Forum > Profiel
Gebruikersgegevens.
Het profiel van Master Partys
Gegevens van leden zijn alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers
Laatste 143 bijdrage(n) van Master Partys (Pagina: 10 van 15)
Topic: Scriptie cultuurverschillen BE en NL (31-1-2011 10:49:00)
Ja, en ik zoek daar natuurlijk mijn droomvrouw
Topic: Post hier je logo! (21-1-2011 10:36:00)
Hoi allemaal,
Ik ben gestart met mijn scriptie over de cultuurverschillen binnen de evenementenbranche tussen België en Nederland. Ik doe een onderzoek voor een evenementenbureau, dat voor Benelux georiënteerde bedrijven, hun hoofdkantoor gevestigd in Nederland, evenementen wilt organiseren. Tot voorheen wilde bijvoorbeeld Nespresso voor de Nederlandse werknemers het door mijn stagebureau laten doen en voor de Belgische werknemers werd er een Belgisch evenementenbureau ingeschakeld.
Nu weet ik dat hier ook een aantal Belgen op het forum actief zijn en dat hier ook Nederlandse bedrijven voor de Belgische evenementenindustrie werken. En had ik een aantal vragen voor jullie.
- Hoe zien jullie de cultuurverschillen als Nederlands opererend (geluidsbedrijf) in België?
- Merken de Belgische medeforummers duidelijke verschillen, als ze bijvoorbeeld op dit forum actief zijn?
- Zijn er nog zaken waar je totaal niet aan zou denken als Nederlands evenementenbureau die in België echt een must zijn?
Verder lijkt het me leuk als ik wat ervaringen van jullie mocht lezen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Topic: Mega hoge prijzen tape-acts (26-1-2011 16:13:00)Ik ben gestart met mijn scriptie over de cultuurverschillen binnen de evenementenbranche tussen België en Nederland. Ik doe een onderzoek voor een evenementenbureau, dat voor Benelux georiënteerde bedrijven, hun hoofdkantoor gevestigd in Nederland, evenementen wilt organiseren. Tot voorheen wilde bijvoorbeeld Nespresso voor de Nederlandse werknemers het door mijn stagebureau laten doen en voor de Belgische werknemers werd er een Belgisch evenementenbureau ingeschakeld.
Nu weet ik dat hier ook een aantal Belgen op het forum actief zijn en dat hier ook Nederlandse bedrijven voor de Belgische evenementenindustrie werken. En had ik een aantal vragen voor jullie.
- Hoe zien jullie de cultuurverschillen als Nederlands opererend (geluidsbedrijf) in België?
- Merken de Belgische medeforummers duidelijke verschillen, als ze bijvoorbeeld op dit forum actief zijn?
- Zijn er nog zaken waar je totaal niet aan zou denken als Nederlands evenementenbureau die in België echt een must zijn?
Verder lijkt het me leuk als ik wat ervaringen van jullie mocht lezen.
Alvast bedankt voor de reacties!
Onze Ben Saunders klapt er ook lekker in met een prijs van €8900,-. Wel grappig om te weten dat Jeroen van der Boom 'maar' €8500,- kost.
Topic: Te huur gevraagd: "low fog" machine (26-1-2011 16:01:00)Even een vraag waarvan ik denk dat ik hem wel hier kan plaatsen:
Zo'n antari low fogger werkt dat nou een beetje? Ik heb namelijk het idee dat ik met mijn rookmachine (z1500) en een bak ijs prima hetzelfde effect kan creëren...
Topic: Post hier je logo! (24-1-2011 13:40:00)Zo'n antari low fogger werkt dat nou een beetje? Ik heb namelijk het idee dat ik met mijn rookmachine (z1500) en een bak ijs prima hetzelfde effect kan creëren...
roderick schreef:
je wordt dood gegooid met die reclame
Het doet mij direct denken aan Lexa (zo'n datingsite). Die gebruiken ook volgens mij die kleuren.
Topic: Wat kosten jullie nou? (19-1-2011 09:31:00)Jullie hebben het trouwens over onder en boven de rivieren. Ik merk namelijk heel sterk dat er boven de rivieren (vooral de randstad etc.) véél meer geld uitgegeven wordt aan dj's/drive-in shows. Hoe zou dat komen? Of zijn wij Brabantse boeren gewoon wat krenterig
Topic: DJ-nickname (6-1-2011 14:37:00)
snap ik, rumble = gerommel. Ik had de link inderdaad al gelegd.
Maar wijkt rumble dan niet een beetje te veel van onrust af?
Topic: DJ-nickname (6-1-2011 10:18:00)Maar wijkt rumble dan niet een beetje te veel van onrust af?
haha wat een creativiteit hier :P
Topic: DJ-nickname (5-1-2011 15:44:00)ik vind onrust inderdaad onderhand ook zo'n après ski naam worden. Rumble klinkt dan wel weer ok
Topic: DJ-nickname (3-1-2011 11:12:00)
Hoi allemaal,
Ik heb het al een soort van doorgezet, maar voordat ik met deze naam ook echt wat ga doen wilde ik eerst jullie mening weten.
Met naam is Jeroen Onrust en als Dj-nickname had ik 'Dr. JO' verzonnen (op z'n engels uitspreken). Dit omdat ik zoiets al 'dj Onrust' of wat dan ook meestal erg afgezaagd vind klinken.
Wat vinden jullie?
Ik heb het al een soort van doorgezet, maar voordat ik met deze naam ook echt wat ga doen wilde ik eerst jullie mening weten.
Met naam is Jeroen Onrust en als Dj-nickname had ik 'Dr. JO' verzonnen (op z'n engels uitspreken). Dit omdat ik zoiets al 'dj Onrust' of wat dan ook meestal erg afgezaagd vind klinken.
Wat vinden jullie?