Forum > Newbie Forum

Showtec Lite Power 4 Classic sound-to-light

(23 reacties. Pagina 1 van 3)
Moderator(s): Dré
6h5cStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2008
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 5
12-5-2008 19:25
Een vraagje over de Lite Power 4 Classic. Ik heb laatst een tweedehandsje gekocht, erg leuk apparaat. Ik heb er niet zoveel ervaring mee, dus ik hoop dat er hier iemand is met zo'n apparaat die mij kan helpen. Ik vind de sound-to-light sturing nl. een beetje zielig, m'n parren knipperen af en toe zwakjes en dat is het dan. Insturing via ext. RCA is hard genoeg, de audio-LED kan vol aan. Ik zou verwachten dat dan de lampen ook flink aangestuurd worden. Ligt het aan het apparaat of hoort het gewoon zo? Of heb ik een instelling over het hoofd gezien? Ik vind het een beetje jammer, want ik heb 'm ook voor deze feature gekocht.

Groeten,

Ray
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 21-5-2024
Berichten: 9469
13-5-2008 22:26
heb je wel op het goede knopje gedrukt?
en bij veel van deze apparaten moet je instellen of je de externe geluidsbron aansluiting of de interne microfoon wilt gebruiken.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
14-5-2008 11:35
Je heb 2 modussen dacht ik. Lichtorgel modus.. wat jij nu heb dat ze allemaal een beetje op de muziek knipperen en je heb ook een modus dat er een chase afspeelt op de muziek. Die moet je hebben. En dan aansluiten op je mixer oid want dat interne microfoontje werkt van geen kant!
I Love House Music!
6h5cStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-5-2008
Laatste: 6-6-2008
Berichten: 5
15-5-2008 17:51