Forum > Geluid

100v speakers op een synq 1k0

(93 reacties. Pagina 10 van 10)
Moderator(s): Dré
Frank76Standaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 13-5-2005
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 2052
24-6-2021 08:08
Ik zie wat verwarring ontstaan.
App-gestuurd is een expliciete wens. Opdrachtgever zal zelf wel verzinnen om een smartphone NIET in de sauna of het stoombad mee te nemen. En anders heeft ie wellicht geld genoeg voor een nieuwe...

Plaats versterkers absoluut niet in de betreffende ruimte, maar netjes in de technische ruimte.
ging me vooral over het worst-case scenario waarbij de 230 kant door kan slaan naar de uitgang in geval van een niet-galvanisch gescheiden systeem.

Sonos weet het zelf niet...
EGO = 1 / Knowledge -- Einstein
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 9469
24-6-2021 08:32

Frank76 schreef:

Opdrachtgever zal zelf wel verzinnen om een smartphone NIET in de sauna of het stoombad mee te nemen.
Ik geef je grote kans van niet.
Voorbeeldje van bleu:
Draadloze luidsprekers of beveiligingscamera's hebben nog steeds een draadje mijnheer/mevrouw,
Er zit geen opwind sleuteltje aan.....
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 11-5-2024
Berichten: 13458
24-6-2021 12:07
Ik zou de telefoon volgens mij ook klakkeloos mee naar binnen genomen hebben. Waarom? Omdat ik in de simpele veronderstelling ben dat als ik de sauna overleef, m'n telefoon (die verder waterdicht is) dat ook wel zal moeten kunnen. Dankzij Tom weet ik nu hoe heet die sauna's van binnen kunnen zijn (en zul je mij en m'n telefoon daar sowieso nooit aantreffen. ;-)

Frank76 schreef:

Ik zie wat verwarring ontstaan.
App-gestuurd is een expliciete wens. Opdrachtgever zal zelf wel verzinnen om een smartphone NIET in de sauna of het stoombad mee te nemen. En anders heeft ie wellicht geld genoeg voor een nieuwe...

Plaats versterkers absoluut niet in de betreffende ruimte, maar netjes in de technische ruimte.
ging me vooral over het worst-case scenario waarbij de 230 kant door kan slaan naar de uitgang in geval van een niet-galvanisch gescheiden systeem.

Sonos weet het zelf niet...
Als die Sonos oplossing Klasse-2 is dan zou ik die gewoon gebruiken en de metalen delen van de te gebruiken luidspreker(s) aan de randaarde hangen (gewoon voor de zekerheid).
-- Pardon my French, I'm Dutch --
AudiopartnerStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 24-6-2009
Laatste: 14-10-2022
Berichten: 115
24-6-2021 15:27
Sonos versterkers, tenminste de ZP100 hebben inderdaad een gebrugde uitgang, staat ook DC op ten opzichte van de tulp ingang en uitgang die er vlak bijzitten.
Dus makkelijk vast te stellen.
Trainingen, STIPA/SPL meetsystemen van NTi-Audio en Bedrock-Audio . Offerte service geluidsplan met EASE jr.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)