Forum > Profiel

Gebruikersgegevens.

Het profiel van Pulse

Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers

Laatste 125 bijdrage(n) van Pulse (Pagina: 10 van 13)

Topic: Mijn eerste spulletjes (21-8-2003 10:46:00)
Ik ben begonnen met..

Een leuk Sony ALL IN ONE Setje met 2x 50W MISSION boxen (Home HiFi)
Daarbij een velleman mengpaneel (2 kanaals, zonder EQ en HamsterSwitch) en 1 Pioneer CD wisselaar en 1 Sony CD Speler..

Oh ja. En een DISC-O-MATIC licht set (lichtbol-lamp met 4 kleuren Rotor - 15W strobo)

Ach ja.. toen... laugh :D
Topic: BREIN pakt Kazaa gebruikers aan! (14-8-2003 10:20:00)
Gisteren op Radio 538 bij Jeroen van Inkel.

Zij beschouwen het BREIN als een soort NSB laugh :D

Je kan trouwens je IP masken met IP Spoof

Link: media.radio538.nl/rinkeldekinkel/20030813_mp3.mp3
Topic: Schuifel Nummers (13-8-2003 13:07:00)
5 a 6 CD's. Niet zoveel hoor.

Maar goed dat hoeft ook niet. Als je maar voor een paar uur draait.
Het wordt natuurlijk wel een probleem als er nummers aangevraagd moeten worden.. wink ;)
Topic: DJ-nickname (12-8-2003 12:36:00)
Ik heb 2 namen.

Pulse dat is de naam van mijn Drive In Show
"Pulse is polsslag => en die voeren wij omhoog.. laugh :D

DJ D'Mar - Komt voort iut mijn 2 namen: Marco Dennis, de D ervoor plakken en de Mar en achter,
DJ D'Mar. happy :)
Topic: Schuifel Nummers (12-8-2003 11:33:00)
Ik heb zelf ook wel een aantal jaren 70/80 nummers in de opslag..

Van die goedkope Brst Buy CD's bij de Free Record Shop voor 8 € ofzo.
Topic: Schuifel Nummers (11-8-2003 15:54:00)
Wat dacht je van die "Grolsch" Reclame:

Me and Ms. Jones - Zanger weet ik nie.

Of..

Wonderfull World - Louis Armstrong
Topic: Wat kosten jullie nou? (11-8-2003 14:29:00)
Voor mijn Drive In.

120 Euro voor Licht+Geluid
80 Euro voor alleen geluid.

Beide 4 Uur alles inclusief.
Topic: Versterker meer dan boxen of andersom. (11-7-2003 10:58:00)
Denk ik ja. Hij filtert in ieder geval wel de zware "Jennifer Lopez -I'm Glad bassen.. laugh :D
Goed voor de speakers voor de lange duur
Topic: Versterker meer dan boxen of andersom. (11-7-2003 10:48:00)
Neem de MISSION maar. Veel beter.
Bovendien zit er op die van mij een scheidingsfilter tot 30Hz.
Die staat momenteel aan. Als je de Sub doorlust met de Speakers (want dat kan namelijk, en zitten 2 speakon aansluitingen op mijn DAP'jes) en de 900 het Filter uitzet moet dat wel een leuk geluid geven dacht ik zo.

En inderdaad, 2 = meer dan 1..
Topic: Hoe zijn jullie gestart? (8-7-2003 12:33:00)
WAT een sound, Diepe lage bassen, mid hoog alles.
De mensen daaro waren zeer onder de indruk.

De speaker is waar voor zijn geld. Echt waar. Alleen de basreflex pijpen aan de onderkant zijn zilver, en niet zwaret zoals op de foto in de shop.

Nadeel: ZWAAAAAAARRRR.... 45 Kilo.

Maar heeel mooi geluidje.