Forum > Muziek

dj tiesto beste dj van de wereld?

(141 reacties. Pagina 15 van 15)
Moderator(s): Dré
RhodezStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2003
Laatste: 9-1-2004
Berichten: 6
2-1-2004 18:56
OK, hier komt mijn onderbouwing danrazz :p
Weet je, ik wou dat hij nooit was doorgebroken. In 1998 voordat iedereen Tiesto kende, en hij nog in kleine zaaltjes draaide, kwam ik in aanraking met zijn muziek. Maar als de populariteit van iemand toe gaat nemen, word ook het publiek dat naar hem komt kijken groter. En hoe hou je 20.000 man tevreden??? Door te draaien wat ze leuk vinden. Ik denk dat een groot aantal mensen die hier hun "mening" geven over Tiesto nog NOOOIT naar een live set van hem zijn geweest.
Oké, misschien heb je gelijk dat ie vroeger beter bezig was (heb werkelijk geen idee d'r over) maar k geloof je op dat punt wel. Maar ik vind het net zoiets als met Limp Bizit: Eerst doen ze hun eigen ding weetje.. Ze groeien uit met nummers waar iedereen toch wel een mening over heeft en waar inderdaad een beperkte groep interesse voor heeft. Komt de nieuwe CD uit: Fans zijn ontevreden, anderen denken: Hm, best tof! Totally wrong wat mij betreft, commerciëel! Aan de andere kant, er komt meer geld in het laadje binnen en meer mensen worden aangesproken door de nieuwe muziek.. Bijna iedereen blij dus. Als een artiest volgens een fan iets van z'n vroegere 'talent' laat vallen, is dat toch jammer en toch ook wel nep/zwak van de muziekkant die vervolgens uitlegt 'een stapje verder te willen' wat door mijn ogen gewoon alles Groter Groter GROTER wil! Wat dat betreft voel ik me veel meer getrokken door de mensen die wél een visie hebben, wel een eigen stijl hebben.. Maja, genoeg over dat.
Altijd dat gezeur dat hij niet origineel is, wie denk je wel dat je bent, door zulke niet doordachte dingen te zeggen??
Wie ik ben? Ik ben wie ik kies die ik ben, fan of geen fan.
Hij was volgens mij de eerste DJ ter wereld met een eigen concert in het Gelredome. Heeft dit jaar 2 DVD's uitgebracht. Combineerde muziek van Kane, met trance. Maakte remixen van Radiohead, Dave Mathew band, tot Delerium (Silence en Innocente) Heeft zijn eigen website waar hij zijn fans via video te woord staat op eventuele vragen.
Good for him..
2 Rhodez. Wat maakt Tiesto een "klunsje" het feit dat hij per optreden meer opstrijkt dan jij in een heel jaar?
Wat wil je daarmee zeggen, hoe goed ie is?
Goeiedag zeg, welke nummers ken je van Tiesto?
Genoeg om een mening te vormen, maar zoals ik al zei ik ken niet veel van z'n vroegere werken
In een set van 2 uur draait hij zo'n 20 nummers, waarvan er 1 en misschien 2 van zijn eigen zijn, en dan krijg jij uit je strot, "Hij zet alleen z'n eigen plaatjes op (en wie traffic heeft gezien: WTF doet ie? dat kan mn demente oma nog wel)"
Ok oke, dan zet hij toch lekker niet z'n eigen platen op. Het ging mij alleen om de clip van Traffic, ik bedoel Where's the Entertainment.. Je kan niet ontkennen dat ie alleen die plaat opzet daarzo, verder niks (Ja, als een randebiel Da Man uithangen.. Ja tog). Maja, als die duizenden mensen het maar leuk vinden.
Luister eens naar Magik Journey, of een ander GOED nummer van hem, voordat je een oordeel trekt.
Heb het gehoord, k was er toen niet zo weg van.. Kzal em (voor jou dan, oke?) nog wel een keer luisteren
En wat vind je dan geen voorspelbare en simpele muziek??
Veel nummers zonder een standaard beat (hoewel die soms ook niet verkeerd zijn).. Neem nou Traffic, k snap echt niet dat iemand DAT nummer GOED kan vinden.. Begin: Standaard Beat, Eerste hoogtepunt: Synths die steeds maar hetzelfde akkoord aanhouden, middenstuk: rustig, synts (octaaf hoger!!! woooow!), opbouw naar een geweldig einde.. Nee, ik kan er geen diepgang in zien!
Waarom komen veel mensen die hem 1 keer hebben gezien live, dan terug om hem nog eens te zien?
Ask Them, misschien heeft ie wel wat magisch ofsow
Er zijn 10.000en DVD's van Tiesto in concert verkocht, en jij durft te zeggen dat hij een entertainment van 0,0 heeft?
Idd, dat durf ik gewoon
Enne sterkte met je demente oma, ik weet wat zo'n ziekte met een mens kan doen, dus hoop niet dat je het spottend gebruikt.
Hmmmm, allemaal te serieus genomen en je weet het.. alleen maar stoere praatjes. Niet al te offensief bedoeld trouwens
En ga niet verkondigen dat iemand een klunsje is
Oké, dan niet jôh, maakt mij wat uit.. Zijn werk doet mij gewoon weinig, POENT
terwijl diegene meer heeft bereikt, dan dat jij (gezien je gebrek aan muziek-kennis) ooit zult bereiken.
Ik gebrek aan muziekkennis? Oké, misschien over DJ'en.. Aan de andere kant, weet Tiesto iets van muziek, k bedoel: Heeft hij dr iets voor geleerd, mensen die van het conservatorium komen (en ik ken er genoeg) DAAR kijk ik tegen op, ZIJ weten wat van muziek, ZIJ hebben wat bereikt, maja.. dat soort van respect van kleinkunst zal je nooit begrijpen.. pitty
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
2-1-2004 22:32
In meerderheid van stemmen gesloten.
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.

Terug naar forum Afgesloten topic