Forum > Algemeen Forum

Hoezen dj booth

(23 reacties. Pagina 3 van 3)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 9-5-2024
Berichten: 13458
21-6-2017 16:00

Malle Pietje schreef:

Als u bij ons besteld
Dit soort taalfouten beginnen ook meer en meer gemeengoed te worden. Wellicht wordt de film Idiocracy nog eens werkelijkheid...

"We sel shit-n-stuf"
-- Pardon my French, I'm Dutch --
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 23-4-2024
Berichten: 1139
22-6-2017 01:23
Ik hoop het niet Dré.
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
YoghurtStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 11-8-2002
Laatste: 6-8-2023
Berichten: 904
22-6-2017 12:01
Muzip levert inderdaad mooie hoezen tegen een prima prijs. Mijn eerste bestelling gaat al jaren terug en ik was er toen erg lovend over. Echter, kunnen ze duidelijk de groei die ze doormaken niet aan.
Ik zie een groot verschil tussen onze eerste bestellingen en degene nadat ze het drukker hebben gekregen.
De laatste bestellingen hebben wij maanden op mogen wachten, de allerlaatste bestelling kwam zo laat (meer dan een half jaar na bestelling) dat we er verbaasd van opkeken dat deze überhaupt nog arriveerde.

Ook heb ik de kwaliteit zien teruglopen over de tijd. Intussen heb ik hoezen met 3 verschillende binnenkleuren (ook binnen dezelfde batch van bestelling kan dit afwijken) en hebben ze er nogal een handje van de logo's 90 graden te draaien als je een nabestelling van een eerdere levering doet.

Mail wordt nagenoeg niet beantwoord en de vaste lijn bellen heeft vaak weinig zin.
Ik ben dan ook gestopt met het bestellen maar de zoektocht naar een andere betrouwbare leverancier gaat nog altijd door.
Mocht iemand daar aanraders voor hebben hoor ik die graag happy :)

JakeStandaard Lid
Uit: België
Sinds: 18-6-2012
Laatste: 6-1-2019
Berichten: 605
22-6-2017 16:56
Hé he, vandaag ook antwoord gekregen van luidsprekerhoezen.be (na 14 dagen)
Prijs van de hoes is bijna 3x duurder dan die bij Muzip, lervertijd 3 weken als je het mag geloven?
Ik zal hem dus bij Muzip bestellen en eisen dat hij zoals afgesproken binnen de 3 a 4 weken geleverd moet worden, want mijn vorige hoes heb ik ontvangen na 3 maanden en was ook 3 tot 4 weken beloofd.

Muzip: overtrekhoes 150x 120x 73 : 99 euro ex btw Bij luidsprekerhoezen.be 279 euro ex btw

Terug naar forum Reageer (zonder quote)