Forum > Algemeen Forum

PA markt 2012

(116 reacties. Pagina 4 van 12)
Moderator(s): Dré
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
23-1-2012 23:57

Tom schreef:

tja, maar die trekbal zal er toch uit moeten voordat je hem aan de volgende auto kunt haken sneaky :V
omdat bij vele da afstand van de boute het zelfde is, en deze mensen erop van huis gaan, is het kwestie van eigen trekhaak eraf schroeven, ge gejatte trekhaak met aanhanger eraan.
en spontaan valt het niet meer al je zo gaat rijden.

Doorom zitten bij mij deze bouten vast gelast wink ;)
trekhaak verwisselen is dan ook niet zomaar meer mogelijk.
geen garantie natuurlijk, maar probeer het moeilijk te maken dan bij een ander het geval is. razz :p
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
SoundsmurfStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2005
Laatste: 16-4-2012
Berichten: 92
24-1-2012 13:08

Tom schreef:

tja, maar die trekbal zal er toch uit moeten voordat je hem aan de volgende auto kunt haken sneaky :V
Gewoon de bal van een andere bus ook afschroeven (als ze er voor gaan hebben ze dat al gedaan natuurlijk) en simpel de bal aan de bus schroeven. Valt het helemaal niet op dat de wagen gejat is. Staalkabel doet ook wonderen ertussen of zoals iemand al beschreef een touw/sleepkabel.

Onthou nu maar gewoon, als ze echt iets willen dan krijgen ze het ook, je kunt het ze alleen zo moeilijk mogelijk maken en hopen dat ze daarom die van de buurman pakken.
RoystraverStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 15-10-2007
Laatste: 7-9-2018
Berichten: 611
24-1-2012 18:50
Jammer om dat te horen Ruud,
Zijn er op Ruud na nog andere mensen die hun aanhanger meenemen of meegenomen hebben?

Roy
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
24-1-2012 23:03
dit ligt aan het budget dat ik er op dat moment voor vrij wil maken, en aan het spul waar ik naar opzoek ga.
aan de hand daarvan beslis ik of het bus of bus met aanhanger word wink ;)
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
Dj krissieStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-8-2006
Laatste: 30-5-2024
Berichten: 387
25-1-2012 18:52
Offtopic:

Zag vandaag in een bouwmarkt een steun die plaats je op een trekhaak, en op die steun zit een flinke balk gemonteerd deze valt dan precies op de hoogte van je deuren van een bestelbus. Extra beveiliging tegen het open breken van deuren. Als je handig bent kan je zoiets ook verzinnen voor een aanhanger..

Die steun had uiteraard een goed verzonken slot.

Kristian,
DouweVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 7-2-2002
Laatste: 15-5-2024
Berichten: 1139
26-1-2012 00:17
Gewoon je aanhanger meenemen!
Ampco Flashlight probeert meer dan een trailer (60 m3) materiaal te verkopen. sneaky :V
Aap, noot Mies, van werken wordt je vies.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
26-1-2012 00:30

dj krissie schreef:

Offtopic:

Zag vandaag in een bouwmarkt een steun die plaats je op een trekhaak, en op die steun zit een flinke balk gemonteerd deze valt dan precies op de hoogte van je deuren van een bestelbus. Extra beveiliging tegen het open breken van deuren. Als je handig bent kan je zoiets ook verzinnen voor een aanhanger..

Die steun had uiteraard een goed verzonken slot.

Kristian,
klopt ook al regelmatig zien zitten op bussen.
leuk voor de achterkant maar je hebt meestal ook nog een zijdeur.
geeft wel aan dat je ook echt waarder erin hebt zitten.
bij mij is de bus nagenoeg altijd leeg.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...
WatjeVIP Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-8-2006
Laatste: 30-11-2015
Berichten: 1293
26-1-2012 09:39

Douwe schreef:

probeert
;)
A lightshow is the perfect combination of Art and Technology. "Stilstaan is achteruitgang, voortgang boekt men door te dromen
TomVIP Lid
Uit: Anders
Sinds: 3-1-2002
Laatste: 2-6-2024
Berichten: 9469
26-1-2012 10:53
1 x bewerkt. Laatst door Tom op 26-1-2012 20:02
Ach, hoe goed moet je iets afsluiten, denk niet dat ook maar iemand vragen stelt als je iets los of open probeert te maken.
Toevallig gisteren mijn zwager geholpen met het openmaken van zijn auto waar de sleutels in lagen.

Ik zie er nu niet echt uit als de doorsnee Nederlander...
Niemand die langs loopt, en vraagt zoiets van: "wat bent u aan het doen.......?"

Dus ik denk dat er voornamelijk erop neer komt, hoe lastig je het maakt.
Hoe meer stappen, hoe minder kans dat er iets gebeurd.
Een goed alarm wat vreselijk lawaai maakt, is al een behoorlijke drempel om verder te gaan, want dat trekt aandacht.
Aan de andere kant: hoe duidelijker en beter beveiligd, hoe groter de uitnodiging.
Zie daar maar de balans tussen te vinden.

als we nu me z'n allen afspreken dat we gewoon onze ogen openhouden als we buiten zijn, en we zien iemand met een haakse slijper of een doppenset buiten lopen, dan waarschuw je elkaar en stap je er met z'n allen op af.
Vraag legitimatie, en papieren van de auto ter controle, en je weet snel genoeg,
want het kan natuurlijk altijd zijn dat iemand zijn sleutels verloren is happy :)
Ik duw altijd tegen deuren waar trekken op staat.
Ronny BStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 23-3-2004
Laatste: 25-7-2017
Berichten: 554
26-1-2012 18:00
papier liggen altijd in de auto razz :p . haha
nee is niet het geval, heb ze vaker niet bij dan wel ook niet goed.
inderdaad afschrikken, bij jou moeilijker maken dan bij de buurman, en eens niet te tollerant wezen.
en er iets van durven zeggen, al moet je tegen woordig wel uitkijken dat je geen mes tussen je ribben krijgt.
vandaar dat ik soms wel kan begrijpen dat er niets van gezegd word.
Als het niet kan zoals het moet, moet het zoals het kan...

Terug naar forum Reageer (zonder quote)