Forum > Muziek

Hitzone cd overzicht

(44 reacties. Pagina 1 van 5)
Moderator(s): Dré
JeroenzelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 11-9-2016
Berichten: 62
7-2-2007 13:47
Beste medemensen happy :) ,

Ik wil even de lancering van een nieuwe website met jullie delen.

Ik heb sinds gisteren een nieuwe website online gezet over de Hitzone cd collectie.

Jullie kunnen de website bekijken op:
https://www.hitzoneoverzicht.nl

Op deze website kan je een compleet overzicht vinden van alle hitzone cd's die ooit zijn uitgebracht.

De informatie die je o.a. kan vinden van elke cd:
- tracklists van elke cd & dvd
- welke platenlabel's hebben de cd gereleased
- uitgave datum van de cd
- barcode van de cd
- hoogste positie in de Verzamel Album top30
- hoogste verkoopstatus, dwz Platina of Goud

Binnenkort komen er nog covers op, dit met toestemming van de platenlabel's (wel in lage resolutie).

Graag wil ik jullie commentaar, opmerkingen en aanvullingen horen op de website en op de Hitzone cd's.

Topic met toestemming van André.
Dit is echt puur een informatieve website en ik verdien geen geld ermee. Ik heb deze website gemaakt omdat ik Hitzone's verzamel, en ondertussen alle Hitzone cd's ooit gemaakt in mijn collectie heb en ik zocht naar een makkelijke manier om nummers op te zoeken.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
7-2-2007 15:35
Erg handig. Misschien dat iemand nog eens hetzelfde kan doen met de ook behoorlijk populaire Dance Smash hits-cd's...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
WoeterStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-12-2005
Laatste: 15-7-2013
Berichten: 29
7-2-2007 23:30
Mooi werk. Ik ben de hitzone serie compleet aan het maken door ze aan te schaffen via marktplaats. Net als de 538 dance smash serie waarvan ik nog maar een paar deeltjes hoef! happy :)
Best leuke hobby om die oude cd's te verzamelen via marktplaats. Maarja voor je het weet zit je ook de Yabba dabba dance en Mega Dance compleet te maken :P

Liep vandaag trouwens in de Media Markt in Utrecht, en viel me op dat de nieuwste Hitzone 39 daar al voor € 9,99 te koop lag. Terwijl nummer 38 er nog steeds ligt voor € 15,99 ofzo shocked 8O
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
10-2-2007 12:13
Misschien een kleine tip voor je site. Je kan misschien de kleurverschillen van je mouse-over effect iets groter maken. Ik ziet hier op een hele heldere TFT en zie het effect nauwelijks, wat toch wel jammer is omdat het de site een stuk levendiger maakt.
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
JeroenzelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 11-9-2016
Berichten: 62
11-2-2007 10:46

Maarten-square schreef:

Misschien een kleine tip voor je site. Je kan misschien de kleurverschillen van je mouse-over effect iets groter maken. Ik ziet hier op een hele heldere TFT en zie het effect nauwelijks, wat toch wel jammer is omdat het de site een stuk levendiger maakt.
Maarten
Thanks, stond al op de planning happy :) .
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
11-2-2007 13:52

jeroenzelle schreef:

Maarten-square schreef:

Misschien een kleine tip voor je site. Je kan misschien de kleurverschillen van je mouse-over effect iets groter maken. Ik ziet hier op een hele heldere TFT en zie het effect nauwelijks, wat toch wel jammer is omdat het de site een stuk levendiger maakt.
Maarten
Thanks, stond al op de planning happy :) .
Ik zou je mouse-over effect dezelfde kleur geven als je titel (Welkom), oranje dus. Dat maakt het geheel heel wat levendiger.
Maarten
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
JeroenzelleStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-4-2003
Laatste: 11-9-2016
Berichten: 62
13-2-2007 09:01

Maarten-square schreef:

jeroenzelle schreef:

Maarten-square schreef:

Misschien een kleine tip voor je site. Je kan misschien de kleurverschillen van je mouse-over effect iets groter maken. Ik ziet hier op een hele heldere TFT en zie het effect nauwelijks, wat toch wel jammer is omdat het de site een stuk levendiger maakt.
Maarten
Thanks, stond al op de planning happy :) .
Ik zou je mouse-over effect dezelfde kleur geven als je titel (Welkom), oranje dus. Dat maakt het geheel heel wat levendiger.
Maarten
Ga ik aanpassen!
FlamedekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-2-2007
Laatste: 21-12-2008
Berichten: 17
20-2-2007 16:13

Dj-Ferry schreef:

djp schreef:

er hangt mij iets van bij dat soortgelijks al bestaat..
Klopt, maar dit is met de Dance Smach CD's. Heb het ook ooit voorbij zien komen happy :)
Als iemand deze link nog weet of weer tegenkomt... ik zou het fijn vinden als die hiet gepost kan worden wink ;) happy :)
Ja Toch?
FossaltaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-12-2001
Laatste: 11-3-2013
Berichten: 1096
20-2-2007 17:45
t.m. 2005 heb ik nog op mijn server staan: klik

Heb alleen geen tijd gehad om de andere erbij te zetten... misschien van de week een keer... razz :p
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 4-5-2024
Berichten: 9469
28-2-2007 10:23
ik heb nog 1 ideetje voor je overzicht,
zou voor mij tijdens het draaien makkelijk zijn;

Alle nummers alfabetisch op artiest onder elkaar in één lijst met daarachter op welke cd je hem kan vinden en welk nummer het is.

Ik zoek me soms een ongeluk als ze wat aanvragen sad :( laugh :D
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)