaker in HK RS 115 (14-5-2008 14:57:00)Ik snap inderdaad dat er opnieuw getuned moet worden. ik heb nu geen baspijpen maar een basgat ;-) van +- 35 bij 5 cm. Ik zal de tekeningen met een uurtje posten (even kijken voor host) en zal zo even de hk dealer bellen (van wills) over wat meer info over de speaker die er orgineel in steekt. Op de speaker staat echter vrij weinig behalve 8 ohm 300 watt eminence, maar het de rest van de getallen zal ik ook even posten, kon er op google niks op vinden.
Alvast bedankt voor de hulp!
Zou het namelijk leuk vinden als ik volgende week vrijdag in ieder geval 1 sub heb en de week erna zal ik ook m'n 2de nodig hebben ;-) Zal me straks dus gaan verdiepen in deze wereld..
*edit*
Ik kom rond de 121 liter uit. Dit in een BR kast (toch?)
Topic: Andere speaker in HK RS 115 (14-5-2008 10:29:00)Alvast bedankt voor de hulp!
Zou het namelijk leuk vinden als ik volgende week vrijdag in ieder geval 1 sub heb en de week erna zal ik ook m'n 2de nodig hebben ;-) Zal me straks dus gaan verdiepen in deze wereld..
*edit*
Ik kom rond de 121 liter uit. Dit in een BR kast (toch?)
ja daar was ik al bang voor.. maar aangezien er weinig zelfbouw aan te pas omt leek mij geluid beter.. Sorry Mods.. Ik zie echter dat ik gisteren niet volledig ben geweest.
Ik wil er disco's mee doen, van top 40/dance/oldies tot hardcore. Ik heb liever een goeie kick dan dat het heel laag gaat. Zeg https://www.daemon-search.com/defaultlowcut rond de 40 hz? Ik heb nog geen versterkers, maar zou graag met 2 van deze subs + 2x sirus ps 12/k115 ax series, iets in die geest voor tot een mannetje of 100/150. Ik ga vandaag even bellen naar HK audio voor de speaker.
MVG Vincent
Topic: Andere speaker in HK RS 115 (13-5-2008 23:06:00)Ik wil er disco's mee doen, van top 40/dance/oldies tot hardcore. Ik heb liever een goeie kick dan dat het heel laag gaat. Zeg https://www.daemon-search.com/defaultlowcut rond de 40 hz? Ik heb nog geen versterkers, maar zou graag met 2 van deze subs + 2x sirus ps 12/k115 ax series, iets in die geest voor tot een mannetje of 100/150. Ik ga vandaag even bellen naar HK audio voor de speaker.
MVG Vincent
Beste Forumleden,
Zoals de titel aangeeft, ben ik opzoek naar nieuwe speakers voor in deze 15 inch sub. De oude zijn kapot gespeelt (1 door vorige eigenaar en 1 door mij :(. Nu zitten er Eminence speakers in orgineel. Klinkt niet verkeerd, maar gaat niet hard genoeg (300 watt rms).
Nu vroeg ik me af of ik er zwaardere speakers in kan stoppen. Uiteraard ben ik nu bezig om de volume van de kast op te nemen, echter ben ik er dan nog steeds niet. Mijn vraag aan jullie is dus, Denken jullie dat dit mogelijk is of zijn dit te wilde dromen en kan ik beter orginele eminence ingooien?
Type woofer ben ik nu aan het achterhalen. Morgen heb ik de tekeningen en berekeningen van de sub af en deze zal ik dan online gooien (even servertje zoeken)
Topic: Mening gevraagd ivm aanschaf 2dehands VMB set (10-3-2008 22:21:00)Zoals de titel aangeeft, ben ik opzoek naar nieuwe speakers voor in deze 15 inch sub. De oude zijn kapot gespeelt (1 door vorige eigenaar en 1 door mij :(. Nu zitten er Eminence speakers in orgineel. Klinkt niet verkeerd, maar gaat niet hard genoeg (300 watt rms).
Nu vroeg ik me af of ik er zwaardere speakers in kan stoppen. Uiteraard ben ik nu bezig om de volume van de kast op te nemen, echter ben ik er dan nog steeds niet. Mijn vraag aan jullie is dus, Denken jullie dat dit mogelijk is of zijn dit te wilde dromen en kan ik beter orginele eminence ingooien?
Type woofer ben ik nu aan het achterhalen. Morgen heb ik de tekeningen en berekeningen van de sub af en deze zal ik dan online gooien (even servertje zoeken)
even een kick aangezien mijn reservering bijna verloopt..
Deal or no deal?
Zonder gekkigheid, een leuke set of is het de investering (tijd/geld) niet waard?
Groetjes
Topic: Mening gevraagd ivm aanschaf 2dehands VMB set (7-3-2008 17:16:00)Deal or no deal?
Zonder gekkigheid, een leuke set of is het de investering (tijd/geld) niet waard?
Groetjes
Beste Philip,
Ik snap idd dat het nog geld gaat kosten
Echter wil ik de toppen actief aan gaat sturen (scheelt weer filtergeld ;-) Bovendien moet er waarschijnlijk een andere speaker in (moet nog navragen bij VMB wat er normaal insteekt. Ik weet niet of eer 12 inch te vinden is voor in deze behuizing? Als dit gebeurt zal het toch gecorrigeerd moeten worden (andere combinatie als orgineel) en daardoor beter is om actief te gaan werken (juist/niet juist?)
