Forum > Algemeen Forum

dj's gezocht

(158 reacties. Pagina 1 van 16)
Moderator(s): Dré
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
16-10-2003 17:00
hallo,

Ik ben van plan om met een vriend een kleinschalig dj boekings bureau op te zetten, hiervoor hebben wij dj's nodig in de volgende genres: trance, club, house, hardhouse en techno. Wij zoeken misschien wel aankomende talenten van 16 jaar t/m 25 jaar. Heb je hier interesse in? voor meer info mail: zie profiel

De bedoeling is dus: als iemand bijv. een evenementje wilt organiseren met verschillende soorten dj's, dat zij ons kunnen benaderen voor een dj. Hier heb je zelf geen omkijken naar, je moet dan alleen je eigen cdj's en/of platen meenemen. Alles wordt dan dus door ons geregeld, vervoerskosten zijn voor de verhuurder. Op jou tarief doen wij een aantal procenten bovenop en dat is onze winst. Jij moet dus alleen voor vervoer zorgen.

LET OP! je moet wel kunnen draaien (mix techniek, platenkeuze en het publiek echt de feeling geven dat jij voor hun draait!)

Als je hier interesse in hebt, mail dan even.

Ook willen wij graag een setje van je horen, maar deze mag niet op de computer gemaakt zijn!

met vriendelijke groet,

Oscar Meyerink en Robert Waverijn
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
16-10-2003 21:01
Niet dat ik in dit muziekgenre werkzaam ben, maar ik een aantal zaken is mij niet helemaal duidelijk:
je moet dan alleen je eigen cdj's en/of platen meenemen.
Ik neem aan dat je cd's bedoelt? Cdj's zijn cd-spelers.
Alles wordt dan dus door ons geregeld, vervoerskosten zijn voor de verhuurder...Jij moet dus alleen voor vervoer zorgen.
Definieer 'alles'? Wie regelt de apparatuur of moet een dj die ook zelf hebben/huren?
Op jou tarief doen wij een aantal procenten bovenop en dat is onze winst.
Heb je richtlijnen voor de tarieven? Er banjeren mensen op dit Forum rond die voor 50 Euro een hele avond draaien én er zijn mensen die dit per uur vragen. Wat wordt jullie doelgroep? En hoeveel procent gaan jullie er bovenop rekenen?
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
16-10-2003 21:44
ik bedoel uiteraard cd's, typ foutje. Onze doelgroep worden mensen die een dj zoek in dat genre, ik neem aan dat groep 8 feestjes geen techno dj zoeken. De apparatuur moet daar staan, dit wordt in onze voorwaarden vermeld, je tarief bepaal je samen met ons bijv: vinden wij jou mix super en vinden wij dat jij misschien wel een groot talent wordt doen we jou prijs omhoog. Hoe meer vraag naar jou hoe hoger jou prijs. Onze winst weten we nog niet zeker
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
16-10-2003 21:58
de site komt er ongeveer zo uit te zien: www.people.zeelandnet.nl/jmeijaard/dj/

[editje op heel mijn verhaal] als mensen een feest willen organiseren en ze willen een dj boeken in bijv. limburg, kijken we wel naar wie daar het dichtste bij woont. Dat er bijv. geen uit flevoland komt [edit]
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
DjLeon_VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-3-2003
Laatste: 25-4-2008
Berichten: 240
16-10-2003 23:42
Hey.. Ik stel me beschikbaar happy :)

Genre is: Groove/Club

Maar kan ook prima met andere stijlen uit de voeten happy :)
G.O.D. M.A.D.E. M.E. F.U.N.K.Y.
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
17-10-2003 11:24
heey, we praten op msn wel ff verder
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
17-10-2003 16:42
veder niemand?
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
ReemskiVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-10-2002
Laatste: 10-5-2024
Berichten: 1370
17-10-2003 21:01
Er zijn vast niet veel mensen omdat het allemaal nogal amateuristisch klinkt..

Je wilt niet weten hoe vaak tegen mij is gezegt " Ja, ik bewaar je nummer, als je wilt dan kan ik je heel erg vaak wegzetten. We hebben het zelf veel te druk"..
Daarna geef ik ze wat informatie over mezelf en hoor ik nooit meer wat terug.

Voordat mensen dj's bij jouw gaan boeken, willen ze toch echt de kwaliteiten weten van de Dj, en van jouw als boekingsbedrijf. Hoe betrouwbaar jij bent.

En hoe wit werk je? Als ik het zo hoor zwart. Opzich niets mis mee... Maar verwacht geen wonderen.
Maar wanneer mensen zich echt naar een dj-boekingsbureau wenden, verwachten ze een bedrijf wat wit werkt. Anders vinden ze toch wel dj's in de locale ongeving.

Als jij mij weg kan zetten. Prima. Geef me maar een belletje. Als jij die klus regelt voor mij mag je best provisie vragen (mijn specialiteit is trouwens all-round: Apres-ski / Dance-classics / En all-round dance/club.. Misschien pas ik wel niet in je rijtje, maar toch).
Maar inschrijven doe ik niet bij je.. Waarom. Omdat ik niet verwacht dat jij me weg kan zetten op een feest. Daar ben ik (en met mij waarschijnlijk vele anderen) veel te wantrouwens voor. En het kan natuurlijk schelen dat ik gewoon al werk genoeg heb. Dit zal voor velen misschien anders liggen.

Ik wens je in ieder geval succes!
RobertoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2003
Laatste: 20-4-2011
Berichten: 976
17-10-2003 21:24
dankje, ik heb nu van 4 dj's reacties gehad en van allemaal een demo. wink ;)
Al mijn tracks te koop @ Dance-Tunes!
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 12-5-2024
Berichten: 9469
17-10-2003 21:36
En hoeveel contrakten heb je inmiddels voor die dj's gehad?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Afgesloten topic