Forum > Off-Zone

idols "licht e.d."

(40 reacties. Pagina 3 van 5)
Moderator(s): Dré
Dj JasperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-6-2003
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 393
11-3-2004 16:43

DJ Marcus schreef:

Maar voor wie Idols vorig jaar ook heeft gevolgd...die dikke negerin (niet rasistisch bedoelt, want ik kan niet op der naam komen, Julia ofzow tog...?) die werd toch wel mooi even 8e, terwijl niemand dat had verwacht!
Die had toch echt wel een dijk van een stem!
Heb je haar niet die liedjes horen zingen, zoveel kracht en passie. Zij had, samen met hind, een van de beste stemmen naar mijn mening.
DJ MarcusStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 1-3-2005
Berichten: 148
11-3-2004 16:47

dj Jasper schreef:

Die had toch echt wel een dijk van een stem!
Heb je haar niet die liedjes horen zingen, zoveel kracht en passie. Zij had, samen met hind, een van de beste stemmen naar mijn mening.
Dat bedoelde ik juist, dat je er niet goed uit hoeft te zien om ver te komen...idols is niet de verkiezing Miss Holland...!
[...:I S.M.0.K.3 MY SigareT WitH $.T.Y.L.3:...]
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 29-4-2024
Berichten: 9469
12-3-2004 19:24
topic opgeschoond
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
FerdyStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 23-12-2009
Berichten: 331
13-3-2004 23:36

DJ Marcus schreef:

Dat bedoelde ik juist, dat je er niet goed uit hoeft te zien om ver te komen...idols is niet de verkiezing Miss Holland...!
Heb toevallig vanavond gekeken (Ben ECHT anti-Idols), maar wat me opviel bij een gast met een sikje:
Hij kan absoluut niet zingen. Komt hij bij de Jury: 'Ik vind je niet echt goed kunnen zingen, maar je hebt de X-factor, het ziet er goed uit'. WAAROM is die vent dan überhaupt zo ver gekomen? 'We zijn op zoek naar een idol, niet naar een uitstekende zanger' aldus krullendhoofdjurylid.

WTF?! Waarom laat je de kandidaten dan niet gewoon even 2 keer heen en weer lopen over een catwalk en het publiek de leukste uitkiezen? Dan hoeven ze niet 10 keer op het podium te zingen (er wordt immers toch niet naar de zang gekeken).
Allemaal HEEL tegenstrijdig.

Maargoed:
Die Par64's kan je niet eens op 10 handen tellen (zijn er echt veel), weinig spectaculairs gezien, alleen intro was wel geinig. Vorig jaar ook niet gekeken (commercieële bagger) dus kan eigenlijk niet goed vergelijken.
Paar van die verrijdbare LED-TV-trussjes mogen ze wel aan mij geven (als ze ervanaf moeten)
Niets uit deze tekst mag gequote worden zonder toestemming van de schrijver
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
14-3-2004 12:01
Ach, die bewegende truss is wel grappig, maar echt veel toevoegen doet het niet...
Volgende keer Peter!
Fl@xStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-10-2003
Laatste: 2-6-2010
Berichten: 49
15-3-2004 20:45
Ik vind het wel erg ver gaan dat mensen met nog relatief weinig ervaring hier dingen lopen te spuien over lichtshow voegt weinig toe enz.

Iedereen mag natuurlijk zijn mening geven over kleurgebruik, materiaalgebruik enz.
Maar als je zelf nog niet eens een show van dit formaat hebt gedraaid gaat het aardig ver om zo stoer te praten.

Sorry maar dat wou ik ff kwijt.
>>Zo niet, dan toch!!<<
PeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-8-2002
Laatste: 12-9-2012
Berichten: 1137
16-3-2004 21:12
Je ziet mijn opmerking verkeerd. Tuurlijk is het heel leuk dat het kan bewegen, maar was dat echt nodig? Ik kan nou niet zeggen dat het effect zo spectaculair is. Ik heb dan zelf nisschien niet zo'n grote show, maar dan kan ik toch nog best mijn mening ergens over hebben, ook al heb ik die spullen zelf niet?
Volgende keer Peter!
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
17-3-2004 08:47
Ik vind dat ze voor zon zaaltje erg mooi licht hebben hangen hoor happy :) Die ledpanels voegen echt een nieuwe dimensie aan de show toe ,en het licht is erg leuk uitgedacht ,met bijvoorbeeld die bewegende truss. Echter vind ik wel dat het geluid dit jaar echt RUK is... Zit je rustig idols te kijken hoor je van alle kanten echo's en weet ik et allemaal voor achtergrondrommel. Had zeker wel netter gekunt maarja.. Kijk toch voornamelijk voor Alice wink ;)
MassiveStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-12-2003
Laatste: 28-8-2005
Berichten: 525
17-3-2004 10:23

remczero schreef:

Zit je rustig idols te kijken hoor je van alle kanten echo's en weet ik et allemaal voor achtergrondrommel.
Als je muziek luisterd kun je je dolby-surround onzooi ook beter uitschakelen...

Voor je het weet zit er opeens een gitarist achter je en besluit de drummer om z'n hihat ergens rechts achterin de zaal te zetten.

Met gewoon stereo heb ik in elk geval geen klachten over de kwaliteit van idols. Zou TMF nog wat van kunnen leren zelfs!
RemczeroStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-11-2002
Laatste: 26-2-2010
Berichten: 336
17-3-2004 18:42
Oow ,ik maak idd gebruik van dolby surround 2 ja... Maar ook gewoon 2.1 vind ik het beetje galmerig klinken maargoed... Zal wel aan mijn receiver liggen dan sad :(

Terug naar forum Reageer (zonder quote)