Forum > Algemeen Forum

Hoezen dj booth

(23 reacties. Pagina 2 van 3)
Moderator(s): Dré
VascoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
Berichten: 241
20-6-2017 16:22
Je kunt ook email op je telefoon instellen zodat je het in elk geval kan lezen. Beantwoorden vind ik zelf niet heel praktisch op een telefoon maar dan ben ik in elk geval op de hoogte. Kan ik altijd besluiten welke ik snel moet beantwoorden als ik thuis ben waar een computer staat. Antwoord op een klant die iets wil aankopen mag geen twee weken blijven liggen want dan is tegenwoordig veelal je klant gewoon weg naar een ander.
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
20-6-2017 16:31

Hollender schreef:

Twee weken geen mails kunnen checken, als bedrijf?
Triest...
Dat was ook mijn gedacht, maar ik vergeef het hen want ze waren heel vriendelijk en 4u later kreeg ik de mail met mijn offerte.
Als ik de prijs zag was ik al helemaal tevreden wink ;)
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
20-6-2017 16:36

Vasco schreef:

Je kunt ook email op je telefoon instellen zodat je het in elk geval kan lezen. Beantwoorden vind ik zelf niet heel praktisch op een telefoon maar dan ben ik in elk geval op de hoogte. Kan ik altijd besluiten welke ik snel moet beantwoorden als ik thuis ben waar een computer staat. Antwoord op een klant die iets wil aankopen mag geen twee weken blijven liggen want dan is tegenwoordig veelal je klant gewoon weg naar een ander.
Als ik als dj, niet binnen de 8u een mail kan beantwoorden dan ben ik de klant zeker kwijt omdat ze iemand anders hebben gevonden.
Gisteren was ik een klant kwijt omdat ik niet binnen de 2u kon antwoorden, ze hadden iemand anders gevonden.
Mail staat ook op mijn gsm geinstaleerd, ik beantwoord de mail ook liever thuis dan op de gsm.
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1230
20-6-2017 18:17

Jake schreef:

Hollender schreef:

Twee weken geen mails kunnen checken, als bedrijf?
Triest...
Dat was ook mijn gedacht, maar ik vergeef het hen want ze waren heel vriendelijk en 4u later kreeg ik de mail met mijn offerte.
Als ik de prijs zag was ik al helemaal tevreden wink ;)
Dat zou mij een beetje te denken zetten. In twee weken niet de tijd vinden om e-mails te lezen/beantwoorden, maar na een telefoontje dan weer wel. Vraag ik mij een beetje af of al die andere mails nu dan ook ineens beantwoordt zijn. Tevens geeft dat niet echt veel vertrouwen in de verdere afhandeling van een eventuele bestelling, maar da's mijn mening. Een foutje kan natuurlijk altijd gebeuren maar ik vind dit toch iets meer als een foutje, mag je als bedrijf niet overkomen.
Enfin, als jij het nog ziet zitten en de prijs is goed, wie weet hebben ze je een beetje gematst, waarom niet?
Succes ermee!
Free beats!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
20-6-2017 18:48
Mijn ervaringen met muzip zijn als volgt:
  • Bereikbaarheid: zeer matig
  • Levertijd: lang
  • Afspraken nakomen (behalve levertijd): goed
  • Prijs: goed
  • Kwaliteit: zeer goed
Ze doen wat ze kunnen en als je tijd hebt kun je hier erg goed materiaal halen. Heb je haast, dan heb je pech en moet je elders kijken. Ik heb nog geen andere partij gevonden die dezelfde kwaliteit levert in ieder geval.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
20-6-2017 23:19
In de mail staat, levertijd 3 a 4 weken.
2 jaar geleden 3 hoezen besteld voor een dj booth en ik heb 3 maanden gewacht op de hoezen.
Nu wacht ik max 4 weken en dan hoeft het niet meer, ik niet weer 3 maanden wachten. shut up :X
Hoi Jacky,

Bedankt voor de extra info over de maten.

In de bijlage vindt u de offerte.
De levertijd is 3 tot 4 weken.

