Forum > Newbie Forum

Reloop RMP-3 Alpha (Black) of Reloop RMP-3 Ltd (White)?

(4 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
TiTStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-10-2008
Laatste: 19-8-2010
Berichten: 4
14-8-2010 11:17
Hallo allen,

Een kleine twee jaar geleden heb ik me een setje turntables gekocht (Reloop RP4000's). Deze bevallen prima en heb helemaal niks te klagen. Aangezien ik verwacht dat in de toekomst alles digitaal gaat gebeuren (via usb & cd's ed) wil ik mij dus een cd speler aanschaffen. Helaas weet ik niet welke. Kunnen jullie helpen? Wat is het verschil tussen onderstaande twee? En aangezien ik op New-line geen beoordeling kan vinden over deze vraag ik het bij deze.

Het betreft deze: /webshop/zoeken/?str=rmp-3

Ik hoor het graag van jullie.

Mvg,
TiT
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 30-4-2024
Berichten: 13456
16-8-2010 13:59
Hier de "blurb":
Additional features:

> USB Audio Link
Two RMP-3 connected by one USB wire. Both units can source music from one USB drive

> Next Track Feature
Select the next track while the current one is still playing

> RMP-3 Data Builder software
PC software for pre- track management from USB storage devices for faster access and easy searching on the RMP-3

> Search / Filter function
Feature for searching tracks with Title, Artist, Album or Genre criteria
De RMP-3 is op te waarderen tot de alpha (op het uiterlijk na uiteraard). Daarvoor is een firmware update nodig EN in het apparaat moet een connectortje verplaatst worden.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
tzunixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2020
Laatste: 1-9-2020
Berichten: 2
31-8-2020 09:01
Hallo, net twee Reloop RMP-3-LTD's gekocht voor weinig, ik vermoed met originele firmware. Ik zie dat de draad al wat belegen is (understatement), maar misschien kan iemand nog ophelderen over welke connector (en hoe) verzet moet worden om de alpha firmware op die spelers te kunnen draaien zonder dingen die je niet wil?
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 30-4-2024
Berichten: 13456
1-9-2020 11:00
Ik heb de procedure in een pdf staan met daaronder in koeieletters "FOR TRADE ONLY". Dus de pdf delen gaat niet lukken helaas. Overigens stelt het hardwarematig niet veel voor: De kabel die naar connector C204 op de Control/Display print gaat moet daar losgehaald worden en in de C204 connector op de Servo/Buffer print geplaatst worden.

Daarna moet je natuurlijk nog even de juiste firmware op een USB stick zetten en installeren. Die firmware heb ik nergens (meer) staan maar is op de Reloop RMP-3 Alpha pagina te downloaden.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
tzunixStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-8-2020
Laatste: 1-9-2020
Berichten: 2
1-9-2020 12:35
Bedankt voor je moeite, maar m'n '2 spelers voor weinig' kwamen vandaag binnen en blijken gewoon al alpha's (RMP-3-Alpha LTD, de witte) shocked 8O . En bedankt voor de firmware link trouwens, dat scheelt me zoeken!

Terug naar forum Reageer (zonder quote)