Forum > Off-Zone

Leuke foto's/filmpjes!! post ze hier!

(30 reacties. Pagina 2 van 4)
Moderator(s): Dré
Malle PietjeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 2-10-2003
Laatste: 14-9-2023
Berichten: 1078
19-5-2020 16:09
Ja wérkelijk...die randjes!! laugh :D laugh :D laugh :D
Alles komt goed....
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 9469
28-9-2020 08:29
sommige had ik al eerder gezien, maar er zitten er meerdere bij die ik nog niet gezien had.
Je ziet ook er vaak de omgevallen tafel voorbij komen. Dat is de hele reden waarom ik altijd van die meubels met schuin front had.
Niks om aan te trekken, en om te zetten.
Best wel grappig deze dj fails
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 9469
29-11-2020 11:02
fotomodel met soldeerbout
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-12-2020 09:00

Tom schreef:

Dat is de hele reden waarom ik altijd van die meubels met schuin front had.
Niks om aan te trekken, en om te zetten.
Ik heb ook een schuine bovenkant zodat mensen daar geen glazen op kunnen zetten, maar ik heb het ook weleens meegemaakt dat iemand zn glas dan maar op het mengpaneel zette... shut up :X
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 8-5-2024
Berichten: 13458
2-12-2020 10:41

YourLiVe schreef:

Ik heb ook een schuine bovenkant zodat mensen daar geen glazen op kunnen zetten, maar ik heb het ook weleens meegemaakt dat iemand zn glas dan maar op het mengpaneel zette... shut up :X
Wij waren daar echt op getraind en hadden expres een zo open mogelijk meubel (zodat je in ieder geval kon zien dat het geen buffet was). Na een aantal jaren voel je heel goed aan wie dat van plan is te gaan doen en kun je, als je er met 2 man achter staat (1 voor geluid, 1 voor licht; goed op elkaar ingespeeld) zo goed als 100% pareren. Sowieso zelf ook NOOIT drinken op je eigen meubel zetten en zorgen dat eventuele vochtringen die achtergelaten worden als mensen wel een keertje iets neerzetten ook gelijk verwijderd worden. Het is net als bij een plee: Als je zorgt dat alles spic en span is heb je de grootste kans dat het ook zo blijft.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 7-5-2024
Berichten: 1230
2-12-2020 14:06
Heb zo eens op een fuif waar ik moest draaien wel eens iets grappigs meegemaakt.
Dj-booth was een podium element met daarover een zwart theaterdoek. Booth lag vol met stekkerblokken en kabels want er kwamen verschillende dj's en artiesten. Ook stond het vol met glazen, al dan niet vol, leeg of iets er tussen in. Waren ook al redelijk wat glazen omgegaan en dat kleed was dan ook zeiknat.
Komt er een gast aan, wil zijn glas pakken zonder te kijken en grijpt mis. Met zijn hand naast het glas staat hij dus in dat natte doek te grabbelen.
Die zet me een paar grote ogen op en verdwijnt snel in het publiek. Komt even later terug met een vriend en beginnen met hun tweeën dat doek te betasten. Lol dat ze hadden! Duurde niet lang of het stond vol mensen die allemaal aan dat doek zaten te prutsen...
Snapte er geen reet van.
Ik naar die gasten, "wat is er nu zo spannend aan dat doek?"
"Moet je voelen hoe lekker dat dat tintelt als je daar met je handen over gaat!"
Bleek de hele booth onder stroom te staan!
Free beats!
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
2-12-2020 19:32

Dré schreef:

Wij waren daar echt op getraind ...
Haha ja ik ook wel hoor, dat glas was er ook binnen 2 seconden af wink ;) . Dit heb ik in al die jaren ook maar 1 of 2 keer meegemaakt. Wel wekelijks mensen die hun volle glazen op de actieve sub zetten (2.1 setje, dus de complete versterking en processing is daar in gebouwd). Daar ben ik meestal ook vrij snel mee, maar toch al 2 a 3 keer meegemaakt dat er een glas om ging en het einde feest was (was dan vaak ook wel aan het einde van het feest maar toch).
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com
HollenderVIP Lid
Uit: België
Sinds: 20-2-2006
Laatste: 7-5-2024
Berichten: 1230
3-12-2020 10:11
Een van de redenen dat ik niet zo kapot ben van actieve speakers. Mensen kunnen er van alles aan manipuleren. Vooral volumeknopjes zijn onweerstaanbaar.
Free beats!
Big bangVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-11-2003
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 2389
3-12-2020 15:49
Daarom hebben o.a. Sound Projects en Meyer Sound geen knoppen op hun actieve speakers.. wink ;)
It's time to play the music, It's time to light the lights..
YourLiVeStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-5-2004
Laatste: 27-10-2021
Berichten: 1849
4-12-2020 22:40

Hollender schreef:

Een van de redenen dat ik niet zo kapot ben van actieve speakers. Mensen kunnen er van alles aan manipuleren. Vooral volumeknopjes zijn onweerstaanbaar.
Dat valt dan weer reuze mee, dat maak ik echt zelden mee... maar die sub staat meestal ook direct naast de dj booth.
Meld je aan voor een gratis vermelding op geluid-en-licht.com

Terug naar forum Reageer (zonder quote)