Forum > Licht

hq power verticale rookmachines

(122 reacties. Pagina 13 van 13)
Moderator(s): Dré
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
26-6-2010 15:16
Ik weet niet wat ze met deze dingen gedaan hebben maar de Z1020's die ik gebruikt heb geven veel en veel meer output. Ligt misschien ook aan de gebruikte vloeistof maar geloof me, uit deze apparaten is veel meer te halen dan er in dit filmpje wordt gedaan. Door een foutje een keer 2 van die dingen tijdens het op stroom zetten van de rig 30 seconden vol aan gehad en de hele hal stond bomvol rook.

In dit filmpje komen ze ook terug (rond 3:30, let niet op de slechte kwaliteit) fogjets

Niet eens op volle kracht en je ziet hier al dat er flink meer uitkomt.
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)
Marc EbbersStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 19-3-2005
Laatste: 17-1-2023
Berichten: 598
26-6-2010 15:29
Ik kan het effect zo niet direct zien.

De Z-1020 hebben namelijk het grote voordeel dat ze zowel horizontaal als verticaal kunnen worden gebruikt. Op die manier zijn ze eenvoudig uitwisselbaar happy :)

Ik weet echter dat de HQ-powers/eurolite machines de grootste output hebben echter denk ik dat de Z-1020 technisch gezien wat beter in elkaar zitten.

Kun je ongeveer een schatting geven hoe hoog de rookpluim komt in meters?
Focus on the customer and the rest will follow.
Maarten-squareStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 21-4-2005
Laatste: 23-12-2013
Berichten: 472
26-6-2010 15:40
Zijn de rookpluimen die uit de truss naar beneden komen. Is inderdaad niet echt duidelijk. Schatting vind ik lastig om te maken maar wat ik me herinner (is alweer een tijdje geleden) kwamen ze zeker tot aan het plafond (metertje of 4.5). De pluim is dan niet meer echt strak maar dat punt halen ze zeker.
Lezen, leren, lezen, leren, lezen, leren (en af en toe iets posten)

Terug naar forum Reageer (zonder quote)