Forum > Muziek

HipHop

(86 reacties. Pagina 8 van 9)
Moderator(s): Dré
Obie TriceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-9-2003
Laatste: 15-9-2003
Berichten: 2
15-9-2003 14:02
Hiphop muziek is heel breed. Slechts een klein deel kun je onder de zgn gangsta-rap scharen. Maar je kunt niet ontkennen dat gangsta-rappers als Snoop Dogg en 2Pac de hiphop erg hebben beinvloedt! Dus of je nou wil luisteren naar bitch-ass mothafucka's of niet, hiphop is voor iedereen. laugh :D en that's 4sow
Representing me:tha hottest MC
HesselStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2003
Laatste: 7-11-2013
Berichten: 61
27-9-2003 22:03

Dj MuckY schreef:

Ik was HipHop Dj/Turntablist. Ik doe nog steeds aan turntablism maar niet echt aktief meer.
Dat van die gangstersfeer in de HipHop is grotendeels waar, ik kan die mensen ook niet uitstaan die op dat muziek van 50 cent of 2Pac afkomen. Dat zijn meestal de herrieschoppers.
Die scene begint daardoor met de dag slechter en beroerder te worden.
Maar dat betekend niet dat alle Hiphoppers of gasten die met HipHop bezig zijn zo zijn, het tegenovergestelde is waar als je verder kijkt dan je neus lang is. Wat sommige hier niet echt vaak doen.
Er zijn ten eerste hele goeie Nederlandse rappers en dan heb ik het niet over Brainpower maar over Master Surreal, E-Life en Helderheid. In Amerika zijn er dan ook nog hele goeie niet gangster rappers, een hit die nou een beetje doorbreekt is Where is the love van Black Eyed Peas. Voor de rest heb je nog heel veel rappers die totaal niet gangster zijn, Mos Def, Talib Kweli, Dead Prez, KRS-One, Blade en ga zo maar door............
Greetzzz
Dj MuckY
eej bij de nederlandse rappers vergeet je DAC(De Amersfoortse Cooperatie) die zijn egt leip n bij amerika vergeet je Atmosphere die heeft de allerdopeste lyrics en gaan tenminste niet over "bling bling" maar voor de rest heb je ckr gelijk.
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-10-2023
Berichten: 77
1-11-2003 01:59
ik vind deze platen onder andere Gruwelijk goed:
Christina Uglyerra( laugh :D wink ;)) - cant hold us back(lekker in te mixen)

lil kim - the jump off

snap - the power of bhangra

turn me on - kevin little / rmxcrw

av8
dj Chuckie- Latin Feeling

en nog vele andere die in de clubs gedraait worden en mensen die er gek op worden!!.

ik hou echt van dit soort muziek!

omdat ik mijn doelgroep wild maak ermee.
Niet LEZEN wat hier staat aub...
Fiene_vazelineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 25-11-2003
Berichten: 5
6-11-2003 18:29
heeft er iemand hier een cd van starflam?
wnat kmoen een cd hoesje ontwerpen maar ik heb geen cd van hun, dus als er iemand me kan helpen?
kvin da ier wel tof da je je eigen mening over hiphop kan zeggen!
RiteshStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 29-5-2003
Laatste: 29-10-2023
Berichten: 77
7-11-2003 22:36
wie of wat is starflam?

is dat een hiphopgroeg ofzo?

en let een beetje op het breezergehalte wink ;) laugh :D !

anders geeft agent Dre je een boete laugh :D .

als je het niet bedoelt als breezer dan moet je toch even kijken naar je toetsenbord wink ;) !
Niet LEZEN wat hier staat aub...
Fiene_vazelineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 25-11-2003
Berichten: 5
8-11-2003 10:16
straflam is franse hiphop
en kmoen een cd hoesje ontwerpen vant school en ik em starflam.
kmoesten gewoon een naam van hun cd hebben en de liedjes, kga "Donne - Moi De L'amour" gebruiken!
ken een keer de berichten van de andere gelezen en tstonden daar dingn in over DJ Flip(RIP)
in de vakantie hebben ze een herdekkings fuif gegeven in brugge. twas echt demax wi, hij was gewoon de beste dj!! hij woonde een straat schuin naast ik.
*PEASE*
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
8-11-2003 10:56
Tik eens "starflam" in op Google. Behoorlijk wat hits, ook met plaatjes.
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Fiene_vazelineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 25-11-2003
Berichten: 5
8-11-2003 11:49
mercie kgaant zeker eens proberen! :)
Fiene_vazelineStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 6-11-2003
Laatste: 25-11-2003
Berichten: 5
8-11-2003 17:37
ken juist eens gekeken op "google" en in derdaad staat veel in en ook prenten, maar het probleem is dat ik een foto moet vinden met de afmeting van een cd hoesje. k'heb gewoon een prent afgedrukt en kgaan naar een kopiecenter gaan voor te laten scannen en dan uitvergroten! nog keer mercie voor het te zeggen want kan der eigelijk nog niet aan gedacht om bij "google" te kijken.xxx
Dj MuckYStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-9-2003
Laatste: 2-3-2006
Berichten: 55
9-11-2003 21:01

fiene_vazeline schreef:

straflam is franse hiphop
Starflam is belgische HipHop en in het frans gezongen wink ;)
Breakbeat Isn´t It

Terug naar forum Afgesloten topic