Forum > Off-Zone

Website Hosting+domeinnaam

(72 reacties. Pagina 4 van 8)
Moderator(s): Dré
DJ HardistStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-4-2006
Laatste: 23-6-2009
Berichten: 43
22-5-2006 22:57

martijn0012 schreef:

https://www.e-dentify.nl is ook een goeie happy :)
Niet om jouw post af te kraken, maar ik ben niet zo kapot van deze gasten. Oké, ze hebben een leuke prijs, maar dat is dan ook alles.
Hardstyle wasn't meant to be heard - Hardstyle was meant to be felt!
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
23-5-2006 00:15
Hier wordt alles gehost op een eigen servertje, die staat dan wel niet op de zaak of thuis, maar hangt in Rotterdam in een datacenter. Lekker handig en alles in eigen hand, met daarbij de mogelijkheid om af en toe nog eens wat sites te hosten van andere collega's/kennissen. Momenteel een 30-40 sites draaiende zonder problemen. Alles loopt verder via ActiveDomain voor wat betreft domeinregistratie etc. Prima service en erg snel. Tijdje aan zitten denken om 't ook wat commerciëler te maken, maar met al die 1-euri hosters tegenwoordig ben ik aardig gaan twijfelen of dat de moeite is om eraan te beginnen. Kan niet zeggen dat met zo'n bedragen de opbrengst opweegt tegenover het werk wat erbij hoort (toch continu en snel support moeten geven etc).

Verder nog wel 2 dell servers draaien thuis en op de zaak, gemirrord, hierop komt een soortvan intranetje, dan kan iedereen die 't hoort te zien de planningen een beetje in de gaten houden en andere nuttige info vinden. Moet geen supersnelle verbinding zijn, maar wel betrouwbaar en snel toegankelijk voor mij, dus dat houden we locaal razz :p

Achja, je moet wat met je 2de hobby shut up :X
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
23-5-2006 09:06
hoeveel uur slaap je op een dag tom? laugh :D
Beauty hides in the deep
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
23-5-2006 17:20

Sjapper schreef:

hoeveel uur slaap je op een dag tom? laugh :D
Daar is geen touw aan te knopen.. soms 12u aan een stuk, soms houdt het op bij 4u... sneaky :V razz :p Vanaf hoelaat ik slaap is wel een duidelijk punt: meestal niet voor 02.00-03.00 ashamed :$ laugh :D

Word nu wel benieuwd wat dat verder met dit topic te maken heeft.. razz :p
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-4-2004
Laatste: 30-11-2014
Berichten: 1105
23-5-2006 21:27
Ik zit bij ErwinOudshoorn.nl

Hij haalt het weer ergens anders vandaan, maar dit is een vriend van mij, en hij regelt dat. Prima webhosting, tegen een zeer lage prijs.
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
23-5-2006 21:43
Ik denk dat ik voor webreus ga maar ik wacht nog even geduldig aflaugh :D
Focus on the customer and the rest will follow.
Ass654Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-5-2006
Laatste: 23-5-2006
Berichten: 1
23-5-2006 23:08

siebren schreef:

Ik heb hele goede ervaringen met Uwhost.net , ook hier zijn de prijzen lekker laag... support is ook erg goed, en snel antwoord op je vragen.

Zeker een aanrader!
Ik ben ook zeer tevreden over UwHost.net, snelle servers en ik heb nog nooit downtime gehad. De prijzen vallen ook goed mee, in ieder geval qua prijs/kwaliteit zijn ze de beste provider die ik tot nu toe gehad heb, en ik denk niet dat ik ooit nog naar een andere host ga overschakelen :)
SjapperStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 26-11-2003
Laatste: 19-7-2012
Berichten: 376
24-5-2006 08:59

CyberDance schreef:

Word nu wel benieuwd wat dat verder met dit topic te maken heeft.. razz :p
gans niks, maar aangezien je tot een tijdje terug in ieder geval ook nog eens flink aan het klussen was in je nieuwe pand, vroeg ik me af waar je de tijd vandaan haalt voor én je bedrijf én je "hobby" wink ;)
Beauty hides in the deep
CyberDanceVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-6-2003
Laatste: 1-7-2020
Berichten: 1212
24-5-2006 19:56

Sjapper schreef:

CyberDance schreef:

Word nu wel benieuwd wat dat verder met dit topic te maken heeft.. razz :p
gans niks, maar aangezien je tot een tijdje terug in ieder geval ook nog eens flink aan het klussen was in je nieuwe pand, vroeg ik me af waar je de tijd vandaan haalt voor én je bedrijf én je "hobby" wink ;)
Haha tja ach.. ik kan gewoon niet tegen niks te doen hebben ... dan word ik chagrijnig.. laugh :D
Turbosound Flashline & FlexArray, Vari*Lite & GrandMA2
DeWitStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2003
Laatste: 15-10-2018
Berichten: 648
24-5-2006 20:38

martijn0012 schreef:

https://www.e-dentify.nl is ook een goeie happy :)
Das echt totaal brak. Stelletje jonge gassies die er echt een zooitje van maken. Sites die compleet verdwijnen, een "gestolen" SQL server, ik heb echt vanalles meegemaakt met die gasten. En vervolgens, terwijl ik al ongeveer een jaar d'r weg ben doodleuk een betalingsherinnering sturen, waarin ze dreigen met de deurwaarder. Toen was ik die gasten helemaal kotsbeu. Officiële brief, op briefpapier van een advocatenkantoor (Vrien die d'r werkt) deed wonderen. Krijg ik opeens een brief vol met spelfouten dat het een creditfactuur was, als excuus voor de slechte diensten. Alleen had het systeem dit verkeerd gedaan. Ach, ik zeg niets.... (of toch wel: "sukkels")
Imagination is more important than knowledge - Albert Einstein

Terug naar forum Reageer (zonder quote)