Forum > Muziek

Mooie slow van Elvis Presley

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
30-10-2009 13:00
Ik wil hier geen zwaar discussie-thema van maken,maar ben toch ook benieuwd wat (of wie) dan niet fout is
Zoek eens op bol.com naar de foute cd's van Q music. Dan krijg je wel een redelijk idee wat daarmee bedoeld wordt.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Dj.raymondStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-3-2007
Laatste: 2-4-2024
Berichten: 128
31-10-2009 09:40
Chips...Dacht het antwoord te vinden bij bol.com.Vond ik cd's met zogenaamde foute muziek.Daar heb ik zelf wel enkele van.Ik dacht, daar ga ik een vergelijking vinden met wel en niet.Of een formule,of een code,of personen met de wijsheid die dat mogen beslissen.Laat ons maar besluiten:feestmuziek is per definitie foute muziek.
(maar gelukkig niet altijd omgekeerd wink ;) )
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-11-2009 09:24
Het gaat er niet om wat JIJ als foute muziek bestempeld, het gaat erom wat de verwachting van de gasten is als ze om foute muziek vragen. En de meeste mensen bedoelen in dat geval het soort muziek dat in het foute uur bij Q music wordt gedraaid.

Natuurlijk is alle apres-ski muziek fout, maar ook de meeste discoclassics, jaren 90 house, andre hazes, barbie girl enzovoorts.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
TimothyStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 29-7-2006
Laatste: 16-4-2024
Berichten: 506
8-11-2009 09:55
Update: Het is uiteindelijk "you're always on my mind" geworden.

Heel leuk feestje geworden.
Iedereen was verkleed en de sfeer zat er echt goed in.
Na de traditionele openingsdans en vermenigvuldigingsdans, hop de Nederlands trots, Mr. Bauer erin en het spel was vertrokken! laugh :D

Nu veel te vroeg opnieuw wakker angry , maar de rest van de dag kan ik lekker "zombiën" (lees luieren van de zetel naar het bed en omgekeerd) razz :p
Leer van het verleden, leef in het heden, bereid je voor op de toekomst

Terug naar forum Reageer (zonder quote)