Forum > Muziek

nieuwe knaller van dj tiësto?

(539 reacties. Pagina 13 van 54)
Moderator(s): Dré
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
10-3-2004 20:30
jaja mensen het is zo ver:

---------------------------------------------------------------------------------

van de www.tiesto.com:

Well, the last few days the whole forum has been in uproar because of rumours about Tiësto's upcoming new album. Some people even managed to come up with tracks on the album. And of course, where there is smoke, there must be a fire. Let us present you with the official newsflash:

"Rumours have been going around for awhile, but now we can officially confirm the release of a new Tiësto single, the follow-up of his last anthem "Traffic". This time Tiësto teams up with L.A.-based Brian Transeau, BT for those who know what he's been up to. Unlike other collaborations with fellow-producers, BT does not push any buttons, but actually provides the vocals for this innovative production.

"Love Comes Again" cover

Tiësto has turned the song into the perfect mix of dancefloor sounds and mesmerizing melodies. As usual our man delivers the a-side mix, whilst on the b-side Magik Muzik signing Mark Norman grind it up some more by bringing in an edgier rhythm section and a surprise breakdown.

Love Comes Again will be released middle of April, and is the second single of the forthcoming artist album "Just Be", which features a total of 10 tracks, Also included on 'Just Be' is the much-wanted Tiësto version of 'Adagio For Strings'. More info to follow shortly..."

"Just Be" album cover

So, there you all have it. It's official, including the covers,
Tiësto and the Black Hole Crew.
---------------------------------------------------------------------------------

yes wink ;)
*Quukske*
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
11-3-2004 15:34
Nieuwe Coca Cola reclame bevat ook een nummer van Tiesto. Walking on clouds....
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
11-3-2004 20:02
wat ik soms een beetje jammer dat mensen het goeie werk dat tiesto doet voor het trance genre zelf niet waarderen. Tiesto brengt Trance naar het grote volk. Trance wordt pupulairder er komen meer producers en geinttereseerde dus meer platen keus voor ons.
Lekker boeien of hij traffic draait, traffic vondt ik super vet toen hij hem in tiesto in concert draaide en ik vindt het nog steeds super vet als ik hem in een disco hoor. Te main stream? so what. Zo kan ik wel door gaan, Lethal industry, flight 643 allemaal toppertjes. En hoe kan je tiesto de schuld geven voor platen die hij maakt en dan bij het grote volk populair wordt!! Zonder tiesto konden we misschien niet uit ons dak gaan bij grote trance feesten. dus respect wink ;)
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
11-3-2004 20:22
Niks anders dan respect voor hem hoor, maar ik volg hem nu zo'n 6 jaar, en geloof me, zijn stijl is verandert, maar dat is logisch muziek evolueert zich. Maar ik luister liever naar zijn mixen uit 2000 en eerder, dan naar zijn hedendaagse mixen. Zijn oudere cd's van de Magik series waren voorzien van veel betere en originelere trance. Ik vind het wel jammer als er nummers als Traffic op zijn nieuwe cd komen te staan, want hij kan veel beter produceren, al zal de discussie altijd blijven, wat produceert Tiesto zelf, en wat laat hij produceren?
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
12-3-2004 13:48
Ik vind het wel jammer dat iedereen Tiësto zo top vindt sad :( , dan vind ik hem al een stuk minder leuk dan in de tijd van de eerste Magik cd's... Maar zijn sets blijven goed. Laatst was hij in de Palace (groningen) en begon hij behoorlijk beukende techno te draaien. En dat was best even lekker! happy :)
Zijn nummers vind ik ook erg ok. Het zijn wel lekkere tracks om (zelf) tijdens een set te draaien.
En hij was super op dreef tijdens zijn In Concert, waar ik de lichtshow 10x beter vond dan alle Sensation bij elkaar. wink ;)
Beauty hides in the deep
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
12-3-2004 14:02
Tiesto in concert was echt schitterend om te zien. Heel veel aandacht besteedt aan aankleding verlichting ed. Ben ook zeer benieuwd hoe de tweede editie van TIC er uit zal komen te zien. Het zou er nog beter groter ed. uit komen te zien. Als ik me niet vergis vind het plaats in oktober.
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
12-3-2004 14:07

Magik77 schreef:

Tiesto in concert was echt schitterend om te zien. Heel veel aandacht besteedt aan aankleding verlichting ed. Ben ook zeer benieuwd hoe de tweede editie van TIC er uit zal komen te zien. Het zou er nog beter groter ed. uit komen te zien. Als ik me niet vergis vind het plaats in oktober.
Ik hoorde ook ziets! razz :p Kan nie wachten! happy :)
Beauty hides in the deep
ArjennanningaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-6-2003
Laatste: 19-4-2005
Berichten: 24
14-3-2004 18:13
Z'n nieuwe knallers zijn op zich wel redelijk. Love Comes Again is een beetje cheesy, alhoewel de Mark Normann remix veel goedmaakt. Just Be is een erg vette plaat in de style van In My Memory, dat gaat echt een knaller worden. Die nieuwe plaat met Josh Gabriel ben ik erg benieuwd naar, Josh owns gewoon, de samenwerking kan dan ook niet fout gaan
Magik77Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-12-2002
Laatste: 7-3-2006
Berichten: 156
15-3-2004 08:11
(beetje off-topic)Er gaan geruchten dat Gabriel&Dresden uit elkaar zijn. Ze worden zelden meer samen gezien. Zou wel jammer zijn als dit zeer goede producers duo uit elkaar lag. Hopelijk zijn het maar geruchten.
VisjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-11-2003
Laatste: 11-7-2005
Berichten: 88
16-3-2004 08:36
zou een beetje heeel erg jammer zijn... veel van hun producties zijn echt goed.
Nieuw Vinyl album van PVD is uit:
1 A1 Paul van Dyk feat. Hemstock&Jennings:
Nothing but you (Berlin Mix)

2 A2 Paul van Dyk:
That´s Life (PvD Remix)

3 B1 Paul van Dyk:
Buenaventura (Reflections Vinyl Remix)

4 B2 Paul van Dyk feat. Vega 4:
Time of our Lives (UK Club Mix)

5 C1 Paul van Dyk feat. Second Sun:
Crush (PvD Album Remix)

6 C2 Paul van Dyk:
Reflections (Club Mix)

7 D1 Paul van Dyk:
Like a Friend (Vandit Club Mix)

8 D2 Paul van Dyk:
Kaleidoscope (Vinyl Mix)

ga ik denk ik wel kopen ;)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)