Forum > Muziek

Kids Disco

(133 reacties. Pagina 14 van 14)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
1-11-2008 10:28

abnpranger@home.nl schreef:

Hoe herkenbaarder hoe beter, vooral nederlandstalig en dingen als I kissed a Gril etc.
Daarnaast werken dingen als stil aan de overkant jongens vs. meisjes altijd goed, polonaise en roeien etc kunnen er ook altijd bij.

Wedstrijden: Limbo, Slowen, Jumpen, Dansen, outfit???
Prijsjes: glowsticks -> bij de action for no money. Snoepzakjes, kroontje (voor bij slowen)

Bij een feest voor 16-20 jarigen gooien wij er nog wel eens een wedstrijd in, gewoon als de sfeer er voor is. Geven we altijd een meter bier oid weg.. Kun je nu alleen moeilijk doen... razz :p wink ;) laugh :D laugh :D

Succes..
Ja, het klinkt allemaal heel bekend, maar die kinderen zijn 5, 6 jaar oud en dan werkt dit? Ik dacht neit dat ik op die leeftijd al iets mee kon bleren.

Meter bier kan nog steeds, zal me alleen niet in dank worden afgenomen laugh :D
Abnpranger@home.nlStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-6-2005
Laatste: 1-9-2011
Berichten: 165
1-11-2008 11:01
Heb zelf ook wel eens dit soort groepen moeten voorzien, en je staat er versteld van wat ze allemaal kennen... Maar bereidt je voor wat waarschijnlijk zal gaan gebeuren... Ze rennen de hele avond als een stel gekken heen en weer.... laugh :D
Mr. Jameson...
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
1-11-2008 11:13

abnpranger@home.nl schreef:

Heb zelf ook wel eens dit soort groepen moeten voorzien, en je staat er versteld van wat ze allemaal kennen...
Idd.Moet je mijn kleinkinderen eens horen.Ze zijn 3 en 5.(Ja al opa happy :))De kinderen worden tegenwoordig toch door verschillende mediabronnen(lees:muziek) bestookt (nouja).Al moet ik zeggen,in mijn geval,ze hebben het van geen vreemden laugh :D
DJ-losieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-2-2006
Laatste: 23-4-2014
Berichten: 63
17-11-2008 17:42
Tsjoe Tsjoe wa, Tsjoe Tsjoe wa, Tsjoe Tsjoe wawawah!
Drive-inn Disco Explosion voor al uw feesten!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)