Forum > Muziek

Geluidsfragmenten

(4 reacties. Pagina 1 van 1)
Moderator(s): Dré
Dj-bartStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2006
Laatste: 12-11-2021
Berichten: 582
25-10-2008 17:32
Ik weet n iet of het al eerder op deze website is geplaatst, maar ik kon het niet vinden.

Mocht dit een dubbel post zijn, dan mag deze utieraard meteen de prullebak in.

Tijdens het zoeken naar soundeffects kwam ik deze site tegen:

audionetwork

De site staat vol met geluidseffecten in bijna elk genre, van explosies tot juichende mensen. Ook staan er geluidsfragmenten van personen op.

Je kunt alles vooraf beluisteren. Daarna kun je de fragmenten voor een klein bedrag in een hoge kwaliteit downloaden. Je kunt ook de geluidsfragmenten tijdens het beluisteren opnemen en gebruiken, maar de kwaliteit is veel lager en in mijn ogen dan ook niet echt bruikbaar.

Let wel even op de rechten, afhankelijk van het type geluid moet je aangeven waar je het voor gaat gebruiken, uiteraard is het voor persoonlijk gebruik bijna gratis, voor commercieel is het wat duurder.

De geluidseffecten zijn altijd dezelfde prijs.
SjampiejoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2007
Laatste: 26-6-2009
Berichten: 119
28-10-2008 19:06
Handige site Bart! happy :)

Ben ik heel dom als ik geen juichende mensen kan vinden? Ik heb ook even gezocht naar een sample van een verschillende soorten toeters, maar verder dan een paar sirenes kom ik niet. Verder neem ik aan dat er geen Nederlandstalige samples op deze site staan?
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
29-10-2008 09:43

sjampiejo schreef:

Ben ik heel dom als ik geen juichende mensen kan vinden?
Hmmm... ja? Onder het logo kun je in de zoekmachine zoektermen ingeven. Tik maar eens "cheer" in (wel even sound effects selecteren).
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
SjampiejoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-6-2007
Laatste: 26-6-2009
Berichten: 119
30-10-2008 21:19
Inderdaad met het woordje cheer kom je een heel eind wink ;)

Maar verder qua geinige toeters of nederlandstalige samples kan ik niks vinden..
Dj-bartStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-7-2006
Laatste: 12-11-2021
Berichten: 582
4-12-2008 15:23

sjampiejo schreef:

Inderdaad met het woordje cheer kom je een heel eind wink ;)

Maar verder qua geinige toeters of nederlandstalige samples kan ik niks vinden..
Zitten er tussen deze 288 toeters geen leuke toeter?

En aangezien het een buitenlandse site is zul je inderdaad weinig nederlandse text samples vinden. Maar deze kun je heel makkelijk zelf maken of vast wel ergens anders vinden.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)