Forum > Opmerkingen

Tweede hands onderverdelen in licht en geluid

(6 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
17-1-2004 11:48
Misschien een heel slecht idee maar mij leek het wel handig als het tweedehands forum in licht en geluid wordt opgesplitst.
Misschien een idee?

mvg Mark Spin
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
DJ.TStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2003
Laatste: 12-4-2024
Berichten: 1207
17-1-2004 11:51
Je hebt aardig wat mensen die wat te koop aan bieden en dat dus in 1 advertentie zetten, nu heb je dubbel zo veel ruimte nodig omdat je het moet gaan onderverdelen, het zou wel een stuk makkelijker zoeken zijn.
Darth Crossfader
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
17-1-2004 11:56

DJ.T schreef:

Je hebt aardig wat mensen die wat te koop aan bieden en dat dus in 1 advertentie zetten, nu heb je dubbel zo veel ruimte nodig omdat je het moet gaan onderverdelen, het zou wel een stuk makkelijker zoeken zijn.
Daar ging het mij ook om dat je het makkelijker kan opzoeken.
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-4-2024
Berichten: 9469
17-1-2004 11:58
Asl je naar iets speciviek op zoek bent, gebruik je onze zoekmachine:
Stel je zoekt een stroboscoop:

Dan ga je naar de zoekmachine uigebr. zoeken:
www.new-line.nl/forum/search/

Dan selecteer je het 2e hands forum
En dan type je in het zoekvak: stroboscoop, met daarachter [TK]
Resultaat: www.new-line.nl/forum/search/?str=stroboscoop+%5BTK%5D&b=0&f=7&df=10&usr=

En als je het nog preciezer wilt doen, dan slelecteer je het vakje allen onderwerp.
Het nadeel daarvan is dat als iemand een strobe te koop heeft staan, maar hij heeft in zijn onderwerp "div licht te koop" getypt, dan vind je hem niet.
Kijk maar naar het verschil:
www.new-line.nl/forum/search/?str=stroboscoop+%5BTK%5D&b=1&f=7&df=10&usr=
Hier komt dan ook meteen het belang van een goede topictitel naar boven!

Het probleem is dat iedere onderverdeling voor de mod's weer extra werk betekend, men let wel eens niet op waar men post, en dan moeten wij het weer verhuizen.
De enige onderverdeling waar we het wel eens in het mod gedeelte over gehad hebben is "te koop en gezocht" appart. Maar van mij hoeft het niet, je kan zomaar iets leuks missen.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DutchspidersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 5-10-2009
Berichten: 148
17-1-2004 12:08

Tom schreef:

Asl je naar iets speciviek op zoek bent, gebruik je onze zoekmachine:
Stel je zoekt een stroboscoop:

Dan ga je naar de zoekmachine uigebr. zoeken:
www.new-line.nl/forum/search/

Dan selecteer je het 2e hands forum
En dan type je in het zoekvak: stroboscoop, met daarachter [TK schreef:

Resultaat: www.new-line.nl/forum/search/?str=stroboscoop+%5BTK%5D&b=0&f=7&df=10&usr=

En als je het nog preciezer wilt doen, dan slelecteer je het vakje allen onderwerp.
Het nadeel daarvan is dat als iemand een strobe te koop heeft staan, maar hij heeft in zijn onderwerp "div licht te koop" getypt, dan vind je hem niet.
Kijk maar naar het verschil:
www.new-line.nl/forum/search/?str=stroboscoop+%5BTK%5D&b=1&f=7&df=10&usr=
Hier komt dan ook meteen het belang van een goede topictitel naar boven!

Het probleem is dat iedere onderverdeling voor de mod's weer extra werk betekend, men let wel eens niet op waar men post, en dan moeten wij het weer verhuizen.
De enige onderverdeling waar we het wel eens in het mod gedeelte over gehad hebben is "te koop en gezocht" appart. Maar van mij hoeft het niet, je kan zomaar iets leuks missen.
Oke ik snap het.
Dan bespaar ik jullie maar wat werk.
En ga ik maar eens met die zoekmachine prutsen
Maar die zoekmachine deugt soms niet dan typ je bv par 56 (TK) en dan kom je op eens in hoeveel kunnen wij vragen topic en dan staat er ergens een regel met bv ja je moet wel par 56 hebben.
Maar net als tom al zegt gebruik dan ook een goede topictitel.
Ik wil later sterven in mijn slaap,net als mijn grootvader.Niet roepend en tierend zoals de passagiers in zijn bus.
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
17-1-2004 12:32
ja dus? dan klopt het toch gewoon, maar moet je natuurlijk wel ff op zoek groep op 2de hands zetten wink ;) anders gaat ie het hele forum doorzoeken
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 24-4-2024
Berichten: 9469
17-1-2004 14:39
en TK tussen [] zetten en niet ()!
Edit Mod: Topic opgeschoond -Victor
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)