Forum > Muziek

Carnavals muziek 2006?!

(118 reacties. Pagina 11 van 12)
Moderator(s): Dré
Xander 100Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2004
Laatste: 15-5-2011
Berichten: 83
28-2-2006 01:42
Met bier en tieten Hoef ik niet meer aan te komen.
was 3 jaar terug al een carnavals kraker!
Hier doen nu buiten het limburgs
Wolter kroes-Ik heb de hele nacht liggen dromen
Jannes-Ikwil je elke dag een beetje meer.
Het wel goed.
Party verhuur van gent
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
28-2-2006 09:32

xander 100 schreef:

Wolter kroes-Ik heb de hele nacht liggen dromen
Pff, die alltime-klassieker doet het hier elke week goed. Dus EN zonder carnaval EN in het nuchtere deel van Nederland.... wink ;)
Light Image
SebasVDVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 9-2-2003
Laatste: 17-8-2016
Berichten: 1719
28-2-2006 13:24

JeroenVDV schreef:

xander 100 schreef:

Wolter kroes-Ik heb de hele nacht liggen dromen
EN in het nuchtere deel van Nederland.... wink ;)
Ahum sneaky :V laugh :D
Ik ben vaak genoeg in die regionen geweest om te kunnen verklaren dat je dat nuchter met een korreltje zout kan nemen wink ;)
JeroenVDVVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-6-2004
Laatste: 6-2-2016
Berichten: 4301
28-2-2006 14:47

DJ Bastisito schreef:

Ik ben vaak genoeg in die regionen geweest om te kunnen verklaren dat je dat nuchter met een korreltje zout kan nemen wink ;)
We lopen in ieder geval niet als Bassie, Adriaan en de Turtles door de straten van Amersfoort met glazen bier in de hand al zingend "Eeeeeer staaaaaat eeeeeeen PAARD IN DE GANG", en dat 4 dagen lang. 's Ochtends de kinderen naar school of de creche brengen en we kunnen ons weer een dag lang lamzuipen in de feestzalen waarna we kindlief weer moeten ophalen van school. Met onze bezopen kop..

wink ;)
Light Image
DewazigeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-3-2003
Laatste: 29-7-2017
Berichten: 318
28-2-2006 16:32
Laat mij maar niet draaien met Carnaval
Hier in Maastricht hoor je veel soorten muziek,
-Echte traditionele maastrichtse carnavalsmuziek (Beppie kraft, ziesjoem, merretkoer ed.)
-De limburgse carnavalsmuziek (Zoek maar op LVK)
-"Hollandse" carnavalsmuziek (gebroeders co, srv männer blabla)
-en gewoon het hele top40/club/RnB/apres ski verhaal

Er zijn cafe's waar andere muziek dan Maastrichtse carnavalsmuziek een absolute don't is, laat ik nou geen zin hebben om de hele avond die hoempapa aan te horen.
Begrijp me niet verkeerd, zonder carnavalsmuziek was carnaval niets, het hoort gewoon onlosmakelijk bij elkaar. Jammer is het alleen dat Maastrichtenaren te trots zijn op zichzelf en alles wat niet maastrichts is bij voorbaat als minder bestempelen.
Ikzelf ben geboren en getogen in Maastricht echter mijn grootouders komen uit drenthe/groningen, ik spreek géén dialect maar gewoon nederlands, Je wilt niet weten hoevaak ik Hollender (Hollander) word genoemd puur omdat ik geen dialect spreek, Hollender is trouwens geen koosnaampje.

Jammer dat maastricht te chauvinistisch is, als men zich meer zou openstellen voor dingen die niet maastrichts zijn dan zou het vaak een stuk gezelliger kunnen zijn.
Laat mij met de carnaval maar 3 dagen door de stad slepen met miijn zatte kop maar zet me niet achter een cd speler en mengpaneel.
Lost in Music
BakerlooStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 28-2-2006
Laatste: 28-2-2006
Berichten: 1
28-2-2006 17:05
Hallo iedereen!

Ik was gisteren voor de eerste keer in mijn leven in Den Bosch en het was ouderwets, heel erg leuk!
Vaak word er een liedje gedraaid dat ging als "lekker lopen, lekker lopen". Maar helaas konde ik tot nu nog niet vinden hoe het nu echt heet. Dus wil ik hier graag vragen of iemand weet welk ik bedoel en als hij iets weet, het mij verteld. :-)
Dank je en groetjes, Jens
MaaartenStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-12-2003
Laatste: 12-6-2016
Berichten: 359
28-2-2006 19:41
check!
Xander 100Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-5-2004
Laatste: 15-5-2011
Berichten: 83
1-3-2006 01:39
Om maar even mijn mening te plaatsen:
Ik hou absoluut niet van carnaval,Maar het draaien met carnaval vind ik wel weer een van de mooiere dingen.
+ daar komt bij dat ik in drie dagen het geld verdien wat een ander in een maand verdiend(krijgt)
Party verhuur van gent
Foxy musicStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-4-2004
Laatste: 9-8-2010
Berichten: 135
1-3-2006 02:45

Bakerloo schreef:

Hallo iedereen!

Ik was gisteren voor de eerste keer in mijn leven in Den Bosch en het was ouderwets, heel erg leuk!
Vaak word er een liedje gedraaid dat ging als "lekker lopen, lekker lopen". Maar helaas konde ik tot nu nog niet vinden hoe het nu echt heet. Dus wil ik hier graag vragen of iemand weet welk ik bedoel en als hij iets weet, het mij verteld. :-)
Dank je en groetjes, Jens
Foe jong bende heet deuitvoerende,het nummer staat op de laatste cd Carnaval in oeteldonk.
Wat gooi je van de hoogste trap...
SoundExperienceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 3-4-2005
Laatste: 7-4-2015
Berichten: 334
1-3-2006 19:05
Rogier en Co - schatje mag ik je foto = de meest gedraaide plaat wink ;)
"Kwaliteit is zoals de klant het ziet."

Terug naar forum Afgesloten topic