Forum > Muziek

DE GOUWE OUWE PLATEN -------->

(36 reacties. Pagina 3 van 4)
Moderator(s): Dré
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
10-4-2003 20:25
Neem het antwoord zoals die is, niet over gaan klagen.

Stel je hebt de keuze tussen een lief en fout antwoord of een goed en stout antwoord. Welke zou je dan het liefst willen horen?

Point taken?

Verder denk ik dat je nog NIET klaar bent voor zulke feesten. Weet je beperkingen! Ga op zoek naar een "ouwe lul" DJ en vraag of je een paar keer met hem mee mag.
ow dre i get the point....

ok ik heb nou dus een man (dj) van 37 jaar gevonden hij wil wel een avondje mee laugh :D laugh :D
dus dat heb ik afgesproken das al geen probleem meer.

Over die gecopieerde cd's hij heefd aleen originele dus das ook al opgelost

No problemo. Hij zou voor mij wel ff een paar gouwe ouwe draaien.Dan leer ik het ook om op ouwe lullen feesten te draaien happy :) happy :)
D'n huisschilder
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
10-4-2003 20:57
whaha nou gezellig met een vent van 37...
voor een paar keer mischien leuk maar lijkt me toch wat lekkerder praten met iemand van eigen leeftijd
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-4-2003 21:17
Op zich een best leuke vraag waar eigenlijk een beetje flauw op gereageerd wordt. Het is inderdaad zo dat je niet muziek mag downloaden en gebruiken als je het orgineel niet hebt. Dit is al een veel andere forums besproken en daar zijn sommige mensen al vaak op gewezen. Het blijft ook zo dat veel beginners geen geld hebben om een volledige cd collectie op te bouwen. Want wanneer je net begint kan je nou niet in 1 keer 150 euro vragen voor een feest want dat ben je nog niet waard en dat krijg je er ook niet voor. Ik zeg niet dat ik het goed vindt dat mensen het doen maar ik zeg dat ik het begrijp.

Verder nog iets tegen dj roma : ZOEKFUNCTIE

Als je jouw titel had ingevuld was je namelijk zelfs bij dit (www.new-line.nl/forum/read/?t=949) onderwerp aangekomen en had je ons een dubbel onderwerp kunnen besparen en had je geen commentaar op je kazaa gehad.
correct me if I'm wrong...
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
10-4-2003 21:17
ja ik draai ook met een vriend van mij maar die man bood aan om EEN keer mee te gaan om te laten zien hou je voor ouwe l*ll*n moet draaien dus da vonk wel ok.

snappie ?
D'n huisschilder
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 28-4-2024
Berichten: 9469
10-4-2003 22:51
Voor mijn eerste draaiavondje met eigen app. kreeg ik 100 gilden.
We hadden voor 250 gulden platen gekocht, en de collectie van mijn moeder mee laugh :D

Later toen ik resident dj was in diverse discotheken had ik meestal zo'n f 100,- om te besteden van het huis, en zelf legde ik voor eigen collectie een gelijk bedrag per week daarbij.
Dus werd er voor 200,- aan platen gekocht in een week.
Zaten dan ook wel import dingetjes bij en dan kostte één disco single al f 40,-Dus zoveel kochten we ook weer niet.

Ik verdiende per avond het luttele bedrag van f 100,-
En ik draaide meestal 2xper week.
Hoefde dan zelf geen spullen mee te nemen.
Met eigen drive in vroegen we altijd een redelijke prijs, nog steeds dus.

Moraal van het verhaal;
Je word er niet rijk van tenzij je mazzel hebt en ontdekt word,
als je dat al zou willen wink ;)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
MEStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-1-2003
Laatste: 2-12-2009
Berichten: 358
10-4-2003 22:56

Tom schreef:

Moraal van het verhaal;
Je word er niet rijk van tenzij je mazzel hebt en ontdekt word,
als je dat al zou willen wink ;)
Helemaal mee eens. Ik heb er vanaf het begin altijd meer geld ingstoken dan ik er heb uitgehaald. En wat ik eruithaalde gaat toch weer gelijk terug. Het is voor mij een HOBBY waar ik al heel wat plezier heb mee beleeft.
correct me if I'm wrong...
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 28-4-2024
Berichten: 13455
11-4-2003 01:05

speakerfreak schreef:

whaha nou gezellig met een vent van 37...
voor een paar keer mischien leuk maar lijkt me toch wat lekkerder praten met iemand van eigen leeftijd
Uhm...

Tom is al een stukkie ouder dan 37.

En ik ben 18 geweest, 2 x, geweest (dus 37).

Met een beetje pijn en moeite kan ik m'n geheugen zo leeg maken dat ik prima kan praten met de breezah generatie (maar vermoeiend is het wel).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Luc2366Standaard Lid
Uit: België
Sinds: 8-4-2003
Laatste: 15-6-2017
Berichten: 686
11-4-2003 09:52
allereerst: copieeren doe je NIET! en NEE ik heb geen cd-brander angry
vervolgens: gaan draaien voor 50€ doe je NIET! MARKTVERZIEKER
Als je van plan bent enkele 70/80 cd's te kopen kan je gaan voor de klassiekers - daar doe je nooit mis mee:
best of van abba, bee gees, boney m, barry white, bryan adams, bruce springsteen, madonna, michael jackson, prince, pointer sisters, bluesbrothers, phil collins, ac/dc, toto, fleetwood mac, bon jovi, chic, kim wilde, beatles, flashdance, footloose, dirty dancing, grease, bob marly, kool & the gang, melissa etheridge, peter gabriel,...
jaja ik zit al jaaaaaaren in t vak
Dj romaStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-3-2003
Laatste: 2-7-2010
Berichten: 206
11-4-2003 10:25
vervolgens: gaan draaien voor 50€ doe je NIET! MARKTVERZIEKER
Ik moet wel want er zijn er wel die veel duurder zijn maar die zijn bijna net zo goed als ons op app. gebied dan. dus die vragen al gouw een 200 € dus ik denk dat we voortaan 100 € gaan vragen en dan originele cd's ga kopen.We moeten het toch opbouwen dat gebeurre met originele cd's.Maar er word aan gewerkt.
abba, bee gees, boney m, barry white, bryan adams, bruce springsteen, madonna, michael jackson, prince, pointer sisters, bluesbrothers, phil collins, ac/dc, toto, fleetwood mac, bon jovi, chic, kim wilde, beatles, flashdance, footloose, dirty dancing, grease, bob marly, kool & the gang, melissa etheridge,
bedankt voor de tip trouwens happy :)
D'n huisschilder
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
11-4-2003 10:30
quote
--------------------------------------------------------------------------------
vervolgens: gaan draaien voor 50€ doe je NIET! MARKTVERZIEKER
--------------------------------------------------------------------------------

Ik moet wel want er zijn er wel die veel duurder zijn maar die zijn bijna net zo goed als ons op app. gebied dan. dus die vragen al gouw een 200 € dus ik denk dat we voortaan 100 € gaan vragen en dan originele cd's ga kopen.We moeten het toch opbouwen dat gebeurre met originele cd's.Maar er word aan gewerkt.
50 euro is idd niet echt veel...

zelf draai ik nu 5 uur lang voor 150 euro als het in de buurt is, feest in rotterdam 170 euro, je moet het met zn 2en delen ik dan in ieder geval ik krijg wel een groter deel maar toch, het is en blijft natuurlijk hobby maar iets er mee verdienen mag ook nog wel en geld voor uitbreiding he...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)