Forum > Algemeen Forum

Komkommertijd, leuke verhaaltjes uit de oude doos.

(61 reacties. Pagina 4 van 7)
Moderator(s): Dré
EricStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 16-10-2002
Laatste: 4-4-2024
Berichten: 455
15-12-2009 12:24
laugh :D Ik hoop dat de gasten die openingszin konden waarderen wink ;)

Zal deze dame wel geweest zijn: KLIK wink ;)
Hoe meer kennis hoe meer twijfel
René EppinkStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-1-2004
Laatste: 5-8-2021
Berichten: 1114
15-12-2009 13:07
Drive-out show laugh :D
T_SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 27-10-2009
Laatste: 27-9-2022
Berichten: 52
15-12-2009 15:24
Haha, ik denk dat wanneer je gevraagd wordt om op de bruiloft van je ex te draaien, dat je vaak of nee zegt of dat je er inderdaad aan denkt om he zo te doen, maar jeverstandig genoeg bent om het niet te doen, want ik heb nog niet van een echte situatie als dit gehoord. haha.
----- Test 1..2.. Sinasappelkistje.... Vraagt de lichttech.: "Wat ben jij aan het doen dan, sinasappales aan het tellen?" -----
DamosfedAccount Geblokkeerd
Uit: België
Sinds: 11-2-2008
Laatste: 16-8-2010
Berichten: 34
16-12-2009 11:11
was uit een tv comedy tv show "willy's & marjetten" fictief dus ...
maximaal 120 tekens. Wel tekst, geen link!
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
30-12-2009 15:23
Ook ik heb een keertje een feest gedaan in een gymzaal, zou zo'n kleine 150-200 man komen.G eboekt via een collega, dus meer info was er niet dan "het moet een knalfeest worden" Dus wat doe je??? Liever wat teveel materiaal mee,dan te weinig. Dus ook nog eventjes de laatste nieuwe hits gescoord,netjes op tijd opgebouwd, kabels e.d. netjes weggewerkt, de laatste puntjes op de spreekwoordelijke "i" gezet, komt de eerste gast binnengelopen, deze stelt zicht netjes voor aan ons en zei toen "ik ga alvast wat decoratie ophangen" en vervolgens komen daar een aantal bordjes met het getal 90 erop....

Wat bleek?? Het "feestvarkentje" was 90 jaar geworden en had haar kennissenkring ( ongeveer even oud en sommigen nog ouder zelfs laugh :D laugh :D ). Dus de gemiddelde leeftijd was aanzienlijk en enigszins aan de hoge kant, maar niet wat wij ervan hadden verwacht laugh :D .

Ondanks het hoge "grijsgehalte" moet wel gezegd worden dat die oudtjes toch wel snel de vloer opvulden (zonder drank zelfs) en het uiteindelijk ook wel een knalfeest is geworden.Hier kunnen sommige jongeren nog iets van leren wink ;)
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
MGStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-1-2006
Laatste: 17-5-2024
Berichten: 292
2-1-2010 16:20

HR Sound schreef:

.G eboekt via een collega, dus meer info was er niet dan "het moet een knalfeest worden"
Misschien heeft deze collega bewust wat informatie achter gehouden, omdat je anders nee zou zeggen? laugh :D
SylviaEx Lid
Uit: Nederland
Sinds: 12-1-2003
Laatste: 11-11-2011
Berichten: 4564
2-1-2010 17:06
Lijkt me eerder een gevalletje niet goed uitvragen door de dj/drive en gretig het klusje aannemen. Dit gebeurt je namelijk niet als je de meest normale standaard vragen stelt voordat je een opdracht aanneemt. (Leeftijd feestgever en gemiddelde leeftijd bezoekers staat daarbij minimaal in de Top 5.)
HR SoundStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 8-6-2005
Laatste: 13-3-2017
Berichten: 347
7-1-2010 09:33

Sylvia schreef:

Lijkt me eerder een gevalletje niet goed uitvragen door de dj/drive en gretig het klusje aannemen. Dit gebeurt je namelijk niet als je de meest normale standaard vragen stelt voordat je een opdracht aanneemt. (Leeftijd feestgever en gemiddelde leeftijd bezoekers staat daarbij minimaal in de Top 5.)
Haha inderdaad, ik zeulde toen zelfs nog met singletjes rond dus het is een lange tijd geleden en je bent jong en gretig (is inmiddels een heeeeeele tijd geleden dat ze dat tegen me gezegd hebben wink ;) ). Hier geldt echt, al doende leert men....tenslotte was mijn post een verhaaltje uit de OUDE doos laugh :D laugh :D
Manuals zijn niet alleen gemaakt om in de kast te liggen verstoffen.
SjoerdiejStandaard Lid
Uit: Nederland
Sinds: 4-2-2008
Laatste: 16-8-2018
Berichten: 176
10-1-2010 09:34
Niet echt uit de oude doos, maar wel van gister:

Gister aan het draaien in noord-holland, werd ik ge smst of bij mij ook toevallig de stroom eruit lag ( wel 4x uitgevallen maar dat was een probleem van de organisatie ) wij op de terug weg ( 20.00 ) rijden we de bollenstreek in en ja hoor alles helemaal donker geen lantaren palen, geen verkeerslichten uuhhm ik denk dan ook geen spoorwegovergang waarschuwingslichten. Dus echt alles helemaal zwart. Dit bleek dus al vanaf half 8, thuis aangekomen maar de kaarsjes aangestoken en wat led lampjes gezocht op batterijen en me radiokist op accu voor het nieuws laugh :D Hopelijk zou dit maar kort duren maar het werd toch wel wat langer, tevens was telefoonverkeer ook niet mogelijk..... Uiteindelijk ging rond 23.00 de stroom weer aan happy :)
Filmpje

Nu zit ik me echt af te vragen, hoeveel mensen er wel niet in de problemen zaten en hoeveel dingen er stuk / of veel inkomsten verlies hebben geleden zoals de uitgaansgelegenheid hier op zee, die konden dus ook helemaal niks !
HES Hog IPC
DJ JBStandaard Lid
Uit: Anders
Sinds: 24-10-2005
Laatste: 17-5-2010
Berichten: 191
10-1-2010 12:09
Toch mooi dat we hier thuis een flinke hoeveelheid UPS'en hebben staan. laugh :D
(Wij zijn gelukkig niet getroffen.)

Wel een keer op de camping gehad: wij stonden aan de rand, zagen rook en later vuur uit een transformatorhuisje komen (500m verderop) en ineens viel de stroom uit. Onze caravan had nog gewoon een flinke UPS draaien: licht aan, muziekje aan, laptoppen. Best wel wat verbaasde gezichten. sneaky :V
Lichtje erbij?

Terug naar forum Reageer (zonder quote)