Forum > Off-Zone

Geld + Reclame... :)

(60 reacties. Pagina 1 van 7)
Moderator(s): Dré
TeunStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-12-2002
Laatste: 2-5-2014
Berichten: 133
15-2-2003 18:49
Beste allemaal,
Zo'n drive-inn show is echt heel erg leuk maar... dat verdomde geld blijft een probleem! Dus ik ben eigenlijk wel op zoek naar een bijbaantje, en ik dacht laat ik hier eens rondvragen wat (de jongere mensen hier) nou voor bijbaantjes hebben.

En nog wat... Ik heb de laatste tijd niet veel feesten meer :(. Vorig jaar waren het er nog een hele hoop (vooral groep 8) maar het is dit jaar echt stukken minder... :( Hebben jullie nog goede ideeen wat betreft reclame maken? Flyers, kaartjes of zo?

Da Mazzulz,

Teun
Keljet
SpeakerfreakStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 20-10-2002
Laatste: 1-12-2017
Berichten: 1913
15-2-2003 19:19
hmm, een tijdje heb ik bij een electronica winkel gewerkt, maar die is nu beetje half failiet, en nu werk ik al weer een tijdje als...... sad :( afwasturk, bleehh verschrikkelijk, maar ja anders komt er helemaal geen geld.
zeker soms is het kut, als er bijvoorbeeld een heeeeeelllllee grote groep zit, en die eten dan op rekening van de zaak, geven ze dus geen stuiver fooi, dan moet ik het dus maar met 2.57 euro per uur doen, maar ja soms veel kleine groepjes dus... die geven soms wel aardig fooi dan is het leuk.

En reclame tja...
op basisscholen briefjes ophangen, met reclame, bij supermarkten stadskrantjes...
Dj remco uut diemStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-2-2003
Laatste: 24-5-2003
Berichten: 42
15-2-2003 20:10
'k werk ongeveer 12 uur in de week bij de albert heijn hier in didam. en moet zeggen dat het goed verdient! dus voor de jonge onder ons een zeer goede tip... (alleen had ik het geluk dat mijn moeder dat heeft geregeld omdat zij er ook werkt razz :p )

mvg, Remco
Dj mikkieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 25-1-2003
Laatste: 30-5-2009
Berichten: 406
15-2-2003 20:31
hehehe daar vraag je me wat

ik breng kranten rond. verdient 30 euro p/m
maar nu komt het leuke, ik krijg voor 112 kranten betaald en ik breng er maar 36 rond nu zullen er mensen zijn die denken die gast brengt gewoon niet rond, maar nee het is een administratieve fout laugh :D er is een straat aan de ene kant staat op de bon 7 huizen(klopt dus) en aan de andere kant 90 shocked 8O (klopt dus niet) daar breng ik er dus 84 niet rond het het al een keer gezegd ze zeggen gewoon "zolang je maar geen klachten krijgt. ik dacht "helemaal mee eens" laugh :D

en dan kan je met oud en nieuw nog geld ophalen 2euro per huis is dus €72

dat is altijd wel lekker voor het vuurwerk wink ;)
schnappi???
TiemenStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 9-4-2002
Laatste: 25-3-2007
Berichten: 142
15-2-2003 20:34
Werken bij een licht- of geluid- of rigging- of podium-firma...Dan zit je direct in de industrie die je interesseert en kan je er nog wat geld in verdienen (alhoewel dit niet echt de branche is waar je in moet gaan voor het grote geld).

Tiemen
RobbertStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-1-2003
Laatste: 15-11-2008
Berichten: 109
15-2-2003 21:45
ik heb eerst bij de media expres gewerkt maar dat verdient niet lekker, met nieuwjaar van die kaartjes rondbrengen wel: rond de 250 euro
nu werk ik in een eierkoeken bakerij, verdient wel lekker ik heb nu tussen de 50 en 75 euro per week te besteden dus de aankopen van nieuwe spullen gaat nu veel sneller:D
reclame weet ik niet, ik ben nog maar bezig om zelf spullen te kopen en dan een drive in opzetten.
pfff had ik maar een geldboom in men tuin staan.
MaxStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 1855
15-2-2003 22:10
ik ben pas 13, en mag niet meer doen als een folderwijk, nou ik verdien er ongeveer 10 euro epr week mee, één uur vouwen en één uur brengen, dus twee uur werken voor +/- 10 euro per week is neit verkeerd, verder doe ik het met verjaardagsgeld, zakgeld, en alle andere extra's die ik epr jaar krijg (en dat zijn er nog al wat ...)
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 16-5-2024
Berichten: 9469
16-2-2003 01:49

dj mikkie schreef:

en dan kan je met oud en nieuw nog geld ophalen 2euro per huis is dus €72
wink ;)
Ik geef altijd € 5,- aan de krantenjongen razz :p
en voor die € 72,- kan je een leuk lichteffect kopen waar je jaren lang plezier van hebt.
Vuurwerk maar een uurtje sad :(

En als je meer wilt verdienen dan € 3,- per uur ga dan eens auto's wassen in je buurt.
De meeste mensen waar je het aan vraagt met een zielig gezicht,
want het is voor je disco, zullen je niet gauw weigeren.
Kies mensen met een mooie auto, die zijn er zuinig op.
Opbrengsten:
Wassen en afdrogen € 5,- Half uurtje werk.
Zelf emmer, spons, champoo en zeem meenemen.
Als ze er naar moeten gaan zoeken raken ze tijdens hun zoeken het enthousiasme kwijt om je te huren.
Poetsen € 25,- 2 uurtjes werk met een goede autopoets.
Zelf spullen meenemen. Poets en poetsdoeken.
Garagebdrijven zoeken ook altijd poetsers voor de zaterdag, maar die betalen je minder.
Voor het wassen, als je het goed doet,
kun je elke 2 weken terug bij de zelfde mensen komen.
Hun auto is dan weer vies shocked 8O
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 5308
16-2-2003 08:40

Tom schreef:

En als je meer wilt verdienen dan € 3,- per uur ga dan eens auto's wassen in je buurt.
Dat deed ik ook toen ik 13 was en verdiende inderdaad best leuk. Alleen is er als het vriest (zoals nu) niet zoveel te verdienen...

Tom schreef:

Kies mensen met een mooie auto, die zijn er zuinig op.
Maar die zijn misschien weer bang dat zo'n kid er een kras op maakt...

Als je wat ouder bent zou je ook kunnen kijken of je meekan met een geluidsverhuurbedrijf. Weinig verdienen, veel sjouwen, lange avonden...maar wel lol en je doet ervaring op!
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
DJ HanSie VStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-1-2003
Laatste: 11-4-2015
Berichten: 219
16-2-2003 22:32
Ik werk bij 2 eetcafe's en een restaurant, heb dus financieel niets te klagen..
Dit gaat echter niet allemaal op aan apparatuur, haast niets..
Meeste gaat uit aan stappen, vind ik wel wat belangrijker..

Terug naar forum Reageer (zonder quote)