Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 54 van 54)
Moderator(s): Dré
StefanthiessenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-3-2004
Laatste: 19-9-2007
Berichten: 34
15-8-2006 22:45
heb vandaag het nieuwe nr. van hem gehoord (dance4life), en moet eerlijk zeggen ik vinf hem echt wel lekker klinken!!

beter dan zijn vorige track!! the love we lost

ik las ook ergens een stukje over zijn set van lowlands, was die det niet live gedraaid dan.
of heb ik het verkeerd gelezen???

greets
my style is tiesto style
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
15-8-2006 23:26
ik heb die set gezien, en was zeker 100% niet live, je had zn draaitafels moeten zien stuiteren :P
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
16-8-2006 12:00

Tribal Chef schreef:

ik heb die set gezien, en was zeker 100% niet live, je had zn draaitafels moeten zien stuiteren :P
Ehm, naar mijn weten draait ie vrijwel nooit meer met vinyl.. Volgens mij staat in z'n reader alleen nog maar dat hij pioneer 1000's noodzakelijk vindt en als het kan een DVJ..
En ik hoorde dat het goed klonk..
Tribal ChefStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-11-2003
Laatste: 28-9-2009
Berichten: 543
16-8-2006 14:52
nou ik heb het toch echt bij het juiste eind, feit was dat hij zn mix gewoon via de cdj liet lopen, en een beetje aan de vinyls zat te rommelen om het echt te lijken
TenkaterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2004
Laatste: 21-12-2019
Berichten: 399
16-8-2006 15:09

Tribal Chef schreef:

nou ik heb het toch echt bij het juiste eind, feit was dat hij zn mix gewoon via de cdj liet lopen, en een beetje aan de vinyls zat te rommelen om het echt te lijken
Ongelooflijk dat zoiets gebeurd, echt waar. Die jongen verdient toch gewoon zijn geld ermee? Ik snap best dat hij het door alle commerciële 'verplichtingen' druk heeft en dat je wat makkelijker wordt, maar zoiets zou een dj toch nooit mogen doen.

Desondanks denk ik dat het publiek wel los is gegaan? Gebeurt al snel als ze Tiësto horen (gewoon de bekende naam die hij heeft).
Weinig posten: wel veel lezen en dus leren! :)zoek en gij zult vinden, vind gij het niet, dan is het zoek!
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
16-8-2006 17:13
Net zoals zangers en zangeressen die playbacken is dit natuurlijk een ontzettende afknapper naar mijn mening. Het is slecht voor je reputatie bij de mensen die het door hebben en de mensen die het niet doorhebben ben je eigenlijk gewoon aan het bedriegen.
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
16-8-2006 23:36

Tribal Chef schreef:

nou ik heb het toch echt bij het juiste eind, feit was dat hij zn mix gewoon via de cdj liet lopen, en een beetje aan de vinyls zat te rommelen om het echt te lijken
En toch geloof ik er echt niks van. Heb je er een tracklist van?
Want als hij het echt doet dan houdt dat in dat hij het vaker doet met dezelfde cd (anders is het nutteloos om eerst een mix cd te maken en je dan 1 uur (80 minuten max tenzij hij 2 mix cd's gaat over mixxen) loopt te vervelen en een beetje te springen.
Kortom, als je er een tracklist van hebt dan moet die tracklist dus vaker te vinden zijn..
En ik hoorde dat het goed klonk..
RobbieBStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-2-2003
Laatste: 17-8-2007
Berichten: 116
16-8-2006 23:39

René Eppink schreef:

Net zoals zangers en zangeressen die playbacken is dit natuurlijk een ontzettende afknapper naar mijn mening. Het is slecht voor je reputatie bij de mensen die het door hebben en de mensen die het niet doorhebben ben je eigenlijk gewoon aan het bedriegen.
Geloof mij, er is geen 1 artiest op deze wereld die nog nooit een show heeft geplaybacked. Er zijn genoeg tv-programma's waar er gewoon de voorzieningen niet zijn om een artiest live te laten zingen (dit klinkt ongeloofelijk, want je hebt er geen shit voor nodig, maar is echt zo).. Zelfs Marco Borsato (mister Live himself) heeft dit wel eens gedaan (recent nog: Dancing with the stars: Rood).
Het is belachelijk, maar echt zo..
En ik hoorde dat het goed klonk..
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
16-8-2006 23:48
Jep, das jammer genoeg de realiteit. Het valt ook vaak genoeg op als je er naar kijkt, bijvoorbeeld drummics die totaal ontbreken e.d. Ok, in dat geval kan het nog een aangeklede tape-act zijn maar ik heb dan liever dat ze dat drumstel maar helemaal weglaten en dan gooien ze maar een paar danseressen het podium op. Vind ik een stuk interessanter als een drum-acteur. sneaky :V razz :p

Doe mij maar liever gewoon een fatsoenlijke coverband die de artiest goed en entertaining covert ipv. een playback-act waarbij het dus alleen om de smoel van de artiest gaat. Dit natuurlijk onder de voorwaarde dat de coverband niet ook al aan het playbacken is. wink ;) laugh :D
IlikeitloudStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-7-2004
Laatste: 20-2-2008
Berichten: 51
24-8-2006 19:49

stefanthiessen schreef:

heb vandaag het nieuwe nr. van hem gehoord (dance4life), en moet eerlijk zeggen ik vinf hem echt wel lekker klinken!!

beter dan zijn vorige track!! the love we lost

greets
Hmm, ik vind het nummer niets bijzonders én ik herken een geluidje uit het haast volmaakte nummer shocked 8O Karen Overton - Your Loving Arms (Club Mix) shocked 8O die ook op ISOS 5 CD1 stond.

Ik vind Tiësto matig worden. Soms walg ik van de lakse manier waarop hij van gig naar gig gaat. Maar als ik dan een ISOS cd hoor, voel ik mijn wink ;)liefde voor hem die zo'n jaar geleden is opgehouden terugkomen...

Tribal Chef schreef:

Ik ben helemaal geen fan van tiesto, maar heb hem inderdaad vaker horen zeggen dat hij het liefst alleen zijn eigen nummers draait, en dat het zijn droom is om een tiesto in concert te geven met puur zijn eigen muziek. Komt vrij arrogant over.
Hij is inderdaad wat arroganter geworden denk ik. Volgens mij was het op de DVD Another Day At The Office waar hij zei dat hij zichzelf de beste DJ ter wereld vindt, omdat hij zich aan de draaitechniek van anderen ergert.
het lukt alleen als niemand kijkt...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)