Forum > Off-Zone

Discotheken in Spanje

(48 reacties. Pagina 4 van 5)
Moderator(s): Dré
DriveinteamStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-4-2004
Laatste: 16-5-2016
Berichten: 281
19-8-2006 00:43
Op camping Las Dunas ben ik vorig jaar geweest. En dus ook in de Fata. Het geluid is er inderdaad wel goed en sowieso de muziek die er gedraaid wordt en de sfeer die er heerst ook. Alleen dat paarse kleurtje kan echt niet.....

En die jaar ben ik in Chersonisos geweest. En daar zie je dan weer veel kleinere dingen waar geen mens opaantrekt omdat iedereen naar de starbeach village beachparty's gaat. Maar dat daargelaten. Want er was een club die wel mijn aandacht trok. Genaamd The Matrix, Beetje afgezaagde naam maar daar hing wel een leuk geluidssetje een nexo line arraytje met camco eindtrappen. En dan nog de nodige martin verlichting. Dat zeg er bruut uit en klonk goed. Alleen het was er stervens duur. En de reclame op de flyer was echt afgezaagd: 40 Kw Nexo Soundsystem!!!!!!!!!!!!!!. Zoiets was het, Hier heb ik overigens wel foto's van gemaakt en die post ik ook wel in de loop van de week als ik mijn koffers helemaal heb uitgepakt en mijn digicam heb opgedoken.
WarfaceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 13-7-2014
Berichten: 179
19-8-2006 16:09

dj coen schreef:

Ik ben ook op La Ballene Allegre 2 geweest. Ik ben maar 1 keer in die discotheek geweest, vond er niks aan. DJ draaide veel hiphop en r&b bij ons. Speakers leken verdacht veel op van die grote kermisboxen. Verder wel QSC versterkers en behringer randapparatuur. En stanton final scratch( als ik het goed had gezien ).

@ warface: Heb je die gare trussconstructie naast het zwembad gezien, beetje overbelast!
whahah, ja idd, ging nergens over:P

idd draaide ook veel R&B en hiphop. mixte zelf nix, deed idd alles met final scratch.

en er kwam zoooooon slecht geluid uit die kermisboxen, niet normaal shocked 8O
Meh me lêpke!!!
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
22-8-2006 20:26

driveinteam schreef:

Op camping Las Dunas ben ik vorig jaar geweest. .
Ik ook. Relaxte camping overigens. Fata is topdiscotheek!
Danny2DStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-12-2004
Laatste: 5-7-2011
Berichten: 17
7-9-2006 13:35

driveinteam schreef:

Op camping Las Dunas ben ik vorig jaar geweest. .

Ik ook. Relaxte camping overigens. Fata is topdiscotheek!
Jullie ook alshocked 8O ?
Ik was er zelf ook, geluid vond ik toen wel redelijk.
€3euro voor een glas bier sneaky :V
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
7-9-2006 18:35
Ik denk zo'n half nederlands laugh :D , het is gewoon een jongerencamping, bijna iedereen is nederlands (zelfs de drive in show die daar kwam) en dan die kroketten en frikandellen razz :p .

Ik ben er 2x geweest en voor jongeren is het gewoon een goeie camping! natuurlijk ook wat spaanse en engelse en franse enz.. maar dat hoort! Als het puur nederlands is kun je beter gewoon in NL blijven toch?

Ik moet wel zeggen dat ik 'illegaal' op de camping was, ik zat zelf in frankrijk op een camping maar me neefje verbleef in spanje, hun hadden nog een bed over dus meteen gebruik van gemaakt.
I Love House Music!
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
10-9-2006 16:32
Las Dunas is dus echt geen jongerencamping! (we gaan het is gezellig over campings hebben laugh :D )

Overigens, op die camping kwam 1x per week een letterlijke drive-in show. Een verbouwde bus (zo een waar je bij de bushalte in kan stappen) met alles daarin gepropt. Kleppen open, wat dingen uitschuiven en speakers buiten neerzetten en feestje bouwen maar.
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
11-9-2006 11:49
Ook leuk een letterlijke drive in show razz :p , zou zo foto's posten van de drive in die ik had gezien. Btw, het is een mening dat ik het een jongeren camping vind omdat ik veel meer tieners zie dan oudere mensen (die oudere mensen zijn dan met hun zonen en dochters daar). Savonds alleen maar jongeren op het strand, camping, plekjes op de camping enz..

Ik ben dan wel nog nooit in lloret del mar geweest geweest (of salou) maar dit is de eerste camping waar ik zoveel jongeren heb gezien
I Love House Music!
MifexStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-2-2005
Laatste: 8-3-2024
Berichten: 742
11-9-2006 12:07
Opbouw
Smiddags
Savonds
I Love House Music!
Olie4Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-1-2006
Laatste: 16-3-2008
Berichten: 14
11-9-2006 18:00

Mifex schreef:

Opbouw
Smiddags
Savonds
ziet er zeker strak uit!
oohhh... knopjes,, wat doet dit knopje
YougowStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 11-2-2004
Laatste: 23-4-2016
Berichten: 82
11-9-2006 19:48
misschien ligt het aan mij of aan de foto, maar hetl ijkt net of de truss doorhangt op de 2de foto.
...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)