Forum > Off-Zone

Post hier je logo!

(392 reacties. Pagina 39 van 40)
Moderator(s): Dré
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
15-3-2011 13:14

YourLiVe schreef:

de "V" in mijn logo stelt bijvoorbeeld ook een dansend / feestend poppetje voor. De meeste mensen zullen het niet herkennen als zodanig, maar het is wel een leuke verwijzing.
Die vind ik dan weer overduidelijk. Die heb ik altijd al gezien. Netjes gedaan dat poppetje.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
15-3-2011 18:55
Thanks wink ;) Het hoofd van het poppetje is overigens de binnenkant van de "o". Daarnaast is de V ook het "goedgekeurd" teken. Dat in combinatie met de kleurstelling moet een stukje kwaliteit uitstralen, maar door het speelse en niet te strakke lettertype is het toch niet te stijfjes. We doen immers feestjes he ;-)

Overigens wordt het poppetje idee tegenwoordig steeds vaker gebruikt, o.a. door knorr vie.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
28-4-2011 23:42
Heb mijn logo al eens eerder gepost, maar geen reacties. Bij het blad 'Eigen Bedrijf' van de KvK zat een kortingsbon om goedkoop visitekaartjes te laten drukken (al krijg je deze korting 2x per weer al per mail aangeboden, maargoed). Heb hier maar eens gebruik van gemaakt en het volgende laten maken:
Visitekaartje
BrokencoreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2008
Laatste: 2-12-2022
Berichten: 170
29-4-2011 09:55
Waarom van die vreselijke el-cheapo XLR connectoren? Als ik zie dat bedrijven zulke connectoren gebruiken komen er bij mij direct vraagtekens naar boven over de professionaliteit. Neem gewoon Neutrik ;)
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
29-4-2011 12:19
Werk je internationaal? Dan is The Netherlands erop zetten natuurlijk prima. Echter moet je dan freelance licht & geluidstechniek ook in het engels doen. Nu gebruik je in feite twee talen op je visitekaartje.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
29-4-2011 12:49
wat wil je zeggen met je kaartje?
Afbeeldingen gebruiken is prima, maar wees daar altijd voorzichtig mee.

Kijk goed wie je klant is.
XLR stekkers zeggen niet iedereen wat, en geeft niet echt een dekkende lading voor lichtjes als je ook lampjes doet.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 13458
29-4-2011 13:35

Brokencore schreef:

Waarom van die vreselijke el-cheapo XLR connectoren?
Volgens mij is de foto van een setje Cannon connectoren. Voor de jongeren onder ons: Cannon was de uitvinder van de XLR plug (vandaar ook dat hij door ouderen nog vaak als Cannonplug aangeduid wordt). Op de link zie je overigens ook nog even de gebruikte afbeelding voorbij komen.
Als ik zie dat bedrijven zulke connectoren gebruiken komen er bij mij direct vraagtekens naar boven over de professionaliteit.
Het zal je leeftijd zijn (en het is je vergeven ;-)
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HugovanmeijerenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-7-2004
Laatste: 19-5-2014
Berichten: 463
29-4-2011 13:38
Hey Dré,

inderdaad, ik had precies hetzelfde willen zeggen, maar je was mij voor. wink ;)

De 'el-cheapo factor' van die dingen valt dus best wel een beetje mee. Het zegt eerder dat je al een tijdje mee gaat. laugh :D

Groeten Hugo
Sattinger's Law: It works better if you plug it in. - "Non omnes qui habent citharam sunt citharoedi" Varro
BrokencoreStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-6-2008
Laatste: 2-12-2022
Berichten: 170
29-4-2011 15:13

Dré schreef:

Brokencore schreef:

Waarom van die vreselijke el-cheapo XLR connectoren?
Volgens mij is de foto van een setje Cannon connectoren. Voor de jongeren onder ons: Cannon was de uitvinder van de XLR plug (vandaar ook dat hij door ouderen nog vaak als Cannonplug aangeduid wordt). Op de link zie je overigens ook nog even de gebruikte afbeelding voorbij komen.
Verkeerde veronderstelling van mij. Heb bij een Duitse groothandel (met de R) connectoren gekocht welke exact op deze lijken, hiervan was de kwaliteit erg laag (en de prijs ook wink ;) ). Waarschijnlijk imitaties van de Cannon variant (staat geen merk op).

Weet dat Cannon de uitvinder van de XLR plug is. Kom ze af en toe tegen, maar dat zijn waarschijnlijk nieuwere uitvoeringen dan deze oorspronkelijke variant.
OnnogeelenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-4-2005
Laatste: 3-4-2018
Berichten: 155
29-4-2011 21:58
Zo had ik er nog niet over nagedacht laugh :D , was gewoon een willekeurige afbeelding. Heb zelf ook gedacht om hier Neutrik's op te zetten, maar ach, het is een visitekaartje. Hier zit tenminste nog wat kleur in.
En als dat vragen over mijn professionaliteit opwekt, dat zei zo. Kom je toch maar op 1 manier achter, en dat is niet door naar een visitekaartje te kijken.
Zullen ook voornamelijk voor 1 doel gebruikt worden, en dat is als service naar klanten voor een bedrijf waar ik veel voor werk. Mijn meeste tijd besteed ik voor een bedrijf hier in de buurt, en dan voornamelijk aan projecten van 1 opdrachtgever. Omdat dit vaak op andere locaties is, en we hebben afgesproken dat ons klant zelf de apparatuur bedient (wat niet meer inhoud dan in- en uitschakelen). Vaak heb ik de service-bus mee, en is het handig dat ik rechtstreeks gebeld wordt. Met mijn opdrachtgever heb ik afgesproken dat ik gerust mijn eigen kaartje achter mag laten.

Verder wil ik inderdaad wat meer de internationale toer op, en had ik het inderdaad beter bij volledig Engels kunnen houden. Maar voor die paar cent dat die kaartjes kosten, zie ik tegen die tijd wel weer....

Terug naar forum Reageer (zonder quote)