Graag verneem ik uw reactie,

Muzip accessories
de Run 4362,
5503 LN Veldhoven.
Tel 040 2 554 118
Fax 040 2 55 75 52
info@muzip.nl
JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
21-6-2017 07:39
Ook bij luidsprekerhoezen.be had ik een offerte gevraagd en ook hier nog geen antwoord op mijn mail na 14 dagen, maar is dat niet een dochteronderneming van Muzip? op de site van Muzip zie ik een link staan naar luidsprekerhoezen.nl en luidsprekerhoezen.be?
UltrasoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2006
Laatste: 5-10-2021
Berichten: 193
21-6-2017 09:32

Jake schreef:

Vasco schreef:

Je kunt ook email op je telefoon instellen zodat je het in elk geval kan lezen. Beantwoorden vind ik zelf niet heel praktisch op een telefoon maar dan ben ik in elk geval op de hoogte. Kan ik altijd besluiten welke ik snel moet beantwoorden als ik thuis ben waar een computer staat. Antwoord op een klant die iets wil aankopen mag geen twee weken blijven liggen want dan is tegenwoordig veelal je klant gewoon weg naar een ander.
Als ik als dj, niet binnen de 8u een mail kan beantwoorden dan ben ik de klant zeker kwijt omdat ze iemand anders hebben gevonden.
Gisteren was ik een klant kwijt omdat ik niet binnen de 2u kon antwoorden, ze hadden iemand anders gevonden.
Mail staat ook op mijn gsm geinstaleerd, ik beantwoord de mail ook liever thuis dan op de gsm.
Zulke klanten zijn wij liever kwijt dan rijk. Wij proberen ook alle mails binnen 24u te beantwoorden maar helaas lijkt dit in de praktijk niet altijd mogelijk. Mede omdat wij zelf nog regelmatig op producties aanwezig zijn om diverse redenen.
Nieuwe website online!
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
21-6-2017 09:42
Als je bij ".NL" doet gaat het sneller zo schrijven ze.....

Zonder de beste service en after sales kunnen wij niet bestaan. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling doen wij er alles aan dit op te lossen zonder dat u veel tijd kwijt bent met mailen, bellen en wachten. Als u bij ons besteld zijn wij pas tevreden indien u dat bent. Alleen de best passende hoezen mogen ons merklabel hebben. Wij werken niet met ingewikkelde NCR-formulieren of retourprocedures. Stuur gewoon een mail naar info@luidsprekerhoezen.nl, vermeld uw opmerking/suggestie en wij beantwoorden dezelfde dag nog! sneaky :V
Alles komt goed....
VascoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
Berichten: 241
21-6-2017 11:16

Ultrasound schreef:

Jake schreef:

Vasco schreef:

Je kunt ook email op je telefoon instellen zodat je het in elk geval kan lezen. Beantwoorden vind ik zelf niet heel praktisch op een telefoon maar dan ben ik in elk geval op de hoogte. Kan ik altijd besluiten welke ik snel moet beantwoorden als ik thuis ben waar een computer staat. Antwoord op een klant die iets wil aankopen mag geen twee weken blijven liggen want dan is tegenwoordig veelal je klant gewoon weg naar een ander.
Als ik als dj, niet binnen de 8u een mail kan beantwoorden dan ben ik de klant zeker kwijt omdat ze iemand anders hebben gevonden.
Gisteren was ik een klant kwijt omdat ik niet binnen de 2u kon antwoorden, ze hadden iemand anders gevonden.
Mail staat ook op mijn gsm geinstaleerd, ik beantwoord de mail ook liever thuis dan op de gsm.
Zulke klanten zijn wij liever kwijt dan rijk. Wij proberen ook alle mails binnen 24u te beantwoorden maar helaas lijkt dit in de praktijk niet altijd mogelijk. Mede omdat wij zelf nog regelmatig op producties aanwezig zijn om diverse redenen.
Logisch en overkomt ons allemaal maar na twee weken nog geen antwoord kan echt niet.
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)