Forum > Opmerkingen

nieuwe go knop

(99 reacties. Pagina 1 van 10)
Moderator(s): Dré
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
8-2-2006 18:02
ik zat vandaag eens rond te kijken op het forum. en het viel me op dat volgens mij de go knop linksboven bij zoek in forum. is veranderd. is dit echt zo of ben ik een beetje scheel wink ;)

gr sjoerd
tja wat zou ik hier nou neerzetten
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
8-2-2006 18:03

dj sjoerd schreef:

ik zat vandaag eens rond te kijken op het forum. en het viel me op dat volgens mij de go knop linksboven bij zoek in forum. is veranderd. is dit echt zo of ben ik een beetje scheel wink ;)

gr sjoerd
Sterker nog, er is zelfs (eenzelfde) nieuwe GO-knop bij de zoekfunctie van de webshop wink ;)
Light Image
BarbaraStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-6-2005
Laatste: 30-9-2009
Berichten: 439
8-2-2006 18:08
Jup, ik merkte het eerder op Jeroenrazz :p

Misschien kan Dré even vertellen hoe het komt?
Potverdorie
GoeieGastStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-4-2003
Laatste: 24-1-2010
Berichten: 696
8-2-2006 18:11
Ook kun je nu in de webshop in je bestellijst zien hoeveel stuks van een artikel op voorraad zijn. Zwart artikelnummer is toereikend, rood is te weinig.
Ex lid, anoniem gemaakt, mede dankzij de 10 euro donatie aan de dierenbescherming.
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
8-2-2006 18:14
In firefox is hij overigens verticaal niet gecentreerd, ziet er een beetje stom uit. nu hangt dat ding in de rechterbovenhoek van het zoektabeletje. Misschien vinden mensen nu de zoekfunctie iets makkelijker??
It's time to play the music, It's time to light the lights..
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
8-2-2006 18:23
Geeft de site ook wat meer kleur laugh :D .
Joep poepStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 22-3-2005
Laatste: 6-9-2014
Berichten: 134
8-2-2006 18:37
ik vind hem eerlijk gezegd net een tintje te donker...
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
8-2-2006 18:40
ik vind hem kwa desingn wel passen bij de site. maar ik vind dat oranje niet erg passen ik snap dat het uit het logo komt. maar toch ik had hel liever blauw gehad
tja wat zou ik hier nou neerzetten
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 13458
8-2-2006 18:59
Er zijn een aantal probeersels die ik op deze manier uit wil proberen (dus voorzichtig één element toepassen en kijken of het problemen geeft). Er zijn nu eenmaal veel verschillende browsers op de wereld. Zelf controleer ik in Firefox (prima browser), IE (prima browser) en Opera (klote ding IMO maar toch wel regelmatig door mensen gebruikt). Grootste nadeel van de oude go knop was het feit dat er een X en Y coördinaat werd meegegeven (totaal onnodig voor mijn toepassingen; puur in browsers gestopt voor backwards compatibility met oude server sided image maps (die geen hond meer gebruikt)).

Rood=niet voldoende op voorraad klopt helemaal ;-)

Dit is echter nog in de beta fase aangezien het een heel probleem is om de voorraad in de webshop in sync te houden met de werkelijke (lokale) voorraad. Vandaar ook dat daar nog geen ruchtbaarheid aan is gegeven (net als een aantal andere dingen).

Meest handige nieuwe feature is, wat mij betreft, het feit dat je je kunt "abonneren" op een product. Zodra er iets in het product wijzigt krijg je, op het einde van de werkdag, automatisch een mailtje. Deze methode wordt binnenkort aan elke order geknoopt zodat je automatisch (zonder dat jij of wij wat extra's hoeven te doen) op de hoogte gesteld wordt als de status van één of meer van de producten van je bestelling wijzigt.

Fulltext van het forum is, zoals je gemerkt zult hebben, even in de ijskast gezet. Het is gewoon te droog (en te tijdrovend) om in één keer te implementeren (maar wees gerust; lokaal draait hij al een aantal weken probleemloos dus hij gaat er zeker een keer komen).

Er staan heel wat wijzigingen te wachten (in de webshop zijn al een aardig aantal stilletjes ingevoerd)...

Verschillende browser interpretaties van CSS worden in de toekomst server sided opgelost door elke browser z'n eigen CSS bestand te geven (1 voor Mozilla, 1 voor Opera en 1 voor de rest).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
Dj sjoerdStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 14-4-2005
Laatste: 18-7-2021
Berichten: 287
8-2-2006 19:47

Dré schreef:

Er staan heel wat wijzigingen te wachten (in de webshop zijn al een aardig aantal stilletjes ingevoerd)...
ik zal eens kijken. en verder afwachten razz :p
tja wat zou ik hier nou neerzetten

Terug naar forum Reageer (zonder quote)