Forum > Newbie Forum

Geluidsinstallatie kleedkamer

(13 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
HemskeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 30-11-2010
Laatste: 9-10-2022
Berichten: 288
30-3-2012 21:07
Ik weet ook niet of het verstandig is om die speakers op te hangen met de hoge luchtvochtigheid in kleedkamers inderdaad.
Ik weet nog wel toen ik voetbalde dat dit vaak zn erge maten aan nam dat die speakers daar niet altijd tegen bestand zijn ben ik bang..
Maar ik weet niet hoe die wettelijk in elkaar zit..
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-5-2024
Berichten: 9469
31-3-2012 11:56
Als je voor vast gaat ophangen komen er niet alleen installatie problemen en gevaren.
Je krijgt ook nog te maken met inbraakgevoeligheid, en zoiets als BUMA omdat het er vast hangt

Ik heb in mijn programma een actieve box van 300 watt op ACCU met ingebouwde mp3 speler met een 15 inch bas en een 1 inch hoorn, compleet met twee draadloze microfoons en meer aansluitingen voor bijvoorbeeld een I-pot of een telefoon.
Lijkt me precies goed voor de kleedkamer.
De box heeft ook nog een uittrekbaar handvat en twee wielen aan de onderkant, waarmee je hem als een koffertje achter je aan kunt trekken.

Veilig, hard geluid, zelfs beuken met de bas, en makkelijk op te zetten en weg te halen.
en onafhankelijk van een stopcontact te gebruiken, dus eventueel ook nog langs het veld.......
En dat voor nog minder dan de prijs van vier boxen als eerder aangegeven.

Misschien dat Dré ook zoiets in zijn programma heeft/kan leveren?
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 21-5-2024
Berichten: 13458
31-3-2012 12:35
Als de (voetbal?)club in kwestie al struma rechten moet betalen voor de kantine dan hoeft er volgens mij niet extra gedokt te worden voor de kleedkamer (en zou ik liever een permanente oplossing gebruiken dan zo'n mobiele set).

Verder kies je natuurlijk luidsprekers die geschikt zijn voor toepassingen in vochtige omgeving.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
SoundsmurfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 16-4-2012
Berichten: 92
2-4-2012 13:49
Gezien het aandachtspunt douches (had ik helemaal niet bij stilgestaan maar is wel logisch bij een kleedkamer) en jij aangeeft niet veel verstand hiervan te hebben denk ik dat het goed is het te laten installeren door iemand die weet wat hij/zij doet voordat er ongelukken gebeuren. Water en elektra zijn geen (of misschien juist wel daar de één prima op de ander kan leunen) beste vrienden.

Wat Stemra betreft sluit ik mij aan bij Dré, bij aanwezigheid van een kantine dragen ze die rechten (waarschijnlijk) al af.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)