Forum > Geluid

Denon DN-S8000 uitgelekt?

(81 reacties. Pagina 3 van 9)
Moderator(s): Dré
BambamstudioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2003
Laatste: 6-3-2007
Berichten: 7
18-9-2004 17:52

Victor schreef:

dj beat schreef:

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat dit echt is. Denon heeft heel wat producten uitgebracht.
Ik denk dat dit soort fabrikanten (ook Pioneer en Numark bijv.) continu bezig is met ontwikkeling van nieuwe apparaten. De DN-S5000 is alweer bijna 2 jaar oud.

En deze tekening wil nog niet zeggen dat er al een nieuw model klaar is. Waarschijnlijk moeten er nog dingen veranderd worden, prototypes gebouwd en heel veel getest en een productielijn worden opgezet. Tegen de tijd dat het model echt klaar is ben je dan misschien wel 1 of 1,5 jaar verder.
daar had ik ook al aan gedacht ja....
U like gear? Check gearjunkies
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
18-9-2004 18:00

Victor schreef:

dj beat schreef:

Het lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat dit echt is. Denon heeft heel wat producten uitgebracht.
Ik denk dat dit soort fabrikanten (ook Pioneer en Numark bijv.) continu bezig is met ontwikkeling van nieuwe apparaten. De DN-S5000 is alweer bijna 2 jaar oud.

En deze tekening wil nog niet zeggen dat er al een nieuw model klaar is. Waarschijnlijk moeten er nog dingen veranderd worden, prototypes gebouwd en heel veel getest en een productielijn worden opgezet. Tegen de tijd dat het model echt klaar is ben je dan misschien wel 1 of 1,5 jaar verder.
Als dat zo zou zijn, dan zal die gast die dit heeft laten uitlekken er nog wel wat van horen.
Dit is dus wel heel erg dom (als het echt is).
nu maar wachten of denon het bevestigt of niet...
*Quukske*
VictorVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-8-2002
Laatste: 15-4-2024
Berichten: 5308
18-9-2004 18:20
Dat zullen ze niet snel doen, omdat dat de verkoop van de DN-S5000 kan schaden.

Bij BMW is het nog erger: daar is de folder van de nieuwe 3-serie uitgelekt. Dan helpt ontkennen ook niet meer (en moet BMW het oude model eerder van allerlei extra's voorzien om het nog een beetje te laten verkopen tot de komst van het nieuwe model). Denon kan dit geintje nog wel ontkennen...
Ik ben niet gek, ik ben een helicopter! Een Satel Pogi om precies te zijn!
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
18-9-2004 20:01
Je kunt het ook van de andere kant zien: mensen die van plan zijn een cdj 1000 of iets dergelijks te kopen, en die zien dat er een nieuwe denon model aan komt, dat ze daar hun zinnen op gaan zetten...
toch blijf ik het heel dom vinden... wink ;)
*Quukske*
FrisbeeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-12-2002
Laatste: 29-9-2010
Berichten: 377
18-9-2004 22:17

Patrick van Vugt schreef:

Je kunt het ook van de andere kant zien: mensen die van plan zijn een cdj 1000 of iets dergelijks te kopen, en die zien dat er een nieuwe denon model aan komt, dat ze daar hun zinnen op gaan zetten...
Dat denk ik ook. Ze zijn heus niet achterlijk bij Denon. Ik denk dat ze al flink op weg zijn met de 8000 en dat dit het eerste stukje marketing is. Iedereen heeft het er meteen over enzo... Als je dat plaatjes ook ziet, dat is geen technisch tekeningetje maar eerder een presentatie plaatje van de speler.
Patrick van VugtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 31-1-2004
Laatste: 14-10-2008
Berichten: 466
19-9-2004 11:35

Frisbee schreef:

Frisbee schreef:

Dat denk ik ook. Ze zijn heus niet achterlijk bij Denon. Ik denk dat ze al flink op weg zijn met de 8000 en dat dit het eerste stukje marketing is. Iedereen heeft het er meteen over enzo... Als je dat plaatjes ook ziet, dat is geen technisch tekeningetje maar eerder een presentatie plaatje van de speler.
Maar waarom bevestigt denon het dan niet? Het is (na mijn weten) nog steeds een gerucht...
Als het echt een soort van marketing begin zou zijn dan zou denon het gelijk op de site zetten en het (nog) wereldkundiger maken sneaky :V
*Quukske*
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
19-9-2004 12:48
Silvio [de denondj man op dn-s5000.com] is met vakantie, dus die zal het niet kunnen bevestigen ;)
BambamstudioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2003
Laatste: 6-3-2007
Berichten: 7
19-9-2004 15:22
ik heb de pers afdeling van Denon USA namens Gearjunkies gemaild, maar die zeggen van niets te weten....
U like gear? Check gearjunkies
QuincManStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 1-8-2003
Laatste: 15-5-2010
Berichten: 784
19-9-2004 15:52

bambamstudio schreef:

ik heb de pers afdeling van Denon USA namens Gearjunkies gemaild, maar die zeggen van niets te weten....
Die zullen ook nog niks loslaten en doen alsof hun neus bloed totdat ze bericht krijgen van hogerhand denk ik...
BambamstudioStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2003
Laatste: 6-3-2007
Berichten: 7
19-9-2004 17:38

QuincMan schreef:

bambamstudio schreef:

ik heb de pers afdeling van Denon USA namens Gearjunkies gemaild, maar die zeggen van niets te weten....
Die zullen ook nog niks loslaten en doen alsof hun neus bloed totdat ze bericht krijgen van hogerhand denk ik...
vaak zeggen ze wel iets.
Zeker omdat Gearjunkies op de Denon perslijst staat
Ik had het gerucht van de DN-S1000 ook al gehoord, en na een mailtje kreeg ik meteen reactie en persfoto's
Gearjunkies was daarom een van de eerste die de foto's op internet had staan.
U like gear? Check gearjunkies

Terug naar forum Reageer (zonder quote)