Forum > Muziek

Gezocht cd's van the professional dj's

(16 reacties. Pagina 2 van 2)
Moderator(s): Dré
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
13-2-2012 14:04
Het publiek waar ik momenteel voor draai (senioren) heeft daar doorgaans geen moeite mee.Heb deze serie al enkele jaren,maar heb ze pas intensiever gebruikt bij deze doelgroep.Ook niet alle covers vind ik geslaagd maar als je bvb tango's en engelse wals laat horen klinkt het eigenlijk in vele gevallen beter.Mede door de strakkere beat en ook de zang klinkt niet verkeerd.
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
13-2-2012 20:53
Ik lees hier en daar dat iedereen die de serie gebruikt er zeer tevreden over zijn en de dansvloer altijd vol staat bij tango's, walsen, scottish dus daarmee dat ik ze ook heb aangekocht, het lijkt me gemakkelijk om vlug een cd bij de hand te hebben met tango's, walsen als het eens vlug moet gaan, ook de jingles en de tools voor huwelijken, verjaardagen, haloween .... ben ik benieuwd naar.
Is het niets dan ben ik toch niet veel geld kwijt maar als ik het lees dan zijn andere dj's heel tevreden dus dat zit al goed.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-5-2024
Berichten: 9469
13-2-2012 22:50
ik zou zeggen: houd ons op de hoogte als je ze binnen hebt.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
13-2-2012 23:10
Zal ik zeker doen tom, alhoewel ik persoonlijk geen fun beleef aan vooraf gemixte cd's was ik wel benieuwd naar de reeks waar veel dj's zo zot van zijn, of het zijn echt steengoede cd's of het zijn luie dj's.
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
22-2-2012 00:51
Ik heb de cd's binnen sedert 2 dagen (16 stuks) elke cd telt 1 genre, dus een cd met quickstep, een cd met walsen, tango, scottish, line dance, feest cd, verjaardag, jingels en geluiden voor huwelijk, halloween, kerst, verjaardag enz...
Er staan op elke cd een paar goede nummers/mixen op maar over het algemeen zijn de nummers slecht, iemand die op één avond gebruikt maakt van alle cd's uit deze serie kan geen goed feest afleveren, dan kan de inrichters/trouwers beter een orkest inhuren want de muziek op de cd's klinken meestal als een orkest, ook gebruiken ze veel acordeon, maar voor die prijs had ik niets anders verwacht (10 euro per cd) Een deel nummers kan ik wel gebruiken omdat ze goed zijn en uniek want je kan ze enkel op deze serie vinden, ook bij de jingles en geluiden staan bruikbare dingen op maar uit de 16 cd's die ik heb gekocht kan ik maar bitter weinig gebruiken, het zijn cd's voor onervaren dj's die geen reet kennen van stijldansen en toch bruiloften willen verzorgen.
Ik had ze graag naar mijn server geupload zodat je ze via het net kan beluisteren maar ik heb het niet gedaan want velen zullen ze downlaoden en ik heb iets tegen het draaien met illegale muziek, ik wil er wel een paar uploaden tom en de link via pb sturen zodat je zelf kan horen hoe ze klinken.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-5-2024
Berichten: 9469
22-2-2012 07:25
mijn vrees is bevestigd.
maar ik hoef ze niet hoor, dus bespaar je de moeite van het uploaden.
Ik heb meer dan genoeg stijldansmuziek in voorraad.

Evengoed bedankt voor je moeite.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
BeatmixerStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 4-8-2011
Laatste: 19-8-2012
Berichten: 209
22-2-2012 10:07
Ik ging ze uploden om je eens een idee te geven hoe ze klinken, maar jij zou ze na 2 minuten afzetten laugh :D

dj.raymond schreef:

Ook niet alle covers vind ik geslaagd maar als je bvb tango's en engelse wals laat horen klinkt het eigenlijk in vele gevallen beter.Mede door de strakkere beat en ook de zang klinkt niet verkeerd.
Elk zijn smaak maar de originele platen klinken voor mij toch veel beter en vele nummers op de serie bevatten zelfs geen zang, ik hoor een orgel, acordeon, drum kortom een orkest wink ;)
Zoals ik eerder zei bevat de reeks een paar goede en bruikbare numers maar daar stopt het mee.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)