Forum > Newbie Forum

Afrokdoek (grootte - waar te halen?)

(1 reactie. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
29-6-2012 09:17
Hallo,

Ik heb even een search gedaan op het forum, maar vond niet onmiddellijk een antwoord op mijn vraag. Dus hierbij...

Ik ben op weg naar een tweede drive-in setje (ditmaal zonder meubel, enkel in flightcase L-model).
Om dit alles wat mooi te kunnen presenteren, zat ik te denken aan een afrokdoek, maar nu heb ik enkele vragen hierover (gezien ik het nog nooit heb moeten kopen):

- Hoe groot maak je je afrokdoek best (voor een standaardtafel die ter plaatse staat), zijn hiervoor 'standaardafmetingen' waarmee je overal mooi wegkomt?
- Waar kan je mooie afrokdoek kopen (en welke stof)? Eventueel via een webwinkel? (Ik ben gisteren eens voor 'de leute' meegeweest met de vriendin naar een stoffenwinkel, maar vond niet onmiddellijk iets bruikbaars) Hopelijk is het wel wat betaalbaar...
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
29-6-2012 22:54
De goedkoopste oplossing is 2e hands een doek met schade kopen bij een grote jongen.
Denk hierbij aan een Theatex, Showtex, All Areas of grote L/G verhuurders.

Je hebt maar een klein stuk nodig en deze doeken zijn, door een scheur oid niet meer verhuurbaar.
Waardoor je zeer goedkoop een (bijvoorbeeld) 4x3 m Molton met certificaat kan kopen.

Je moet natuurlijk wel even handig zijn met schaar, naald en draad.
Of iemand kennen die het voor je op maat wil maken.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)