Forum > Off-Zone

Post hier foto's van je drive in show..

(55 reacties. Pagina 3 van 6)
Moderator(s): Dré
VascoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
Berichten: 241
29-4-2014 13:11
Ten eerste, ziet er gewoon super strak uit.

Mark H schreef:

...geluidsinstallatie mooi "gecamoufleerd"...
Had je hierdoor juist geen hinder van die koppen voor je speaker?

DJ.T schreef:

Mis je zo geen basisverlichting of is de trussverlichting en je meubel hier voldoende voor?
Als ik naar de gehele entourage kijk heb ik zo het vermoeden dat deze setup meer dan voldoende was voor dit feest. De combinatie met de verlichting van de zaal ziet het er gelikt uit. Dit is een duidelijk en mooi voorbeeld van "less is more" en dat maakt dit plaatje ook zo super strak naar mijn mening.
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.
DjbirdieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 10-6-2004
Laatste: 18-10-2023
Berichten: 372
29-4-2014 15:38
Thnx voor de positieve reacties happy :)

BSS schreef:

Hoe valt dat mee doe MH's op trusspaaltjes als er wat volk op de dansvloer zit? Schijn je dan niet tegen de mensen op? Of schijn je enkel op het plafond? Is dat niet een beetje zonde?

Ziet er wel erg mooi uit vandaar dat ik het vraag, zo een opstelling lijkt me ook leuk om te maken.
Ja als het wat drukker wordt schijn je natuurlijk ook tegen de mensen op, maar met een beetje rook is het effect goed zichtbaar.

vasco schreef:

Ten eerste, ziet er gewoon super strak uit.

Mark H schreef:

...geluidsinstallatie mooi "gecamoufleerd"...
Had je hierdoor juist geen hinder van die koppen voor je speaker?
Je merkte wel dat het geluid wat terugkaatste op de koppen ja, maar in de zaal was dit niet merkbaar.

vasco schreef:

DJ.T schreef:

Mis je zo geen basisverlichting of is de trussverlichting en je meubel hier voldoende voor?
Als ik naar de gehele entourage kijk heb ik zo het vermoeden dat deze setup meer dan voldoende was voor dit feest. De combinatie met de verlichting van de zaal ziet het er gelikt uit. Dit is een duidelijk en mooi voorbeeld van "less is more" en dat maakt dit plaatje ook zo super strak naar mijn mening.
Ja we hadden inderdaad nog twee t4's PAR56 bij ons maar precies vanwege bovenstaande zijn deze in de bus blijven staan happy :)
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
23-5-2014 22:38
Bruiloft showtje.

Technisch niet helemaal een drive-in show, gezien het bruidspaar zelf een bevriende DJ gevraagd heeft.

De scans stonden niet aan toen ik de foto nam, en er staat ook nog een hazer verstopt. Misschien kan ik vlak voor het einde ook nog een foto van schieten...
It's time to play the music, It's time to light the lights..
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
24-5-2014 02:24
Late bruiloft wink ;) , ik ben al thuis laugh :D
Mooi meubeltje, maar staan die scannetjes niet wat laag?
En verder geen basisverlichting? (parretjes ofzo)
Alles komt goed....
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 14-5-2024
Berichten: 2389
24-5-2014 03:33
Scans hadden beter een klein truss stukje hoger gekund idd, maar het ging nog steeds prima zo. Basisverlichting was in de vaste installatie genoeg aanwezig.
It's time to play the music, It's time to light the lights..
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
24-5-2014 13:57
Inderdaad een net showtje en een mooi meubel, al zal het niet iedereens smaak zijn.

Ik heb gisteren ook een (voor mijn doen) redelijk uitgebreide show verzorgd, zie deze link voor het fotoalbum. Er zaten ook nog 2 scannertjes en een rookmachine bij.

Was een lekker knalfeestje met lekkere... nou ja, kijk zelf maar razz :p

Vorige week trouwens ook nog een huiskamer verbouwd, inclusief verlichte dansvloer, truss en decor laugh :D
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
25-5-2014 01:10
inderdaad een lekkere..... "kijk zelf maar".

waarom de toppen op een apart tiefje ipv paaltje op de sub?
Verder weer netjes hoor!
Alles komt goed....
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
25-5-2014 13:36
Tuurlijk moest er weer een reactie van jou komen daarop laugh :D laugh :D laugh :D

Die toppen zijn nogal zwaar, dus als ik een tussenpaaltje zou gebruiken krijg ik de toppen er niet in m'n eentje op. Dit zijn wind-up statieven waar ik ze net wel alleen op krijg.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
25-5-2014 13:43
je had geen trapje bij je zeker laugh :D laugh :D laugh :D
Alles komt goed....
Dj-FerryStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-3-2004
Laatste: 22-12-2016
Berichten: 294
27-5-2014 11:45

YourLiVe schreef:

Inderdaad een net showtje en een mooi meubel, al zal het niet iedereens smaak zijn.

Ik heb gisteren ook een (voor mijn doen) redelijk uitgebreide show verzorgd, zie deze link voor het fotoalbum. Er zaten ook nog 2 scannertjes en een rookmachine bij.

Was een lekker knalfeestje met lekkere... nou ja, kijk zelf maar razz :p

Vorige week trouwens ook nog een huiskamer verbouwd, inclusief verlichte dansvloer, truss en decor laugh :D
Durf je wel! Beetje foto's van mijn vriendin maken..... happy :)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)