Forum > Algemeen Forum

Drive in show meubel

(396 reacties. Pagina 3 van 40)
Moderator(s): Dré
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
31-5-2005 23:20

big bang schreef:

[edit]Als ik het zo teruglees klinken mijn bovenstaande reacties misschien een beetje fel, sorry daarvoor, maar misschien begrijp je nu ook waarom[/edit]
Maakt niet uit, ben juist opzoek naar kritiek en ideeën zodat ik zeker weet dat als het meubel helemaal klaar is ook alles goed werkt en op de juiste manier aangesloten is.

Het nog wat nieuwe foto's gemaakt, weet niet of jullie het interessant vinden, maar om eerlijk te zijn ben ik er al best trots op ashamed :$

Voorkant in de grondverf
Achterkant in de grondverf
Zijkant vanaf links gezien
Zijkant vanaf rechts gezien
Extra koeling voor versterker

Morgen wordt de juiste kleur ( blauw ) er op geschilderd.
Music is live - Live is music
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
1-6-2005 00:22
extra koeling

Extra koeling ?? waarom kan ik in het midden van de fan's de stoeptegels niet zien? (maar wel het hout?)
Misschien de gaten vergeten te zagen?

Op deze manier is er geen koeling. Lucht kan niet aangezogen worden (indien de fan lucht naar binnen blaast).
Of warme lucht kan niet afgezogen worden. (indien de fan warme lucht naar buiten blaast)

Martin.
kvm entertainment
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
1-6-2005 19:26

kvm schreef:

extra koeling

Extra koeling ?? waarom kan ik in het midden van de fan's de stoeptegels niet zien? (maar wel het hout?)
Misschien de gaten vergeten te zagen?

Op deze manier is er geen koeling. Lucht kan niet aangezogen worden (indien de fan lucht naar binnen blaast).
Of warme lucht kan niet afgezogen worden. (indien de fan warme lucht naar buiten blaast)

Martin.
Beetje gezichtsbedrog, uiteraard zijn er wel gaten gezaagd alleen zijn deze op de foto niet goed zichtbaar. Lucht wordt van buiten naar binnen geblazen.
Music is live - Live is music
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
1-6-2005 19:41
Jaja, grijze tegels die op plaatsen onder discomeubels de kleur van mdf aannemen zeker? Mocht het gat er TOCH zitten, heb je ze wellicht te klein gemaakt (en dus hebben ze geen nut, want tot op de diameter van het ronde schuifje in het midden doen die dingen wonderbaarlijk genoeg niks...)
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
1-6-2005 19:45
@Luc
Waarom zo negatief doen? Als je goed kijkt zie je dat er gaten inzitten hoor niet zo goed zichtbaar maar zoom maar eens in. De straal van de gaten zijn als ik het goed zie 1(of 2)mm kleiner dan de straal van de bladen van de ventilator.

grtz alex
BOFHStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-8-2003
Laatste: 13-9-2006
Berichten: 49
1-6-2005 22:41
Sowieso zie je door de invalshoek een stuk van de "binnenkant" van het hout...
:wq
LucStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2003
Laatste: 14-1-2013
Berichten: 385
1-6-2005 23:30

OmErta schreef:

@Luc
Waarom zo negatief doen? Als je goed kijkt zie je dat er gaten inzitten hoor niet zo goed zichtbaar maar zoom maar eens in. De straal van de gaten zijn als ik het goed zie 1(of 2)mm kleiner dan de straal van de bladen van de ventilator.
Er zijn geen negatieve bedoelingen hoor, ik kijk gewoon naar wat ik zie op je foto. Eigenlijk is het belachelijk om dit als discussiepunt te stellen, maar die foto geeft toch duidelijk andere dingen weer dan jij beweert. Niet dat het MIJ uitmaakt, maar wellicht maakt het jou wel uit of je case goed gekoeld is dan wel niet goed gekoeld is?
In het verleden behaalde posts bieden geen garantie voor de toekomst...
OmErtaStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 17-1-2005
Laatste: 23-12-2008
Berichten: 236
2-6-2005 08:40
Nee mij maakt het niets uit razz :p . We zwijgen er dus verder over shut up :X

mvg Alex
MvdbStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 18-5-2005
Laatste: 22-8-2008
Berichten: 91
2-6-2005 23:43

Luc schreef:

Er zijn geen negatieve bedoelingen hoor, ik kijk gewoon naar wat ik zie op je foto. Eigenlijk is het belachelijk om dit als discussiepunt te stellen, maar die foto geeft toch duidelijk andere dingen weer dan jij beweert. Niet dat het MIJ uitmaakt, maar wellicht maakt het jou wel uit of je case goed gekoeld is dan wel niet goed gekoeld is?
Uiteraard zijn er gaten onder de fans gezaagd, waar moet anders de lucht naartoe ?
Als je wilt maak ik wel een duidelijke foto?

Meubel is trouwens klaar, vanavond alles getest en alles werkt zonder problemen. Morgen even een volledige opstelling maken. Het was een race tegen de klok, heb aanstaande zaterdag eerste feestje met het nieuwe meubel. Voor de liefhebbers nog 2 wat onduidelijke foto's. Foto's zijn namelijk een klein uurtje geleden in het donker gemaakt razz :p

Foto 1
Foto 2
Music is live - Live is music
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
3-6-2005 00:04
Jammer dat die foto's te onduidelijk zijn om kritiek te geven razz :p

Maar rechts onderin, is dat je netspanning input???
Hoe zit dat precies? Het lijkt of je daar met een gewone stekker ingaat???

Er vanuit gaande dat het meubel voor o.t.r. gebruik is het volgende:
Ik had voor de veiligheid alle apparatuur aan de voorkant, ook de speaker outputs e.d. verzonken.
Die handvaten van de Power eindtrap steken behoorlijk uit.
Mits daar natuurlijk nog een deksel voorkomt.

Martin.
kvm entertainment

Terug naar forum Reageer (zonder quote)