Wat zal een 12 incher (passend bij specs) ongeveer kosten?
Toevallig iemand nog ervaring met deze set? (Als het toch 'niks' is zou het zonde zijn daar geld/energie in te steken..
Topic: Mening gevraagd ivm aanschaf 2dehands VMB set (7-3-2008 16:37:00)Ik snap idd dat het nog geld gaat kosten
Echter wil ik de toppen actief aan gaat sturen (scheelt weer filtergeld ;-) Bovendien moet er waarschijnlijk een andere speaker in (moet nog navragen bij VMB wat er normaal insteekt. Ik weet niet of eer 12 inch te vinden is voor in deze behuizing? Als dit gebeurt zal het toch gecorrigeerd moeten worden (andere combinatie als orgineel) en daardoor beter is om actief te gaan werken (juist/niet juist?)Wat zal een 12 incher (passend bij specs) ongeveer kosten?
Toevallig iemand nog ervaring met deze set? (Als het toch 'niks' is zou het zonde zijn daar geld/energie in te steken..
Beste forummers,
Zoals de titel al aangeeft kan ik voor een mooi prijsje (350 euro) een vmb set kopen bestaande uit;
2 x VMB Pro 12
2 x VMB SB-215
echter zit er natuurlijk een keerkant voor zo'n prijs (kan ook niet anders) en wel;
de 2*12 inchers zijn kapot + het filter van de toppen. Volgens de adverteerder zijn de drivers van d hoorn nog wel intact.. Kan dit aangezien het filter volgens mij (eventueel) nog wat beveiliging bied en aangezien die kapot is en de 12 inchers ook? Ik weet het niet vandaar de vraag ;-)
De subs zijn nog in orde..
Wat denken jullie? Is het de moeite waard?
MVG Vincent
Topic: Dap Sps-2l subwoofers ? (3-4-2007 13:29:00)Zoals de titel al aangeeft kan ik voor een mooi prijsje (350 euro) een vmb set kopen bestaande uit;
2 x VMB Pro 12
2 x VMB SB-215
echter zit er natuurlijk een keerkant voor zo'n prijs (kan ook niet anders) en wel;
de 2*12 inchers zijn kapot + het filter van de toppen. Volgens de adverteerder zijn de drivers van d hoorn nog wel intact.. Kan dit aangezien het filter volgens mij (eventueel) nog wat beveiliging bied en aangezien die kapot is en de 12 inchers ook? Ik weet het niet vandaar de vraag ;-)
De subs zijn nog in orde..
Wat denken jullie? Is het de moeite waard?
MVG Vincent
Ik sta op het punt 2 van deze subs te halen (2dehands uiteraard)
Ze zullen voornamelijk gebruikt worden op m'n kamer (heb nu al medelijden met m'n ouders (;-))en worden gebruikt icm Das Factor 8 voor het mid/hoog.
Is dit een goede combinatie?
Uiteraard zullen de tops het niet bijhouden, maar volume kan altijd wat terug..
Iemand ervaring met deze kasten?
Iemand enig idee welke speakers hier normaal in staken?
Als ik niks hoor ga ik uiteraard zelf testen..
Greetz Vincent
Topic: Vandaag opgehaald ( 22 dec ) de DENON DN-S3000 (3-1-2007 15:00:00)Ze zullen voornamelijk gebruikt worden op m'n kamer (heb nu al medelijden met m'n ouders (;-))en worden gebruikt icm Das Factor 8 voor het mid/hoog.
Is dit een goede combinatie?
Uiteraard zullen de tops het niet bijhouden, maar volume kan altijd wat terug..
Iemand ervaring met deze kasten?
Iemand enig idee welke speakers hier normaal in staken?
Als ik niks hoor ga ik uiteraard zelf testen..
Greetz Vincent
dj.le.duc schreef:
blablabla... De denon vind ik erg tegenvallen.
Veel mensen zullen zeggen dat de cdspeler erg basic is, alleen dat is ook de kracht van de speler... En het gebruikersgemak. Binnen een paar minuten heb je goed door hoe alles werkt van de cdspeler ipv eerst de handleiding uitgebreid doorlezen....
Das mooi dat je meteen aan het werk kan, ik heb echter half uurtje uitgetrokken voor de handleiding van de dn-s 3500, zonde he dat ik daar half uur aan kwijt ben.. 
Na dit half uur was ik op de hoogte van de functies van de speler en wist ik tevens hoe ik ze moest gebruiken, toen konden we beginnen! voor deze denons had ik draaitafels (nu nog 1 om te digitaliseren!) Toen ik begon op de denons ging er een wereld voor me open
samples (incl volume + pitch regeling), hot starts, loops, effecten, das pas mixen!!!
Nou is het natuurlijk ook goed als je minder nodig hebt (que/pitch(bend)) maar om daarvoor een handleiding van 30 min te skippen, kan ergere dingen bedenken!
Die van mij gaan weer de verkoop in en ik ga op zoek naar de cdj800 mk2. (vanwege de de mp3)
Ga dan voor de dn's 3500 joh
Dus voor mij de pioneer cdj800 10 punten en de S3000 1 punt.
Ik geef de mazda 323 (1987) van m'n ma dan ook maar 10 punten (lekker basic ;-)) en de mercedes van m'n pa 1 want daarvoor moet ik eerst de handleiding lezen
ik heb je mailtje gestuurd Walter, kijken of deze pittige tante iets voor mij is ;-)