Eerst ging de koptelefoon een haar op mijn hoofd zitten, er was iets niet helemaal goed in het binnenwerk.
Ik dus terug sturen... Krijg ik een mailtje: ja sorry word niet vervangen er is iets afgebroken. Maar ik nog zo goed gekeken of er egt niks was afgebroken of dat er beschadigingen waren voor dat ik heb retour stuurde.
Ik dus bellen want het klopte niet.
(prijs koptelefoon 30,- euro + verzendkosten 6,50 euro + retour sturen 6,20 euro. Totaal 42,70 euro)
Uiteindelijk kon ik dan een gemoetkoming krijgen van 10,- euro op de koptelefoon en ik heb na wat heen en weer bellen ook nog de retour koste terug gehad. dus totaal 16,20
Wij waardering voor de koptelefoon is een 3.
Als eerste is het GEEN goede koptelefoon (op het oog ziet de koptelefoon er best leuk uit) en bij deze vond ik de service van New-Line ook vrij slecht... Jammer:(
In het veleden heb ik wel vaker apparatuur, kabels en dergelijke gekocht en dat ging gewoon prima! Ook met de service en garantie.