Forum > Geluid

fader start.

(43 reacties. Pagina 5 van 5)
Moderator(s): Dré
DréAdministrator
Uit: Nederland
Sinds: 17-11-2001
Laatste: 18-5-2024
Berichten: 13458
14-6-2006 16:27

KVM schreef:

Dré schreef:

Yep. Andere speler kopen (een die wat nieuwer is laugh :D ).
Nou, passend bij de vintage Peaveys is een leuke D&R ook niet verkeerd.
Microswitch kon je als optie zelf erin plakken. (n.o of n.c model).
Aaah... Memory Lane. Heeft het lang geduurd voordat men er achter kwam dat er ook microswitches waren die EN NO EN NC waren??? laugh :D

Eigenlijk moet Webbie een oude buizenmixer (Laney, Bozak of zo) hebben met van die mooie grote draaiknoppen.
-- Pardon my French, I'm Dutch --
KVMVIP Lid (†)
Uit: Nederland
Sinds: 20-11-2003
Laatste: 8-12-2009
Berichten: 3843
14-6-2006 16:54

Dré schreef:

Heeft het lang geduurd voordat men er achter kwam dat er ook microswitches waren die EN NO EN NC waren??? laugh :D
laugh :D Goed mogelijk dat het n.o. en n.c was (het is ook al weer zo'n 25 jaar geleden wink ;) ), heb me toen alleen verbaast dat bij bestelling van een nieuwe mengtafel, je de optie shit er zelf in kon plaatsen.

Martin.
kvm entertainment
DigiserviceStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 5-5-2015
Laatste: 5-5-2015
Berichten: 1
5-5-2015 06:42
Ik ben bezig met een Numark DDS via faderstart te starten. Had een mengpaneel met faderstart, en toch wilde het niet werken.
Ergens in de Numark handleiding staat in een heel kort zinnetje geschreven dat de faderstart een 5v signaal nodig heeft om te starten. Dus simelweg een contact maken (sleeve tip tegen elkaar of tip ring), daar reageert de Numark niet op. Er zal vanuit je mengpaneel een 5v puls gegeven moeten worden, dit wordt dus bij lange na niet door alle mengpanelen met faderstart gedaan.

Heb nu een D&R aircom. en daar werkt het prima mee.

Succes.
VascoStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-4-2012
Laatste: 10-12-2021
Berichten: 241
5-5-2015 11:15
digiservice, welkom en de TS zal 9 jaar later wel een oplossing hebben gevonden wink ;)
Van alles wat ik heb verloren, mis ik mijn geheugen nog het meest.

Terug naar forum Reageer (zonder quote)