Forum > Algemeen Forum

Drive in show meubel

(396 reacties. Pagina 4 van 40)
Moderator(s): Dré
Tom. VStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 14-4-2004
Laatste: 16-6-2005
Berichten: 497
3-6-2005 12:49
Je had misschien beter powercon's (+ powercon's om door te lussen) gebruikt,.. maar voor de rest ziet het er een enorm praktisch en leuk meubel uit (indien je het vervoer hebt,...)
19/08/2005: FORTIVITY : VERBRUGGEN VS REGNEZALS, GHOST, WOUT, SVEN LANVIN
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
6-6-2005 18:27
Heb ondertussen het eerste feeste gehad met het nieuwe meubel. Was een gezellige boel daar. Heb ook weer een paar nieuwe foto's, deze zijn volgens mij wel iets duidelijker:

Voorkant
Achterkant

Heb nog meer foto's maar die moet ik nog ff op m'n pc zetten.
Music is live - Live is music
PartyfishStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-9-2002
Laatste: 6-1-2017
Berichten: 673
6-6-2005 18:50
Wow fel kleurtje shocked 8O
Ziet er wel netjes uit, maar denk dat het heel snel beschadigd niet?
En ik ben toch ook wel benieuwd hoe de stroom invoer nou zit... misschien een verduidelijkend fototje?
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
6-6-2005 20:15

mvdb schreef:

Voorkant
Ligt het aan mij of zitten de cd-lades ergens ter hoogte van je bovenbenen/knieën? Werkt dat niet erg onhandig en bovendien met risico dat je er een laatje afstoot?

Verder ziet het er netjes uit zo. Origineel kleurtje ook.
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
6-6-2005 21:05

Sylvia schreef:

Ligt het aan mij of zitten de cd-lades ergens ter hoogte van je bovenbenen/knieën? Werkt dat niet erg onhandig en bovendien met risico dat je er een laatje afstoot?
Onder die cd lade zit nog een uitstekende power eindtrap. sneaky :V (die zie je op de foto niet) niet echt road geschikt dus.

Hoe zit dat met min vorige vraag wat betreft de netspanning?

Kleur is weer eens wat anders, niet mijn keuze maar toch wel leuk om te zien.

Tevens zie ik dat alle belangrijke dingen aanwezig zijn, Van Nelle (zwaar neem ik aan wink ;) )Camel filter en een bloempot bier. Wat dat betreft is de rand aan de voorkant precies hoog genoeg.

Martin.
kvm entertainment
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 9469
6-6-2005 22:19
Alvorens ik er mijn 50 watt peertje op laat schijnen wink ;)
heb ik eerst een vraag:
Wat is het doel van het meubel?
Moet het mooi op je kamer staan,
of moet het straks 4 keer per maand in de auto/bus/aanhanger mee on the road?

enne twee dingen:
stel dat je biertje omvalt.........
stel dat de as van je sigaret telkens in de cd speler of in je mixer waait.......
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
NiekStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-8-2002
Laatste: 10-7-2014
Berichten: 882
6-6-2005 22:28
Smurfstad drive-in show wink ;) laugh :D Lijkt me inderdaad niet heel handig werken met die onderdelen zo los, en ook lekker aanpassen wanneer je iets bijkoopt shocked 8O

Laat ik dan een net en ander meubel te koop hebben...
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
7-6-2005 18:28
@partyfish
Kleurtje is inderdaad best wel erg blauw maar in het echt ziet het er wel gaaf uit ( afgelopen zaterdag op een feestje alleen maar positieve reacties gekregen ) Qua spanning gebruiken we normale stopcontacten. Dit hebben we met ons vorige meubel ook gedaan en nooit een probleem gehad.

@Sylvia
CD-Lades zitten hoog genoeg, meubel is net iets meer dan een meter hoog.

@kvm
Power eindtrap steekt idd iets uit, hebben we geen problemen mee. Vervoer gaat trouwens zonder problemen. We hebben een mooie overdekte aanhangwagen waar we wat aanpassingen in gemaakt hebben zodat het meubel rechtop kan staan en dus niets kan raken.

@Tom
Doel van het meubel is idd 4x per week ( liefst meer natuurlijk razz :p ) mee on the road te gaan. Voor het bier\frisdrank moeten we nog iets verzinnen, waarschijnlijk een tafeltje achter ons ofzo ( hoe doen jullie dan eigenlijk ? ) er staat geen asbak op het meubel die stond tijdens dit feestje waar deze foto's zijn gemaakt op de grond.

@Niek Bolscher
Hoe bedoel je los ? Dat alles in het meubel verwerkt is ? Dat is juist het mooie ervan. Bijna alles is 19 inch dus als we iets nieuws hebben moet het weer 19 inch zijn.

Zo weer ff genoeg getypt, nog meer vragen ? happy :)
Music is live - Live is music
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
7-6-2005 21:21
( hoe doen jullie dan eigenlijk ? ) er staat geen asbak op het meubel die stond tijdens dit feestje waar deze foto's zijn gemaakt op de grond.
Ligt een beetje aan het feestje, soms wordt er niet gerookt. (laat staan dat het bier in het zicht staat)
Maarr, als de gelegenheid er wel is staat zowel de asbak als het bier op een tafel achter de discotafel, een beetje uit het zicht. Indien geen bier dan staat de spa rood, ook uit het zicht.

Maar er zijn ook wel feestjes (oudere)jeugd met meerdere asbakken op het meubel (4mtr breed) dus nooit te weinig asbakken, en het bier, op een viltje ernaast. Een soort "mobiele" tap. wink ;)

Mocht het bier omvallen, (wat in al die jaren nog nooit is gebeurd, maar wel mogelijk is) is er niets aan de hand, alles zit in losse cases en staan op het meubel.
Tevens staat het merendeel van de cases op 1cm dikke rubber voeten.
Qua spanning gebruiken we normale stopcontacten.
Maar nu heb ik nog steeds geen antwoord hoe of waar de netspanning ingaat. (was al een vraag bij de eerste onduidelijke foto van het discomeubel) Misschien foto??
Op de onduidelijke foto lijkt het namelijk dat je met een "normale" stekker naar binnen gaat. (i.p.v. een vaste kabel)

Martin.
kvm entertainment
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
8-6-2005 13:38
Er gaat inderdaad een normale stekker in, hebben we altijd al gedaan en nog nooit een probleem mee gehad.
Music is live - Live is music

Terug naar forum Reageer (zonder quote)