Forum > Algemeen Forum

New Line heeft je hulp nodig

(51 reacties. Pagina 6 van 6)
Moderator(s): Dré
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 1-5-2024
Berichten: 1230
17-10-2023 18:19
"Kabels besteld en snel geleverd maar toen ik vroeg of de levering wel correct was kreeg ik de uitleg: "Een betere foto is niet nodig. Ik zie de 3 pennen goed zitten. Een geheugensteuntje over male en female kan zijn dat die pennen wel iets weg hebben wat bij mannen tussen de benen bengelt.. Kan het zijn dat u deze termen nog niet geheel beheerst?"
Omdat ik deze uitleg nogal 'er over' vond, had ik de eigenaar bericht dat dit geen groot respect voor de klant toont, zeker voor iemand die nog nieuw is in de business, kreeg ik het volgende antwoord:
Teruglezend in onderstaande conversatie kom ik niets tegen waaruit blijkt dat u niet met respect behandeld bent. Wellicht is uw manier van denken simpelweg niet compatible met de mijne. In dat geval kunt u vast prima terecht bij een andere winkel of webshop."

Deze is om in te lijsten!
laugh :D

Belgen hebben een ander gevoel voor humor dan de Nederlanders. Ook hebben ze erg veel moeite met de directe manier van communiceren.
Zelf heeft me dat in het verleden al de nodige problemen opgeleverd.

Oh jah, netuurlijk even een oprechte positieve review geplaatst.
Free beats!
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 5-5-2024
Berichten: 13458
17-10-2023 21:18
Bedankt voor de review. Die meneer met de genderverwarring was inderdaad ook een mooie. Gelukkig heeft Neutrik tegenwoordig genderneutrale stekkers voor zulke situaties. Overigens zou ik die "tussen de benen" reactie tegenwoordig niet meer maken (dus ik ben waarempel wat milder geworden). Wat ik echter nog steeds niet snap is dat men soms meer energie wil stoppen in gekwetst voelen dan in het oplossen van het probleem.
-- Pardon my French, I'm Dutch --

Terug naar forum Reageer (zonder quote)